⚰️🤡

13 3 2
                                    

Rano som sa zobudila s pocitom že ideme na ten vylet a budem tam spať s Sebastiankm v jednej izbe.. Mam pocit že som sa zamilovala alee to ešte neviem na isto lebo moje pociti sa často mýlia.

Vstala som z postele urobila som si kavu, obliekla som sa a išla som do školy. Celú cestu som mala na ušiach sluchadla takže som si nevšimla že som do niekoho naburala.

,, Ohh sorry" povedala som danému človeku ale keď som sa na neho pozrela moje srdce vynechalo úder. Sebastian mi podal ruku ktorú som samozrejme prijala a vstala som.

,, nevadi stáva sa" povedal s úsmevom na tvári a ja som sa musela držat žeby som ho nepobozkala. Dobre som doňho zamilovana.. Lenže to nejde.. Ja.. Nedokažem milovať človeka. Z môjho rozmyšlania má prebral hlas učitelki ktorý hovoril že si mame posadat tak ako sme rozdelený na izbach. Takže som si sadla dozadu a Sebastian kumne.

Mam npocit že tento výlet bude zaujimavejši ako sa zdá na prvy pohľad.
,, Ela?? Emm.." povedal Sebi. Vážne som ho nazvala Sebi??
,, No?? " hram sa na "nedostupnu"
,, Že či nevieš či tam budú rozdelene 2 postele alebo iba jedna " opýtal sa ma a ja som nad tým začala rozmyšlat. Keď budeme spolu spat v posteli je 100% šanca že to nebude iba spánok. Ale keď budeme mať rozdelené postele tak by to n muselo dopadnúť tak ako si myslím.

,, Neviem " odpovedala som mu na jeho otazku a hneď potom som si nasadila sluchadla a pozerala som sa z okna pokým som nezaspala.













Čaukoo<33 som tu s novou častou. Dufam že sa vám pači 💙. Komu ne tak má smolu. A komu sa nepači celý príbeh tak nech ho ani nečita 🙂. A tým ostatným ktorým sa tento príbeh pači tak Čauko pri ďalšej kapitole 💙.

V tomto svete si moja hviezda ty 💋❤Where stories live. Discover now