Pov Laura
*TRINGGGG* hoor ik me mobiel keihard afgaan, ik kijk geschrokken om en pak mijn mobiel. '' Tessa heeft je een app gestuurd'' lees ik af van mijn startscherm. Ik open mijn mobiel terwijl ik de code intyp.
''Heyy schatjuhhhh, zin in feestje? Ja vast wel ik haal je zo op gekkerd! Ik ben er over een half uurtje! Dikke kus Tessa '' Ik lach even bij de gedachten dat Tessa mijn beste vriendin altijd zo onduidelijk is maar ik heb inderdaad zoals ze al zei wel zin in een feestje en ik ren naar beneden, ''MAAAAAAAAMMMM'' roep ik keihard zodat ik weet waar ze is en ja hoor ik krijg antwoord '' BEN IN DE KEUKEN LIEVERD!!'' ik ren zo snel als ik kan naar de keuken, en als ik daar aankom zet ik mijn liefste gezicht op ''mammie mag ik pleaseeee naar en feest met Tessa?'' vraag ik zo lief mogelijk en ze knikt, ''maar!!! Ik wil wel dat je voor 2 uur thuis bent begrepen?!'' zegt me moeder nog even snel als ik net de trap op wil rennen naar boven en ik zeg zuchtend ja. Ik ren naar de badkamer en zet snel even de douche aan en hou even een korte douche beurt, na 10 minuten kom ik eruit en droog ik mezelf helemaal af en doe me kleren aan en mijn make up op. Ik kijk nog even snel in de spiegel als ik de bel hoor gaan, ik ren naar beneden en trek de voor deur met een zwaai open. ''heeeeee Laura!!!!!'' gilt Tessa blij net alsof ze me al meer dan een jaar niet heeft gezien. ''IK GA MAMM!!!'' schreeuw ik nog even het huis in en voordat ik antwoord hoor heb ik de deur al dicht getrokken.
We lopen al een tijdje als ik vraag '' zeg uhh waar is dat feest waar je het over had eigenlijk?'' en Tess wijst naar voren als ik een groot huis zie staan met allemaal schreeuwende tieners omheen. Ik kijk blij want ik had wel weer even zin in een leuk feest! We lopen het drukken huis in met alle mensen en lopen naar Esmee en Jason onze anderen vrienden. ''heee guysss'' roept Esmee keihard terwijl Jason een beetje lomp aan het zwaaien is. ''heyyyy'' zeg ik terwijl ik ze allemaal een knuffel geef. ''gelijk maar even en drankje doen?'' begint Tessa dan en ik knik, terwijl ik in de lach schiet want Tessa is altijd gelijk met de drank op een feest bezig maar ja daarom is ze mijn beste vriendin. Ik sta lekker te dansen als ik in eens een soort steek in mijn kont voel ik kijk geschrokken naar achteren en zie dan dat er een stelletje aangeschoten irritante jongens in mijn kont knepen, '' BLIJF EENS AF!'' roep ik boos naar de jongens wat blijkbaar grappig is want ze beginnen te lachen. Ugh als ze me konden dan wisten ze dat ze me niet moesten uitdagen want ik trap ze om de beurt keihard tussen hun benen en ze kruipen in elkaar. Ik draai me om en negeer het als ik ze in mijn ooghoek zie opstaan en weg zie lopen '' ja dan had je maar niet aan mijn kont moeten zitten'' bedenk ik me bitcherig. Ik voel dat er een iemand naar me zit te staren want ik krijg een heel ongemakkelijk gevoel, ik draai me om en kijk recht in de ogen van een jongen die ik nog nooit eerder heb gezien in mijn dorp, hij kijkt me smerig maar toch wel sexy aan toch draai ik me om en negeer het gewoon en begin weer verder te dansen als ik in eens opmerk dat Tessa en Jason weg zijn. '' Esmee waar zijn Tessa en Jason?'' vraag ik nieuwsgierig, Esmee wijst naast me en ik zie dat Tessa al weer bij de zoveelste jongen deze maand om zijn nek hangt te kussen, maar wat me het meest verbaast is dat Jason nou ook eens met een meid staat te kussen. Ik haal mijn schouders op en begin verder te dansen. Ik begin mee te zingen met het liedje worth it dat nu op staat als ik getik voel op mijn schouder en ik draai om en kijk in het gezicht van Esmee, '' Laura mijn moeder is er om me op te halen ik ga, spreek ik je morgen nog op school?'' vraagt Esmee en ik knik en zwaai nog even naar haar.
Ongeveer 2 uur later om 01:30
Ik loop naar Tessa en zeg '' Tess we moeten gaan als ik niet op tijd thuis ben vermoord me moeder me!'' eindelijk haalt Tessa zich los van de jongen waar ze aan vast geplakt is. ''ga jij maar, ik blijf nog even hier met Daan ik ga over 2 uur pas weg ongeveer'' zegt ze dan, het maakt me best boos dat we hadden afgesproken dat we samen terug zouden gaan naar huis maar ja omdat ik te moe ben om een discussie aan te gaan knik ik maar bitcherig en loop ik het huis uit. Ik besluit me moeder maar te bellen omdat het te laat is om nog alleen buiten te gaan lopen. Als ik net mijn mobiel wil pakken voel ik in eens een hand op mijn schouder, geschrokken draai ik me om. Ik kijk in de ogen van de jongen die net zo naar mij keek met een smerige maar toch sexy glimlach en hij zegt '' Je hoeft niet te schrikken, ik doe je heust niks maar ik hoorde je praatten met je vriendin, balen dat ze je nu in eens in de steek laat z-'' verder komt hij niet omdat ik hem afkap ''ze laat me heust niet in de steek hoor!'' en hij kijkt me aan met weer precies dezelfde lach, ''ja ga je daar nou stom staan lachen en mij irriteren of mag ik even mijn moeder bellen om me op te komen halen?'' zeg ik geïrriteerd, hij gooit onschuldig zijn handen in de lucht en loopt weg.
Ja hoi mam ja met mij!
Ja ja ja ik ben oke
Nee luister!
Ja wil je me komen ophalen bij laan 24?
Nee met Tessa gaat het ook goed heel goed zelfs!
Jahaaaa ik leg in de auto alles uit!!
Zo eindigt me gesprek met mijn moeder, ze is wel de liefste moeder die er is maar soms ook wel een beetje te beschermend. Ik ga zitten op de stoep rand totdat mijn moeder haar auto verschijnt. Snel stap ik in en rijden we weg. '' Nou leg uit waarom ga je niet samen met Tessa terug hebben jullie ruzie?'' vraagt mijn moeder bezorgt ik schud mijn hoofd en zeg '' nee we hebben geen ruzie wees maar niet bang alles is gewoon oké alleen Tessa wou nog heel even verder feesten en ik ben nogal moe en heb morgen 2 moeilijke toetsen dus ja'' mam knikt begrijpend en de rest van de auto rit blijft het nogal stil, als we thuis aankomen ren ik gelijk naar boven en haal mijn make-up van mijn gezicht, trek mijn pyjama aan en poets me tanden. Met een zucht spring ik in bed, en zet me wekker weer om half 7 aan zodat ik nog even kan leren in de ochtend.
JE LEEST
Nightmare....
Mystery / ThrillerDit verhaal gaat over een meisje genaamd Laura dat houd van uitgaan met haar vrienden en lekker gek doen, maar als ze thuis is dan is ze gewoon heel braaf en luistert ze goed naar haar ouders. Ze heeft 2 beste vriendinnen die ze echt vertrouwt en oo...