&

39 9 16
                                    

Cringe alarm

"Efendim uyanın, sabah oldu."

Siyah saçlı yatağından istemsizce kalktı ve karşısında duran kahyasının kendisine uzatığı yemekleri yedikten sonra beyazlı onun siyah ve uzun saçlarını arkadan toplayarak at kuyruğu yapıyorken bir tutamından tutarak kokladı "Kes şunu." Siyahlı bunu demesiyle beyazlı irkileyerek özür dileyip kaldığı yerden saçını topladı ve daha sonra takım elbisesi giydirerek evden uğurladı.

2 yıldır kendisi için çalışıyordu ve kendisini bir çöplükte ailesinin cesetin yanında oturarak ağlarken bulmuş ve kendisine umut olmuştu. O zaman beri siyahlıya karşı yoğun duygular besliyordu. Siyahlıda bunun farkındaydı ama asla net bir cevap vermemişti yine de onun soğukluğuna rağmen içten içe sevdiğini düşünüyordu.

Çünkü şimdiye kadar bir çok hizmetçilerini işden kovmuştu ama kendisinin bir çok sakarlıklarına rağmen hiç bir şekilde işten kovmadı ve nedeni sorduğu zaman ise cevap alamamıştı ama yinede umudunu yitirmeyerek kendisi gibi bir çöpü  sevmesini umuyordu.

-
Günün sonunda talihsiz bir kazayla merdivenlerden yanlışlıkla düşerek bacağını yaralamıştı ama yinede yapıcağı işleri gördü ve akşam olunca siyahlı karşılaşamak için kapıda bekledi ama gelmedi ve endişe dolu bir şekilde etrafında döndü. Aklına uzun bir iş toplantısı olucağı gelmesi ile rahatlayarak siyahlın odasına çıktı.

Oldukça büyük ve yumşak yatağına uzanarak lamba da yandırdı ve siyahlın hafifce kokusu çekerek onu hayal eterek hafif bir uykuya daldı.

"Uyuyabilceğini kim söyledi?" Bir anlık duyduğu ses ile gözleri irileşerek döndüğünde siyahlın üzerinde olduğunu gördü ve kalbi yerinden çıkıcakmış gibi.

"B-ben ü-üzgü-" boynundaki tasması ile kendisine çekerek sözünü böldü. "Cidden, sadece bir kaç dakika geç geliyorum ve hemen ben yok muşum gibi kendini tahmin mi ediyorsun?" Tasma daha da sıkarak yüzlerini yaklaştırdı ve "Seni fazla şımartım. İyi bir cezayı hak ediyorsun." Beyazlı daha ne olduğunu anlamadan siyahlı dudaklarına tutukulu bir öpücuk ile sarmış ve tasmasını bırakarak onu yatağa itmişti.

Üzerindeki çeketi çıkarmış ve aynı şekilde beyazlın üzerindeki ince çeketi çıkarmıştı. Beyazlı kafası karışıktı ama yinede halinden memmundu. Siyahlı ona doğru eğilerek birbirlerinin ellerini kenetlemiş ve tekrar dudaklarına yaklaşarak bu sefer dilini sokmuştu. Beyazlı inleme sesleri odayı doldurmuştu ve nefes nefese kalarak birbirlerine bakıyorlardı ki siyahlı boynuna doğru eğilerek ilk yalamış ve sonra ısırması ile inleme sesi yükselmişti.

Siyahlı yüzünü kaldırarak ona baktığı zaman çoktan terlemiş ve yüzü utançla kızarıyordu ve hâlâ ağzından ufak inlemeler çıkıyordu. Onun fermuarını açarak.

"Daha yeni başlıyoruz." tahrik edici bir ses tonuyla söyledi.

son.
Bok

simsiyah bir gecenin koynunda.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin