part 1

8.6K 36 1
                                    

Sejak kebelakangan ini, ibu ayah aku banyak betul bergaduh dan tak pernah nak berdamai. Makian dan bunyi kuat merupakan benda biasa untuk dengar selepas ayah balik kerja. Mak aku sebagai suri rumah pulak mula lama kelamaan tak buat kerja rumah untuk protes ayah.

Lama-kelamaan, berlakulah perpisahan antara ibu ayah. Ibuku satu hari keluar rumah dengan bag pakaiannya dan tidak kembali. Ayah pun buat tak kisah saja dan menjaga aku sambil lewa. Kebanyakan masa, aku terabai dan tinggal seorang di rumah dan ayah ku selalu balik lewat malam semasa aku tidur. Boleh kata aku jarang jumpa ayah aku lepas perpisahan walaupun di rumah sama.

Pada suatu hari, ayah balik kerja pada waktu biasa. Terkejut aku lihat ayah melepak di ruang tamu rumah lepas balik kerja.Ayah aku hanya mendengus melihat ku dan sibuk bermain handphonenya. Selang beberapa jam, pintu rumah ku diketuk. Ayah dengan segera menjawab ketukan tersebut.

Ayah menjemput masuk dua wanita muda ke dalam rumah dan segera mengunci pintu. Ayah memeluk kedua-dua dan mencium mereka. Ketiga-tiga mereka tersenyum dan bercakap dengan nada rendah. Ayah terus membawa masuk kedua-dua wanita tersebut ke dalam biliknya dan mengunci pintu.

Tak lama kemudian, aku terdengar bunyi dua wanita tersebut dan ayahku dari dalam bilik. Bunyi gelak kecil ke bunyi mengerang keseronakan dan bunyi getaran katil. Sekali sekali bunyi gerangan wanita menjadi kuat dan seperti berhenti, sebelum bunyi kembali tak sampai setengah jam.

Aku tak dapat tidur kerana bunyi2 mereka, keseronokan mereka meleret hingga ke tengah pagi. Akibat terlalu letih aku tertidur dan bangun lewat pagi dan terlepas untuk pergi ke sekolah. Aku keluar dari bilik aku untuk ke tandas dan nampak satu daripada wanita tersebut sedang duduk di sofa dan menonton tv. Dia sedang memakai singlet kepunyaan ayah aku dan boxer pendek.

Seorang lagi pulak sedang menggunakan tandas. Akibat tak tahan nak ke tandas, aku mengetuk pintu tandas dan memintanya untuk mempercepatkan urusannya di tandas. Namun tidak ada apa jawapan dari dalam tandas. Aku terus mengetuk dan aku berasa semakin tidak tahan lagi untuk kencing.

" Bisinglah awak ni. Aku nak tengok tv pun tak boleh," kata wanita tadi sambil mendengus. Aku membalasnya dengan mengatakan aku hendak kencing dan tak tahan.

"Eh eh membalas pulak budak ni. Aku ajar kau sikit. Nak kencing sangat kan," balas wanita tadi sambil berjalan menuju kepada aku tanpa aku sedari. Dengan cepat aku dicekup dan seluar ku di londehkan dengan kasar.

" Kencing lah sekarang kalau boleh! Baru sekolah dah mula kurang ajar!" herdik wanita tersebut sambil mengenggam batang aku dengan kasar. Aku berasa sakit dan cuba untuk melepaskan diri tapi gengamannya agak kuat , menyukarkan pergerakan aku.

"Mulut tadi membalas, sekarang tak membalas pun. Bukak mulut awak cepat!" herdik lagi wanita tersebut. Aku enggan membuka mulut aku tapi dia mengenggam batang aku dengan lebih kuat. Tanpa ada pilihan aku terpaksa melopongkan mulut aku.

"Mulut awak ni memang sesuai jadi lubang kumbahan. Nak harap batang saja macam ayah awak tapi perangai kurang ajar," kata wanita tersebut sambil mengamati mulutku yang terlopong. Wanita tersebut kemudiannya meludah ke dalam mulutku,

"Cepat telan! Kalau tak..," kata wanita tersebut sambil mengenggam batang aku dengan kuat. Dalam kesakitan dan ketakutan, aku menelan air liur wanita tersebut. Wanita tersebut sekali lagi meludah ke dalam mulut aku dan memaksa aku menelan. Benda berlaku beberapa kali sehingga wanita tersebut berpuas hati dengan sikap aku.

"Sekarang duduk berlutut. Aku dah tak tahan ni," Arah wanita tersebut sambil melepaskan batang aku dari genggamannya. Aku boleh saja lari namun renungan tajam wanita tersebut menyebabkan aku mengikut arahannya.

"Bukak lubang kumbahan luas2, aku nak lepas dah," kata wanita tersebut sambil melondehkan boxernya dan memposisikan muka aku diantara kangkangannya. Cipapnya tepat dia atas mulutku dan dalam masa beberapa saat keluarlah air kencing dari cipap wanita tersebut terus ke mulutku yang terlopong tersedia untuknya.

Air kencingnya yang panas mula mengalir masuk kedalam mulut aku. Rasa air kencingnya agak payau dan walaupun aku tidak menyukainya, aku terpaksa telan, takut akan balasan jika aku enggan. Sedikit titisan air kencingnya terkena bibir dan dagu aku semasa wanita tersebut menghabis buang air kecil.

"Issssyh, dah reti minum, tak reti bersihkan pulak!" kata wanita tersebut sambil mengenggam kepala aku dan menonyoh cipapnya ke muka ku. Seluruh muka ku dilumuri saki baki air kencing wanita tersebut.

"Mulai hari awak adalah lubang kumbahan untuk kami berdua. Faham? Lepas ni kalau panggil terus kena datang, faham?" herdik wanita tersebut. Aku hanya dapat mengangguk dalam ketakutan. Tepat pada waktu tersebut, wanita kedua keluar dari tandas dan menegur wanita pertama.

"Ni aku latih lubang kumbahan ni cara nak berfungsi," kata wanita tersebut kepada rakannya. Wanita kedua mengarahkan aku untuk melopongkan mulut aku dan meludah dalam mulut aku sama seperti wanita pertama. Aku telan sahaja air ludahan wanita itu dengan pasrah.

"Bagus ni, malam nanti, awak tak boleh tidur. Nanti aku panggil awak lepas setel dengan ayah awak. Kalau awak tak datang, siaplah awak," Jerkah wanita kedua kepada ku sambil meninggalkan aku dan kebilik ayah ku. Wanita pertama jugak tinggalkan aku dan pergi sambung menonton tv..

Bersambung...

KAWAN BILIK AYAHWhere stories live. Discover now