*PINGPINGPINGPINGPING* ik schrik wakker van mijn wekker, ik kijk op de klok en zie dat het al half 8 is. F*ck nee neeeee niet nu, niet net ik de belangrijkste testen heb van deze maand!!!! Wat moet ik nu doen, ik ren keihard naar beneden maar ja mij kenende had ik dat niet moeten doen want ja hoor daar ga ik weer ik struikel over mijn eigen voeten van de trap, met een harde klap kom ik op de grond terecht. Ik hoor mijn moeder al de kamer in rennen ''liefje gaat het, wat is er gebeurt, wat deed je, hoe kom je nu weer op de grond?!'' mijn moeder vuurt allemaal vragen op me af en ik reageer geïrriteerd terug '' HELP ME DAN EERST EVEN VAN DE GROND!!'' ze kijkt me geschrokken aan van mijn reactie maar ja sorry hoor ik lig hier te sterven van de pijn en zei gaat vragen hoe het gaat, ja wat verwacht je dan? Mijn moeder helpt me van de grond en helpt me op de bank. Ik kijk naar mijn been die gelukkig niks mankeert maar toch een beetje pijn doet. Wat later loop ik maar naar de badkamer om even snel een beetje make-up op te doen en mijn tanden te poetsen. Ik kijk op de klok als ik de bel hoor gaan shiwtt het is al 8 uur en dat betekent dat Tessa voor de deur staat om samen naar school te fietsen. Ik loop de woonkamer in en trek mijn jas aan en pak mijn tas, ik gooi met een zwaai de deur open ''heyyy Tessa hoe was het gist-" ik stop beschamend met praatten als ik zie dat de jongen waar zij gisteren nog bij om zijn nek hing te kussen nu met zijn scooter voor mijn deur staat met Tessa achterop zijn scooter. '' je vind het toch niet erg als ik deze hele week met Daan naar school ga hij zit op dezelfde school als ons!'' zegt ze uit het niets met een glimlach, ik kijk een beetje verbaasd naar Tessa '' maar we zouden toch gewoon net zoals altijd samen gaan'' stotter ik, dan doet Tessa iets wat me nogal rot laat voelen ze zucht namelijk diep en zegt '' jonge beetj verandering kan ook wel een keer hoor'' ik kijk haar met grootten ogen aan, maar zo te zien doet het haar niks en blijft ze met een ijzeren blik naar me kijken ''uhmm nou goed ga maar ik zie je op school'' probeer ik nog zo lief mogelijk te zeggen, ook al heeft ze me best pijn gedaan. Tessa springt van de scooter en omhelst me '' ik wist dat je het zou begrijpen bedankt Laura!'' zegt ze blij en springt snel achter op de scooter en zwaait nog een keer voor ze keihard de hoek om scheuren. Ik voel hoe mijn hart om een of anderen reden in stukken breekt, ben ik jaloers? Ik weet het niet. Ik pak wat later mijn tas om maar alleen naar school te fietsen.... Als ik in mijn voortuin sta kijk ik op zij, omdat ik in mijn ooghoek iemand zag langs fietsen, ''he verrek dat is die jongen die zei dat Tessa me al in de steek zal laten'' mompel ik in mezelf, snel kijk ik weg en spring ik op me fiets en begin als een speer te fietsen. Ik trap op me rem als ik zie dat het stoplicht op rood springt, in me ooghoek zie ik de jongen al aan komen fietsen ik begin in mezelf te vloeken en als ik zie dat het stoplicht op groen springt fiets ik als een bezetenen door.
Eindelijk kom ik aan op school, en ik loop rechtdoor naar mijn kluisjes. ''ugh wat hadden we ook alweer de eerste twee uur?'' praat ik tegen mezelf. Als ik de goede boeken heb loop ik op me gemak naar mijn lokaal, ik kijk snel even de klas rond maar ik zie geen Tessa. Ik besluit maar gewoon te gaan zitten op mijn plek, ik zet mijn mobiel maar op trillen voordat als ik nog een belangrijk berichtje zou krijgen. Ik staar een beetje saai voor me uit tijdens de les want we hebben economie van meneer polderkade, dat is altijd zo saai!! Ik snap er echt niks van, en die man mag mij niet volgens mij. Ik laat mijn hoofd op mijn arm rusten en begin allemaal dingen te bedenken die gebeurt zouden kunnen zijn met Tessa. ''straks is ze onder een auto gekomen, of heeft die vreemden Daan haar mee genomen!!'' bedenk ik in mezelf. Ik word uit mijn gedachten geschud als ik zacht een trilling voel in de zak van mijn broek, ik pak mijn mobiel en zie staan '' Tessa heeft je een app gestuurd''! ik open zo snel mogelijk mijn mobiel en ga naar whatsapp.
Heyy liefie! Zeg pls tegen die man dat ik ziek naar huis ben gegaan! X-jes Tessa
Pfff als ik het niet dacht die is zichzelf weer in de nesten aan het werken ofzo. Ik begin zo sneaky mogelijk te typen.
Hoii wat doe je dan en waar ben je? Ben je bij die Daan gast?! Pas op oke?! Zorg dat je niks overkomt en ik zal zeggen dat je ziek thuis bent. Groetjes: Laura
Ik stuur expres geen x-jes terug want ik ben eigenlijk best boos, maar ook weer opgelucht dat er niks met haar aan de hand is. Waarom gaat ze nu in eens met zo een gast ook afspreken na een feest. Ik dacht echt dat ze altijd was van the ''one- night- stand '' zoals ze zelf ook altijd zegt, maar bij deze is dat blijkbaar niet zo. Dan besluit ik maar me vinger op te steken, ''ja mevrouw Dallas?'' zegt mijn docent. ''waarom noemt hij iedereen altijd bij de voornaam en mij bij mijn achternaam waar the hell slaat dat op?!" denk ik in mezelf, ik word uit me gedachten gehaald door het gekuch van meneer polderkade. '' ehmm ik was dit vergeten te zeggen maar Tessa is ziek naar huis gegaan'' mompel ik net verstaanbaar. Meneer Polderkade kijkt me doordringend aan en haalt zijn schouders op, en besluit verder te gaan met de les. Opgelucht haal ik adem want hij is nog wel zo een docent die me dan een soort van politie overhoring zal geven, en ik kan niet onder druk liegen, ''oké whahahaha wat zeg ik nu, ik ben de beste in liegen'' lag ik onverstaanbaar zacht in mezelf.
Na het 7e uur
Ugh ik heb nog steeds niks van Tessa gezien, en dit was het laatste uur. Tijd om maar weer alleen naar huis te fietsen. Als ik bij me kluis ben geweest en naar buiten loop om mijn fiets te pakken, kijk ik verschrikt opzij als ik verder op bij een scooter ongeveer 20 meter van mij vandaan, weer die ene jongen zie staan die me die sexy maar toch smerige angstaanjagende blik gaf. Ik besluit snel op mijn fiets te springen en door te fietsen, jammer genoeg moet ik langs het groepje jongens op mijn weg naar huis. Ik probeer zo onopvallend mogelijk langs te fietsen maar het is al te laat, ik voel hoe er aan mijn bagagedrager word getrokken en ik stop maar met fietsen voor ik er van af val. ''he dame ik wist niet dat ik jou hier ook zou zien!'' begint de jongen. Ik blijf met een versteend gezicht staan en laat geen emotie zien. Dan zie ik hoe hij zijn hand naar mij toe beweegt en zegt '' ik zal me nog even voorstellen ik heet Justin, en die vrienden groep zijn: James, Tim, Demian en boy.'' Ik pak maar beleefd zijn hand '' Laura'' stel ik mezelf kort voor, ik voel zie hoe de jongens weer zo een smerige lach krijgen en ik voel Justin zijn grip in mijn hand verstevigen. Ik kijk smerig terug en zeg '' aha dit is dus zo een groep jongens die denkt dat ze cooler kunnen worden door een meisje pijn te doen pff stoer hoor'' de jongens kijken met een hoofd die de blik ~hou-je-kop-biwtch-of-ik-vermoord-je~ afgeeft. De jongen genaamd Justin lacht raar en laat mijn hand los. ''ja als jullie het niet erg vinden ik ga want heb wel wat beter te doen dan met een stelletje vreemden te praatten.'' Zeg ik geërgerd, waarop Justin antwoord ''we zijn geen vreemden meer nu toch'' en hij geeft zijn vrienden en blik die ik niet kan ontcijferen maar de jongens fietsen in eens weg terwijl Justin nog blijft staan. '' ik zal maar oppassen voor je nachtmerries!'' zegt Justin uit het niets en hij fiets hard weg......
JE LEEST
Nightmare....
Mystery / ThrillerDit verhaal gaat over een meisje genaamd Laura dat houd van uitgaan met haar vrienden en lekker gek doen, maar als ze thuis is dan is ze gewoon heel braaf en luistert ze goed naar haar ouders. Ze heeft 2 beste vriendinnen die ze echt vertrouwt en oo...