Mᴀ̃ᴇ- S/ɴ ᴇᴜ ᴛᴏ́ ᴍᴀɪs ᴅᴇ
ᴍᴇɪᴀ ʜᴏʀᴀ ғᴀʟᴀɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴠᴄ ᴇ ᴠᴄ ɴᴀ̃ᴏ ʀᴇsᴘᴏɴᴅᴇ.S/ɴ- Dᴇsᴄᴜʟᴘᴀ ᴍᴀ̃ᴇ, ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ ʟᴏɴɢᴇ , ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ᴘᴏsɪʙɪʟɪᴅᴀᴅᴇs...
Mᴀ̃ᴇ- ᴛɪᴘᴏ? ᴇ́ ᴀʟɢᴏ sᴏʙʀᴇ ᴏ ᴄᴏʟᴇ́ɢɪᴏ ?
S/ɴ- Mᴇɪᴏ ǫᴜᴇ sɪᴍ...- ғᴀʟᴏ ᴇ ᴠᴏʟᴛᴏ ᴀ ᴏʟʜᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴊᴀɴᴇʟᴀ ᴅᴏ ᴄᴀʀʀᴏ
Mᴀ̃ᴇ- Fɪʟʜᴀ ᴏʟʜᴀ ᴀǫᴜɪ ᴘʀᴀ ᴍɪᴍ!- Eᴜ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ғᴀssᴏ ᴏǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴠᴀ ᴘᴇᴅɪɴᴅᴏ-Essᴇ ᴄᴏʟᴇ́ɢɪᴏ ᴠᴀɪ sᴇʀ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴏᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴄ ғɪʟʜᴀ, ᴇʟᴇ ᴠᴀɪ ᴛᴇ ᴅᴀʀ ᴇsᴛᴜᴅᴏs ǫᴜᴇ ɴᴇɴʜᴜᴍ ᴏᴜᴛʀᴏ ᴘᴏᴅᴇʀɪᴀ ᴅᴀʀ, ᴇssᴇ ᴄᴏʟᴇ́ɢɪᴏ ᴇ́ ᴜᴍ ᴅᴏs ᴍᴇʟʜᴏʀᴇs ᴇᴍ ǫᴜᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴇɴsɪɴᴏ, ᴄᴏᴍᴘᴏʀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴇᴛᴄ...
S/ɴ- ᴇᴜ sᴇɪ ᴍᴀs ᴇ́ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ғɪᴄᴀʀ ᴘʀᴀᴛɪᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ 3 ANOS ɴᴀǫᴜᴇʟᴇ ʟᴜɢᴀʀ...
Mᴀ̃ᴇ- Fɪʟʜᴀ, sᴇ ᴇᴜ ғᴏssᴇ ᴠᴄ ᴇᴜ ɪʀɪᴀ sᴇᴍ ʀᴇᴄʟᴀᴍᴀʀ , ᴘᴏɪs ɴᴀ̃ᴏ ᴇ ᴛᴏᴅᴏ ᴅɪᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ʀᴇᴄᴇʙᴇ ᴜᴍ ᴄᴏɴᴠɪᴛᴇ ᴅᴇssᴇs , ᴘᴏɪs ɴᴀ̃ᴏ sᴀ̃ᴏ ᴛᴏᴅᴏs ǫᴜᴇ ᴛᴇᴍ ᴇssᴀ ᴏᴘᴏʀᴛᴜɴɪᴅᴀᴅᴇ ᴅᴇ ᴇsᴛᴜᴅᴀʀ ɴᴏs ᴍᴇʟʜᴏʀᴇs ᴄᴏʟᴇ́ɢɪᴏs ᴘᴀʀᴛɪᴄᴜʟᴀʀᴇ ᴅᴏs EUA , ᴠᴄ ᴛᴇᴍ ᴇ́ sᴏʀᴛᴇ ᴅᴇ sᴇʀ ʙᴏʟsɪsᴛᴀ.
S/ɴ- Vᴏᴄᴇ̂ ᴛᴇᴍ ʀᴀᴢᴀ̃ᴏ.. ᴇᴜ ᴀᴄʜᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴇʀᴇᴄ̧ᴏ ɪssᴏ, ᴀᴛᴇ́ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴍᴇ ᴇsғᴏʀᴄᴇɪ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴘʀᴀ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪʀ ᴛɪʀᴀʀ ɴᴏᴛᴀs ᴀʟᴛᴀs ᴘᴀʀᴀ ᴛᴇʀ ᴜᴍᴀ ʙᴏᴀ ғᴀᴄᴜʟᴅᴀᴅᴇ .
-
-
-
Pᴀɪ- ᴇsᴛᴀᴍᴏs ǫᴜᴀsᴇ ᴄʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ɴᴏ ᴘᴏsᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀʙᴀsᴛᴇᴄᴇʀ ᴏ ᴄᴀʀʀᴏ, ᴠᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀᴇʀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ ᴅᴀ ᴄᴏɴᴠᴇɴɪᴇ̂ᴄɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏᴍᴇʀ?S/ɴ- Pᴏᴅᴇ ᴛʀᴀᴢᴇʀ ᴜᴍ ᴍᴏɴsᴛᴇʀ ᴇ́ ᴀʟɢᴜɴs ᴘᴀ̃ᴇs ᴅᴇ ǫᴜᴇɪᴊᴏ?
Pᴀɪ- Pᴏssᴏ sɪᴍ, ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴀɪ ǫᴜᴇʀᴇʀ ᴍᴀɪs ɴᴀᴅᴀ?
S/ɴ-ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴀɪ ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴀ ᴠᴀɪ sᴇʀ sᴏ́ ɪssᴏ ᴍᴇsᴍᴏ.
Mᴀ̃ᴇ-Pʀᴀ ᴍɪᴍ ǫᴜᴇʀᴏ sᴏ́ ᴜᴍ ᴘᴇᴅᴀᴄ̧ᴏ ᴅᴇ ᴛᴏʀᴛᴀ ᴅᴇ ᴀᴍᴏʀᴀs ᴇ ᴜᴍ sᴜᴄᴏ.
Pᴀɪ- Oᴋ sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀs, ᴅᴇɪxᴀ sᴏ́ ᴇᴜ ᴀʙᴀsᴛᴇᴄᴇʀ ᴏ ᴄᴀʀʀᴏ ᴠᴏᴜ ʀᴀᴘɪᴅɪɴʜᴏ ᴇ ᴊᴀ̂ ᴠᴏʟᴛᴏ
𝐄𝐥𝐞 𝐞𝐧𝐭𝐚̃𝐨 𝐞𝐬𝐭𝐚𝐜𝐢𝐨𝐧𝐨𝐮 𝐨 𝐜𝐚𝐫𝐫𝐨 𝐞𝐦 𝐟𝐫𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐚 𝐛𝐨𝐦𝐛𝐚 𝐝𝐞 𝐠𝐚𝐬𝐨𝐥𝐢𝐧𝐚, 𝐞𝐧𝐜𝐡𝐞𝐮 𝐨 𝐭𝐚𝐧𝐪𝐮𝐞 𝐞 𝐥𝐨𝐠𝐨 𝐞𝐧𝐭𝐫𝐨𝐮 𝐧𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐯𝐞𝐧𝐢𝐞̂𝐧𝐜𝐢𝐚 𝐪𝐮𝐞 𝐭𝐢𝐧𝐡𝐚 𝐚𝐥𝐢...
[...]
𝐄𝐥𝐞 𝐞𝐧𝐭𝐚̃𝐨 𝐞𝐧𝐭𝐫𝐨𝐮 𝐧𝐨 𝐜𝐚𝐫𝐫𝐨 𝐞 𝐧𝐨𝐬 𝐞𝐧𝐭𝐫𝐞𝐠𝐨𝐮 𝐚 𝐬𝐚𝐜𝐨𝐥𝐚 𝐜𝐨𝐦 𝐨𝐬 𝐧𝐨𝐬𝐬𝐨𝐬 𝐩𝐞𝐝𝐢𝐝𝐨𝐬.