"Hey kumbahan! mari sini!" jerit Wati (wanita pertama) memanggilku. Aku bergegas ke ruang tamu menjawab sahutan Wati. Pada waktu yang sama Ina(wanita kedua) juga berada di ruang tamu. Wati tampak marah melihat aku bergegas ke mari.
"Berapa kali nak cakap, ko bila panggil, kena datang bogel ha! Aku sepak telor ko baru tau!" herdik Wati. Aku dengan segera membogelkan diri aku dan melutut di hadapan Wati.
'Tunggu apa lagi, lopongla cepat!" herdik Wati lagi. Aku pun cepat2 melopongkan mulutku. Wati dan Ina bergilir-gilir meludah masuk mulut ku. Setiap ludahan mereka aku telan, pada awalnya agak susah tapi lepas berkali-kali diludah aku sudah terbiasa. Aku dapat membezakan rasa ludah Wati dan Ina dah.
"Wati,ko tengok batang dia, asyik tegang saja dari tadi. Budak ni memang suka jadi lubang kumbahan ke?" tanya Ina kepada Wati sambil tertawa.
"Dah semua kejantanan bapak dia amik. Baki tinggal budak ni, nak jadi hamba orang," jawab Wati sambil tertawa.
"Ayah ko, memang jantan. Waktu malam selagi tak basah cadar, selagi tu dia tak lepas. Ko ni mesti anak mak kan," ejek Ina melihat ku. Ina kemudiannya bergegas ke bilik dan dalam 5 minit dia kembali. Di tangan Ina terdapat sehelai boxer panties satin.
"Nah pakai ni," arah Ina kepada ku. Aku memakai boxer panties yang diberikan Ina dengan segera.
"Eh eh muat jugak. Tu mak ko punya. Sayang sangat mak kan, ko pakai pakain dalam dia, baru betul sayang," Ejek Ina.
"Aku nak uji betul ke ko sayang and rindu mak ko. Baring sekarang!" Herdik Wati. Aku dalam ketakutan baring atas lantai serta merta.
"Kalau ko pancut dalam boxer ni, maksudnya ko tak sayang mak ko, sebab ko sanggup kotorkan boxer mak ko," kata Wati sambil menggesek kakinya diatas batang aku. Gabungan kain satin dengan gesekan kaki Wati membuatkan batangku lebih tegang. Aku mula merengek dalam kesedapan.
"Eh eh budak ni, sempat lagi seronok. Diamlah!" Herdik Ina sambil menjolok ibu jari kakinya ke dalam mulut ku. Aku dipaksa menjilat ibu jari kaki Ina sambil batangku digesek kaki Wati.
"Cepatla pancut! Aku dah malas ni," herdik Wati sambil melajukan gesekan kakinya. Aku cuba sedaya upaya untuk menahan tapi aku tewas. Aku terpancut dalam boxer panties mak aku. Pancutan aku dengan segera membasahi boxer mak aku dan menjadi melekit.
" Ha kan dah kata, budak ni mana sayang mak dia. Dia lagi sayang kaki kita. Kalau lepas dia mesti nak jilat kaki kita siang malam," ejek Wati sambil mengamati aku yang masih menjilat ibu jari kaki Ina.
"Tu lah, budak ni memang dah jadi hamba kumbahan kita. Bagus bapak dia, hadiahkan kita hamba peribadi masa dia tak da di rumah," Kata Wati sambil tersenyum memikir sesuatu...
Bersambung...