Omegaverse inaczej zwane ABO (skrót od Alfa, Beta, Omega) jest au, w którym ludzie mają przypisaną rangę Alfa, Beta albo Omega.
Alfy są na szczycie rang.
Potem bety
A na samym końcu Omegi.Bety są jak zwykli ludzie, jest ich najwięcej, nie wydzielają za silnych feromonów i nie mają gorączek ani rui.
Alfy są najagresywniejsze, najbardziej dominujące i najsilniejsze ze wszystkich rang, raz w miesiącu mają ruję, przez co w skrócie chcą wyru – wszystko, co się rusza i stają się wtedy bardziej agresywne oraz zaborcze w stosunku do swoich omeg (Mogą zapłodnić Omegę bez względu na płeć) mają też dość mocne zapachy np. Lasu czy innego gówna.
Omegi są najniżej w rangach, jest ich najmniej oraz są najdelikatniejsze, oraz najsłabsze ze wszystkich rang, często są traktowane jak śmiecie albo sprzedawane na tureckich targa – ekhem znaczy na czarnym rynku jako zabawki dla Alf, raz w miesiącu mają gorączkę, przez co wytwarzają słodkie feromony (zapach) np. Waty cukrowej albo innego słodkiego gówna, podczas gorączki nie potrafią panować nad swoim ciałem, przez co często są gwałcone. Mogą zajść w ciąże jedynie podczas gorączki i niezależnie od płci (Omegi, które są samcami są bardzo rzadkie i handlarze chętnie takie porywają).
Oznaczenie, czyli inaczej ugryzienie przez mate Omegi są oznaczane przez swoje alfy, aby ktoś inny ich nie zgwałcił oraz jako znak, że Omega jest już zaklepana (niektórych alf to nie obchodzi, przez co dostają potem wpierdol).
Mates, czyli związanie Alfy i Omegi, mogą być mates od urodzenia, czy coś takiego, kiedy alfa i omega są mates, po znalezieniu siebie niedługo niezależnie od dnia miesiąca oboje zaczną mieć ruję i gorączkę.
Mating, czyli ruchańsko Alfy i Omegi, w którym dochodzi również do oznaczenia i zapłodnienia omegi.
Bety również mogą być mates z Omegami albo Alfami i mogą oznaczyć, ale takie przypadki są dość rzadkie.
Omegi biorą tabletki blokujące zapach, przez, co jest mniejsza szansa na ich porwanie, ponieważ wyglądają na bety oraz blokuje to gorączkę (po znalezieniu Mate tabletki przestają działać i zwiększają tylko gorączkę ╮( ̄▽ ̄"")╭).
Kiedy alfa chce oznaczyć jakąś omegę, ale nie może to daje takowej obrożę, przez co inny alfa nie może oznaczyć tej omegi. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Każdy ff z omegaverse jest inny, ale panują podobne zasady, chociaż w niektórych zmienione, a więc proszę mnie nie bić oraz Omegaverse jest erotyką w większości yaoi albo yuri.
CZYTASZ
Mój Włoski alfa
FanfictionMiko jest normalnym uczniem szkoły, a zarazem jest omegą, lecz pewnego dnia do jego klasy dołącza nowy uczeń z Włoch który jest Alfą i od razu znajduje zainteresowanie w omedze. Czy uda mu się poderwać Miko? Czy będzie musiał wrócić do Włoch z podk...