Yol boyunca hiç konuşmadı.Kız nasıl güzel ama şuana kadar çok kadınla yatıp kalktım ama hiçbirisi bu kadar güzel değildi.Başını pencereye dayamış dışarıyı izliyordu.İlk ben söze girmeye kara verdim.
-Kac yaşındasın.
-Kadınların yaşı sorulmaz.
-Haklısın.
Sustu,sustum sonra konuştu.
-24 yaşındayım.Sen?
-26.Ne iş yapıyorsun?
-Stajer öğretmenim...Neden?
-Ne,neden?
-Neden mafyasın?
Güldüm.
-Ne var bunda biz insanlara borç veririz onlar da borçlarını faizle geri verir. Ayrıca siz mafya denilince aklınıza ilk gelen şey belinde silah ve etrafında siyah takımlı elbiseler olan insanlar mı düşünüyorsunuz.
-Evet. Öylesin de zaten öyle olmasaydı babamın dükkanını dağıtmazdın.
-Baban bize silah çekti.
-Babam öyle şey yapmaz.
-Sen öyle san.
Sustu.Eve gelmemize az kaldı.Şaşkın gözlerle etrafa bakıyordu.
-Geldik.
-Güzelmiş.
İceri girdik herkes ona meraklı gözlerle bakıyordu.
-şimdi sen içeri git Hafize abla sana yeni odanı göstericek.Benim birkaç işim var.
-Tamam.
(Sema'nın anlatımıyla)
İçerisi çok büyüktü merdivenlerden yukarı çıkarken bize tablolar karşılıyordu.Hafize denen kadının peşinden gidiyordum.Yaşı epeyce ileride olan bu kadın pek tatlıydı.
Bir odaya girdim. Dayalı döşeliydi üstüne beyaz örtüler örtülmüştü. Beyaz örtüleri Hafize abla kaldırdıktan sonra-Kızım ben buranın en eski çalışanıyım onurum elimde büyüdü. Bir sorunun varsa gelip bana söyleyebilirsin.Çekinme olur mu?
-Olur.
-Sen gelmeden önce Onur bize her şeyim anlattı.Bizim misafirimiz olacaksın galiba.Kaç yaşındasın sen?
-24 efendim.
-ah canım pek de terbiyeliymiş ne iş yapıyorsun kuzum sen.
-öğretmenlik okuyorum.
-Ne güzel,ne güzel. Buralar pek de tozlu sen istersen bahçeye çık yarım saate kadar biz buraları temizleriz sonra ben seni çağırırım.
-Nereye gidicem?
-Bahceye in. çekinme kızım merak etme burası senenin evinmiş gibi davran. istediğini yapabileceğini bize söylediler.
-Peki.
Aşağıya indim aşağı inerken herkes beni selamlıyordu.Ben de onlara gülümseyerek cevap veriyordum. Bahçeye indim.Kocaman bir yerdi. Hava çok güzeldi.Havayı içime çektim. Olanları hala anlamış değilim. Neydi ben bir mafyanın elinde miydim.Yoksa bir tatilde miydim. Burası çok güzeldi.Pek de fena sayılmazdı.Bahçeye indim.Havuz başına doğru ilerledim havuza dalmak istedim ama burası benim evimin olmadığını hatırlıyordum.
Havuzun içinde bir şey olduğunu fark ettim.Biraz daha yaklaştığımda bir anda mafya babası "Onur" karşıma çıktığında ilkildim.Geri çekildim.-Ne oldu korktun mu?
-Ne alakası var?
-Gelmezmisin?
-İstemiyorum.
-Teklif var ısrar yok.
Şenzdonga geçti ve oturdu.
-Otursana.
Oturdum.
O kendini kurularken bende onu izliyordum.Karın kasları vardı.Göz ucuyla ona bakarken ona baktığımı fark etti.
-Vucuduma tek hayran sen değilsin.
-Alakası yok.Ukalasın.
-Bunu söyleyen de tek sen degilsin.
Gözlerimi devirdim.
-kıyafetim burada yok gidip evden kıyafet getirmem gerekiyor.
-gerek yok alışverişe çıkacağız bu akşam zaten.
-yeni elbiselere gerek yok benim kıyafetlerim gayet güzel.
-Kötü olduğunu söylemedim zaten. Sadece yeni kıyafetlere ihtiyacın var. Çünkü buralarda parti düzenleniyor ve senin de katılman gerekiyor.Partnerim olarak.
-Saçmaladığının farkında mısın sen?!
-Kötü bir şey mi dedim.
-Birincisi ben buraya keyfime gelmedim.İkincisi senin partnerin hiçbir zaman olmayacağım.Üçüncüsü ise parti olsa bile asla katılmayacağım.
-Katılmak zorundasın küçük bayan.Bu işler senin bildiğin gibi değil.Parti gecesi her yerde bir insan olacak seni bir yerlerde görürlerse hiçbir gazeteye sevgili olarak çıkmamızı istemezsin.Boy boy fotoğraflarda.
-İnan umrumda değil.
-Umrunda olduğunu sormadım.Ayrıca çok konuşuyorsun.Yarın akşam birleşme partisi olucak ve sende olucaksın ona göre kıyafetler seç.
-istemiyorum dedim.Anlamıyor musun sen laftan!
-Bak beni iyi dinle senin babanın bana 30.000 lira borcu var.Ona göre davransan iyi olacak.Küçük bayan. Yoksa senin için de baban içinde kötü şeyler olacak.
-Sen beni tehdit mi ediyorsun?
-Sadece olacakları söylüyorum.Anladın mı?
Birşey demedim sinirle kalkıp gittim.Sadece arkamdan
-Üç saate hazır ol!
-EMREDERSİNİZ!
Diye bağırdım arkamdan güldüğünü duydum. Ben de kendime güldüm çünkü ilk defa bir mafyayla konuşmuş ve ona bağırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA
Fanfiction-Sana birşey yapmicam küçük bayan.Baban bana olan borcunu senle ödüyecek.Yazık,daha çok genç ve güzelsin. -İrençsin!