Zauroczenia Ciąg Dalszy - Pierwsze Zakupy

1K 14 3
                                    

Obudziłam się, udało się, ta noc na długo pozostanie mi w pamięci. W nocy śniło mi się, że leżałam na plaży w stroju kąpielowym rodem z Disneya, jednoczęściowym, a pod nim miałam założonego pampersa, miał piękne wzory, był w motylki, a ja jak nigdy nic leżałam na kocu i cieszyłam się z faktu posiadania go na sobie w przestrzeni publicznej. Był moment w którym chciałam z niego skorzystać, ale niestety gdy tylko rozluźniłam pęcherz czar prysł, obudziłam się. Nigdy tak szybko nie minęła mi noc.

Gdy tylko otworzyłam oczy spojrzałam na swoją uroczą piżamkę, zastanawiałam się czy mogę zejść w niej na śniadanie. Dzisiaj była sobota, a w sobotę razem z rodzinką zawsze wspólnie spędzamy czas w każdym możliwym momencie. Gdy tylko wstałam przypomniało mi się, że wieczorem nie założyłam majteczek i na chwilę się zatrzymałam i rozmyślałam czy dam radę funkcjonować w taki sposób. Spodnie od Piżamki były na tyle krótkie, że gdy usiadłam na łóżko z pod materiału delikatnie było widać moją C**kę. Wczorajszy wieczór uświadomił mi jakie  rzeczy w życiu przynoszę mi szczęcie. Trudno - idę.

Zeszłam na dół po schodach. Mamy duży dom kilka pomieszczeń na górze i salon z kuchnią i łazienką na dole. Moja rodzinka już siedziała przy stole zajadając się śniadankiem. Mama spojrzała na mnie ze zdziwioną miną, a ja już się wystraszyłam, że zauważyła brak majtek ona zapytała:

-Kochanie jak dawno nie widziałam cię w tej piżamce minęło już chyba z 7 lat od kiedy ci ją kupiłam.

W moich oczach pojawił się strach, tak szybko zaczęłam i już zostałam przyłapana na braku bielizny. Nigdy nie rozmawiałam z rodzicami na takie temat, a teraz muszę coś wymyślić:

-Mamo, akurat wczoraj robiłam przegląd szafy i chciałam zobaczyć czy piżama jeszcze jest na mnie dobra, gdy ją założyłam nie miałam ochoty już jej ściągać.

Widziałam, że moja odpowiedz uspokoiła Mamę i razem mogliśmy przejść do wspólnego śniadania. Dalsza rozmowa toczyła się na temat codziennej rutyny. 

Po śniadaniu szybko pobiegłam do swojego pokoju, aby się przebrać, ale przy takiej okazji nie mogłam sobie odpuścić nowego tematu. Przejrzałam się w lustrze wyglądałam na przynajmniej 6 lat młodszą niż byłam. Na sobie miałam różową piżamę z motywem myszki Minnie, której uszy wypadały prosto na moich niekoniecznie dużych, ale wystarczająco dużych piersiach. Na dole natomiast miałam spodenki, które ledwo co zakrywały moje intymne części ciała. Szybko wskoczyłam pod kołdrę odpaliłam telefon i zaczęłam szukać małych akcesoriów, aby wzbogacić swoje nowe upodobanie. Gdy na stronie ukazał mi się piękny, duży, różowy smoczek, który miał jeszcze napis "Babygirl" wiedziałam, że musze go mieć, a moja C**ka od razu zaczęła robić się wilgotna, wiec włożyłam rączkę w spodenki i przeszłam do powolnego masowania. Mój oddech wydawał się coraz szybszy, a jednocześnie nie mogłam przestać myśleć o Smoczku. Zamknęłam oczy i wyobraziłam sobie jak wkładam smoczek do Buzi i relaksuję się nim, nie myśląc o codziennych problemach. W tym momencie doszło do kulminacyjnego momentu, ciśnienie spadło, a ja na ekranie telefonu kliknęłam przycisk "Zamów". Moje kieszonkowe na szczęcie było wystarczające na porycie takich potrzeb.

Podniosłam się z łózka i zrzuciłam z siebie Piżamkę, stałam w pokoju całkowicie nago jeszcze chwilę przeglądając się w lustrze,  Myślałam wtedy tylko jak wyglądała by na moim ciele pieluszka rodem ze snu. Podbiegłam do szafy i zajrzałam do szuflady z bielizną. W środku udało mi się znaleźć majteczki w małe misie, które jakoś niedawno sobie kupiłam. Dzisiejszy dzień był w miarę ciepły, wiec założyłam na to spodnie dresowe całe szare z różowym napisem GIRL na prawej nogawce. w szafie udało mi się znaleźć koszulkę rodem z Hello Kitty, kiedyś byłam wielką fanką tej bajki teraz jednak bardziej przemawia do mnie Myszka Minnie. Szybko się ubrałam i poleciałam do łazienki. Tak ubrana bardzo eksponowałam swoje piesi, które jak na mnie nie były duże, ale wystarczające, aby nie musieć zakładać stanika do ich powiększania, a koszulka też miała swoje lata, więc całkiem sztywno dolegała do ciała.

Gdy byłam w toalecie cały czas po głowie chodził mi temat smoczka, który dzisiaj zamówiłam, wiec w momencie którym usiadłam na kibelku,  zaczęłam się stresować aby żaden z moich zakupów nie dostał się cudem w ręce rodziców lub rodzeństwa, bo takowe też posiadam. Zestresowałam się na tyle, że gdy moja głowa była pełna myśli bezwarunkowo pokierowałam swojego kciuka do ust co pomogło mi się zrelaksować i poczuć, że strumień ciepłego moczu spłynął właśnie do toalety. Bardzo szybko go wyciągnęłam, bo nie panowałam nad tym co zrobiłam i uświadamiając się w fakcie, że zakup smoczka był dobrą decyzją. Założyłam majtki i dresy wyszłam z łazienki, skierowałam się w stronę salonu gdzie była cała moja Familia.

Reszta dnia przebiegła rutynowo nie wydarzyło się nic ciekawego aż do wieczoru.

Około godziny 21 jak co sobota rodzice kazali się iść umyć  i przygotować na wspólny seans filmowy. Szybciutko zajęłam łazienkę zrzuciłam z siebie wszystko i znów jak wczoraj stanęłam pod dylematem pełnego pęcherza i majtek, ale to nie był jeszcze ten dzień. Rozebrałam się do naga i wskoczyłam pod prysznic, a strumień ciepłego moczu już spływał mi po nogach przykucnęłam skierowałam rękę na C**kę i docisnęłam rękę dzięki czemu poczułam ciepło i od razu mój oddech przyśpieszył, ale musiała szybko się umyć, więc nie kontynuowałam rozkoszy. Umyłam się, owinęłam w ręcznik i poleciałam do swojego pokoju. 

Zamykając drzwi zrzuciłam ręcznik aby poczuć się swobodnie i popatrzeć na swoje zgrabne ciało w lustrze. Dzisiaj zdecydowałam się ubrać w piżamkę z wczoraj oczywiście też bez majteczek i poszłam do salonu, gdzie czekali już na nas rodzice. Położyłam głowę na kolanach mamy i poprosiłam ją aby wykonała mi 2 słodkie warkoczyki rodem z podstawówki. Nie widziałam w jej oczach sprzeciwu i zaczęła działać. Obok mnie usiadła moja siostra, która kątem oka zauważyła brak bielizny pod piżamą, bo leżałam na sofie z głową na Mamy kolanach, a ona usiadła na wysokości moich nóg. W jej oczach było widać zdziwienia, ale nie kontynuowaliśmy tego tematu obejrzeliśmy wspólnie film i rozeszliśmy się do pokojów.

Gdy wróciłam do pokoju spojrzałam ostatni raz w lustro, aby ujrzeć 16 letnią dziewczyną w dziecięcej piżamie z dwoma warkoczykami rozchodzącymi się na boki, wyglądałam jak 10-latka w ciele 16 latki. Brakowało mi jeszcze dzisiaj zamówionego smoczka i pieluszek, które ciągle chodzą mi po głowie, ale brakuje mi odwagi do ich kupienia. Wskoczyłam pod kołdrę i wkładając kciuka do ust szybko usnęłam licząc, że mój smoczek będzie spełniał taką samą rolę.

"Dobranoc Słodziaki"

Notka od Autorki/a:

Widziałam komentarze proszące o ciąg dalszy. Bardzo proszę z czystą przyjemnością serwuje wam 2 razy dłuższe opowiadania, które mam nadzieje odbije się podobnym echem abym miał motywację na dalsze części. Jeżeli coś nie podoba wam się w opowiadaniu bardzo proszę o zwrócenie uwagi, a wyeliminuje problem rozmawiając z dojrzewającą nastolatką,

Pozdrawiam 

Historia Julii - Abdl czas startOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz