Ik ben nu thuis en zit met een zak chips op de bank. Ik zit de hele tijd te denken aan wat Justin zei, waarom zou hij zoiets zeggen hij kent me amper. Ik besluit er maar niet aan te denken want het doet me geen goed om hier de hele tijd over te piekeren. Ik kijk op de klok en zie dat het ondertussen 5 uur is geworden. Ik ben alleen thuis en loop naar de keuken om een salade te maken als avond eten, gezond en lekker simpel. Als ik net wil gaan zitten word ik tegen gehouden door de deurbel. ''Vreemd wie staat er nou voor de deur, mijn moeder is een weekend weg met een vriendin van haar, en mijn vader die is er nooit ik ken hem amper, hij heeft mij en mijn moeder alleen gelaten voor een andere vrouw'' ik word uit mijn gedachten geschud als ik gebonk hoor. Ik kom erachter dat dat komt van degene die voor de deur staat, die iemand kan wel hard kloppen het is gewoon eng. Zou ik open doen of niet? Ik besluit toch maar de deur dicht te laten want ik weet niet wie het is, en ik denk dat ik het ook niet hoef te weten. Ik ga stil achter de bank zitten totdat het kloppen stopt, maar dat gaat niet want het kloppen blijft doorgaan. Voorzichtig besluit ik maar de deur open te doen, als de deur helemaal open staat zie ik Justin staan. ''wtf gast, wat doe jij hier, ik was doodsbang!'' zeg ik boos en geschrokken. ''Ook leuk om jou te zien sister'' antwoord Justin terug met een rot lach op zijn face en hij stapt zonder pardon maar mijn huis in. ''waarom sister? Serieus?'' vraag ik met een wenkbrauw opgetrokken, Justin lacht smerig en haalt zijn schouders onverschillig op en zegt '' komt nog wel laten we het rustig aan houden''...... wat bedoelt die daar nou weer mee, wat is dit Ach ja het zal wel.
Ondertussen heb ik plek genomen op de bank en Justin komt naast me zitten. ''waarom ben je hier eigenlijk?'' vraag ik dan uit het niets nieuwsgierig. Justin kijkt me aan, maar met een nogal serieuze blik. ''haha wat?'' vraag ik dan gniffelend, ''er is niks grappig why the hell are you laughing?'' zegt Justin dan kil wat me eigenlijk wel bang maakt waardoor mijn lach ook gelijk verdwijnt, ''wat is er Justin?'' vraag ik nu met een emotieloze stem, '' wat heb je vannacht gedroomd?'' vraagt Justin serieus, ik probeer mijn lach in te houden omdat ik aan het gezicht van Justin zie dat hij het niet grappig vind. '' dat gaat je niks aan serieus wat ben jij voor een psychopaat?'' zeg ik dan geërgerd, dan zie ik zijn blik verstrakken en zijn ogen kleine spleetjes worden, het maakt me bang. ''zeg het gewoon nu het gaat me meer aan dan jij denkt!'' zegt Justin wat dreigender, maar ik laat me niet kennen en schud me hoofd en pers mijn lippen stevig op elkaar, Justin zijn ogen worden nog kleiner en dan doet hij het onverwachte, hij trekt uit de binnenkant van zijn leren jasje een pistool, ik schrik me dood en doe mijn handen voor mijn hoofd als eerste reactie. Ik zie tussen de spleetjes van mijn handen dat hij opstaat en dichter naar me toe komt met het pistool nog steeds op mij gericht, ik kruip heel dicht tegen de hoek van de bank maar als die nog dichter bij me komt staan, ren ik van de bank helemaal naar de anderen kant van de kamer, tot ik niet meer verder kom en in een hoek sta. Ik hoor een harde knal en ik zak in elkaar in de hoek op de grond bibberend van angst. Ik hoor zijn voetstappen dichter bij komen.
Dan voel ik hoe een hand mijn kin pakt en mijn hoofd een kwartslag draait zodat ik recht in het gezicht van Justin kijk. ''w-wat wil je toch van me?'' stotter ik bang. Justin kijkt met een kille blik en zegt '' ik wil je beschermen en je nachtmerrie weten'' ik besluit het maar te zeggen want dan ben ik van die klootzak af ook al vind ik het vreemd dat hij zoiets wil weten maar ja. '' Ik had gedroomd dat mijn beste vriendin Tessa een nieuw vriendje kreeg en dat het heel serieus was en dat ze mij uiteindelijk niet meer zag staan, maar gelukkig was het maar een droom'' als ik dat heb gezegd zie ik de blik van Justin verschrikt staan maar daarna weer ontspannen. ''oke bedankt, en dit pistool was nep het is een klappertjes pistool kijk'' zegt Justin dan en hij houd het pistool gericht naar de muur en schiet maar er gebeurt inderdaad niks je hoort alleen een harde klap. '' BEN JE GEK IN JE HOOFD IK DACHT DAT JE ME ZOU VERMOORDEN!!'' roep ik boos naar hem, en ik sta rustig op, Justin lacht en zegt '' ik ben geen moordenaar'' de toon waarop die spreekt maakt me bang maar voelt ook wel vertrouwt. '' ben je alleen dit weekend, ja toch? En zo ja ik kom vanavond bij je slapen'' zegt Justin uit het niets. Is die gek in zijn hoofd ik ken hem niet eens maar ik had geen zin in een ruzie want net had het er bijna voor gezorgd dat ik in mijn broek plaste serieus! Dus ik knik maar beleefd ( ik weet dat ik gek ben maar ja)
Het is onderhand al 24:00 uur 's avonds en ik besluit maar om naar bed te gaan en vraag of Justin ook komt en hij knikt. Ik leg snel een matras naast mijn bed neer met een deken en kussen. Justin knikt dankbaar en gaat liggen net zoals ik. ''truste'' ''welterusten'' zeggen Justin en ik in koor en ik val in slaap.
Heyyyy liefies!!!
Ik hoop echt dat jullie de eerste paar hoofdstukken leuk vinden want ik doe er veel moeite voor :D maar dat heb ik er natuurlijk voor over!!
Vinden jullie Justin ook niet een beetje dreigend en opdringerig? Ik in ieder geval wel hahaha J
Maar ja lots of love!!
FIJN WEEKEND NOG SCHATJES!!
x-jes Luna
vote/ comment zal lief zijn :D <3
JE LEEST
Nightmare....
Mystère / ThrillerDit verhaal gaat over een meisje genaamd Laura dat houd van uitgaan met haar vrienden en lekker gek doen, maar als ze thuis is dan is ze gewoon heel braaf en luistert ze goed naar haar ouders. Ze heeft 2 beste vriendinnen die ze echt vertrouwt en oo...