💪😻

13 2 3
                                    

Zobudila som sa na to ako somnou niekto zatriasol keď som otvorila oči uvidela som Sebastiana.
,, Dobre rano, už sme tu " povedal a už bol preč z autobusu. Zobrala som si teda veci a išla som za nim.

Keď som prišla do izby naskytol sa mi pohľad na jednu veľkú manželsku posteľ. Oh nieeeeeeee... Tento výlet neskonči iba pri spanku..
Na posteli ležal Sebastian bez trička.

Neviem čo ma to popadlo ale pobozkala som ho ale hneď som sa aj odtiahla a pozerala sa 5 minút do jeho oči. Potom som ušla z izby a išla som preč. Napisala som ešte mojej partii že kde sa stretneme. Keď prišli tak sme sa rozpravali a ja som už aj zabudla na ten incident čo sa stal v izbe.

,, inak ty si s tým novým že?? " opytal sa ma jeden z mojich kamaratov a ja som nič neodpovedala. Celý čas sme sa iba rozpravali a potom sme išli naspäť do svojich izieb.

Pov. Sebi

Som rad že mame spolu izbu aj že máme spoločnu posteľ. Ľahol som si na posteľ a tam oddychoval pokym neprišla Eli a nepozerala sa namna ako na sväty obrazok. Potom ale prišla kumne a urobila čo som absolútne nečakal. Pobozkala ma, potom sa ale odtiahla. Ešte 5 minút sme na seba pozerali kým neodišla z izby.

Ja som sa spamätával z toho čo sa stalo. A keď som sa spamätal tak som išiel do studenej sprchy. Po sprche som si osušil vlasy a išiel som pozerat film. Zaujimalo by ma kde je Ela.

Keď som dopozeral už 4 film niekto vošiel do izby vyzul sa a ja som zystil že to je Eli.

,, kde si bola??" opytal som sa jej.
,, s kamarátmi" odpovedala a prezliekla sa. Keď sa prezliekla tak vošla pod svoj paplon lebo mame 2 paplony aj keď mne by nevadilo mat spoločny. Neviem čo to domna vošlo ale objal som ju zozadu okolo pasa a čo má prekvapilo bolo že sa neodtiahla ale naopak že sa kumne pritulila. V objati sme zaspali. A mňa sprevadzali sny s ňou.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

V tomto svete si moja hviezda ty 💋❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin