Jason uzun ve yorucu bir maratonun hazırlıkları baslıyordu. Artık güçlenmek zorundaydı. Sırtlanlara olan kini dinmeden bir yılını maymun klanında geçirdi. Ama kimligini hep gizli tuttu. Maymun klanını en güçlü gencleri bile karsısında duramıyordu. İçindeki öfkenin verdiği hırs ile geçen bir yılda maymun klanı ile ittifak saglamıs aynı zamanda da çok güçlenmişti. Simdi sıra ayı klanına gelmisti.
Maymun klanın ile vedalastıktan sonra kara ayı klan köyüne dogru harekete geçti. Yolculuk uzun sürdü fakat kimseye rastlamadı. Vardıgı yerde nasıl karşılanacagını bilemedigi için henüz toy olan Jason çekiniyordu. Artık geri donüs yoktu karaayı klanının köyüne giriş yapmıstı. Yine iri biriyle köy meydanndaki büyük çadıra götürüldü. Botanko onu görür görmez çok mutlu olmuştu. Jason un rahat etmesi için ne gerekiyorsa yapıyordu.
-Durumun için üzgünüm dedi Botanko
-Buraya size bir teklifte bulunmaya geldim. Botanko dinledigini gösterecek bicimde basını egdi.
-Benim müttefikim olmanızı istiyorum. Hedefim sırtlanları gebertmek. Bunu yalnız yapamam üstelik başka müttefikim de var. Güçlü bir grup olabiliriz. Botanko düşünceliydi. Yardım etmek istesigi belliydi ama sanki müttefiki olmaktan korkuyordu. Konuyu derinlestirerek.
-Diğer klan hangisi dedi. Hangi klan ile müttefiksin.
-Bunu size benim müttefikim olduktan sonra söyleyebilirim dedi genç kaplan.
-Karşılıgında ne verebilirsin dedi Botanko. Jason düsünmeye basladı. Simdiye kadar hiç bu durumu düsünmemisti.
-Elimde avucumda bise yok fakat sizin savaslarınıza en ön saflarda gitme sözü verebilirim. Botanko durumu begenmis görünüyordu.
-Tamam diyerek gülümesedi. Zaten babanla eski dosttuk. Eger intikam alacaksam isi riske atamazdım. Klan başkanı olmak zor...
Botanko dışarı çıktı kimligini acıklamayarak müttefikini tanıttı ve yakında savaş ve savaşlar olacagını belirtti. Heryerde savas hazırlıkları yapılıyordu.
Jason misafir çadırında oturuyordu. Adının söylendigini duyarak dışarı cıktı. Botanko bir turnuva hazırlamıştı. Dönüşmeden güreşerek yapılan bir dövüş turnuvasıydı. Jason un da içinde oldugu sekiz kişi vardı. Turnuvada. Jason un rakibi gördügü en iri insanlardan biriydi. Direk onunla dövüşmesi çok büyük dezsvantajdı.
Artık sessizlik çökmüştü. Hiç bilmedikleri biri ile klanın en güçlü genci dövüsecekti.
Birbirini deniyorlardı. Sonunda kavgaya basladılar. Yaklasık yarım saat boyunca kapısan gencler yorulmuslardı. Fakat Jason daha dinamik duruyordu. Sanki o daha az iş yapan biri gibi daha az yoruluyordu. Sonunda Jason o iri kıyım güçlü adamı yıktı ve etkisiz bıraktı. Artık tüm ayı klanının sevgi ve saygısını kazanmıştı.Lütfen eksik gördügünüz yerleri belirtin. İyi sunum yapmaya çalısıyorum bu yüzden fikriniz çok degerli. Tekrardan iyi okumalar.