Jason un yalnızlığı

90 7 2
                                    

Jason zor günler geçiriyordu. Hayat ona zor geliyordu, artık kimliğini gizlemek zorundaydı. Bunun nedeni köyüne saldıran klan ya da klanları bilmiyor ama hergün intikam yemini ediyodu. Artık kimseye güvenemezdi.
Yalnızlık Jason un dostu muydu yoksa düşmanı mıydı? Jason bitkin düşüyordu, çünkü uyumak için kendini yeteri kadar güvende hissetmiyordu.
Bir gün tekrar bitkin düştü ve kendini güvende hissedebilecegi dev bir agaca tırmandı. Uykuya dalmıştı...
Uyandığında etrafındaki yaratıklara baktı bi an icin korktu bu klanı daha önce görmemisti. Büyük maymun klanına ulasmıstı, yani köyünden epey bi uzaktaydı. Etrafına temkinli gözlerle bakarak dogruldu. Karşısında iri bir maymun duruyordu. Jason a:
-Nerdensin diye sordu. Jason kimligini gizlemek icin
-Buradan geciyordum. Hemen gitmem gerek dedi.
-Fakat köyümüze bu kadar yakın olman bizim hoşumuza gitmedi
-Köyünüzü fark etmemistim
-Benimle gelmek zorundasn seni ne yapacagımızı bilge amcama sormalıyız.
Jason un çaresi yoktu onlarla savaşamazdı, çünkü ne gücü yeterdi ne de hali vardı. Üstelik kimligini de gizlemeliydi. Çaresiz iri maymunu takibe başladı. Köye geldiklerinde herkesin gözü Jason daydı. Anlasılan Jason gelmeden ortalıkta söylenti başlamıştı. Büyük bir çadıra soktular ve oturttular. Yaşlı maymun iri maymun ve ekibini dısarı gönderdi ve hicbise sormadan.
-Babanı tanırdım dedi. Jason donup kalmıstı. Ne diyecegini sasırdı. Ve maymun devam etti
-Durumuna üzüldüm babanla çok eskiden beri arkadaştık. Benim hayatımı kurtarmıstı. Soyle bakalım bi ihtiyacın istegin var mı?
-Tek istedigim bunu kimin yaptıgını öğrenmek
-Zor bi soru degil zaten uzun zamandır beklenen bi savastı. Baban sırtlan klanıyla soğuk savastaydı. Fakat bu duruma 3 klan daha katılmıs. O klanları bilmiyorum. Sen babana benziyorsun. Fakat gözükara davranmak ne senin öfkeni ne de acını dindirir. Şu anda bölgenin en buyuk gücü sırtlanlar sizin baskanlıgınızdan hiç memnun kalmıyordu zaten.
Jason duyduklarına inanamıyordu. Bu kadarı kabul edilemezdi. Fakat bazı soru işaretlerinin açıklanması iyi olmuştu. İlk hedefi sırtlan klanıydı ama güçlenmesi ve ittifak bulması gerekiyordu.

Arkadaslar ilk hikayem olduğundan deneyimsizim. Fakat eger hikaye veya uslubuyla ilgili şikayetiniz olursa lütfen belirtin. Dinleyip zaman ayırdıgınız için teşekkü ederim.

BEYAZ KAPLANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin