★1★

13 3 8
                                    

Babamdan çaldığım sigarayı iki parmağım arasına sıkıştırıp yaktım. İçime dumanı çektikten sonra ciğerlerime gittiğinden emin olduktan sonra dışarı saldım. Habersizce odamın camından uzanmış sigaramı içiyordum.

"Seo Changbin?"

Uyku sersemliğiyle babam olduğunu anlamamıştım bile ve bilmeden saygısızca ve umursamaz konuştum. Evet yaptım

"Hm ne var?"

"O elindeki ne!?"

"Sanane amına koyim?"

"SEO CHANGBİN!"

babamın gür sesi ile bağırması beni gerçek dünyaya döndürmüştü. Elimdeki sigarayı hızla aşağıya atıp cami kapattım ve babama döndüm.

"ahahahah babacığım bu saatte ne işin var benim odamda? Bir şey mi oldu?"

Babam elini kemerine doğru götürdüğünü 'sıçtım' kelimesi aklımda tur atmaya başlamıştı. Ama babam kemerini çıkarmak yerine sadece sıktı.

"Niye içiyorsun?"

"Bilmiyorum can sıkıntısı. Bidaha olmaz"

"Bidaha olmazmış! Hah! Cocuk seni varya o okuldaki arkadaşların böyle etkiliyor senin okulunu değiştirmek lazım hemde hemen"

Babamın dediği şeyle sanki bayılıyormuş gibi kendimi bıraktım

"Ne alaka baba ne alaka ya of"

"Sen buna ne alaka diyeceğine seni şuan dövmediğime dua et. Uykum olmasa ağzınla burnunu yer değiştirirdim"

"Şükürler olsun babam ya çok iyisin muaah"

Parmak kalbi yapıp babama doğru uzattım. Elime vurup kapıyı kapattı ve odasına gitti. Onun gitmesiyle cama tekrar yaslandım ve babamın uyuduğundan emin olarak tekrar bir sigara daha yaktım.

Never gonna know
(7 kullanıcı )

Changbin
Aga
Babam
Yakaladı beni
🧍

Behzatabi
Nasıl lan
Napıyordun ki

Changbin
Tüttürüyordum hayadim 😘

Behzatabi
Aferin gerizali
Tam bir salaksın

Changbin
Abi gerizali ney-
Neyse bir şey olmadı ama bidaha olmaz dedim
Yine içiyorum 🤣👍

Ekmekunu
Noluyo gece gece
Yatın
Zibarin

Behzatabi
Asıl sen yat zibar
Cocuk
Benim üniversitem var ister yatarım ister yatmam ama sen lise ikisin
O yüzden sen uyu

Changbin
Abi inan bilmiyorum

SikkayaNEY İNAN BİLMİYORUM MUMHMHM BAYİLURİM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sikkaya
NEY
İNAN BİLMİYORUM MU
MHMHM BAYİLURİM

Behzatabi
Hepinizin amk yani aaa

Mesajlara bakarken gülmeme engel olamadım. Yedi kişilik bir arkadaş grubunda kimse mi düzgün olmaz. Evet hiçbirimiz normal değiliz.

Yarın okul olduğu için sigarayı söndürüp aynadan kendime baktım. Çökmüştüm resmen, yaşlı insanlardan farkım yoktu. Elimle yüzümü ovduktan sonra yatağıma uzanıp tavanı izledim. Neden bu hale geldiğim hakkında hiç bir fikrim yok. Sanırım bir kaç ay önce olanlar yüzünden di. Okulumuza yeni gelen bir çocuk vardı. Lix. Bu hale gelmemin sebebi ona aşık olmamdı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

stars freckles ✧   *   ✦    ⋆     Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin