Begitulah kehidupan aku bersama Si Wati dan Ina. Ayah aku telah menjadikan mereka sebagai ibu-ibu tiri ku. Saban hari aku akan digunakan oleh ibu2 tiri aku sebagai tandas kecil mereka.
Aku dipaksa minum ludah mereka, dipaksa minum air kencing mereka dan dipaksa membersihkan mereka selepas habis dihenjut ayah ku. Tak cukup dengan tu, makanan dan minuman ku jugak akan dicemari oleh air kencing dan jus lancapan mereka.
Suatu hari, pada awal pagi luar dari kebiasaan pintu rumah diketuk. Aku dengan cepat pergi membuka pintu tanpa menyedari aku terbogel dan terkejut kerana melihat ibuku datang melawat kami.
Terkejut dengan melihat keadaan ku yang terbogel, ibuku masuk ke dalam rumah dan mengetuk pintu bilik ayah ku dalam keadaan marah. Hampir roboh pintu ibuku ketuk sehingga ayahku membuka pintu.
Ibuku mula menengking dan memukul ayahku dan selepas melihat Wati dan Ina di katil ayah yang dalam keadaan separa bogel, ibuku menjerit dan marah dengan lebih kuat.
Ayahku pada awalnya agak blur kerana baru bangun tapi selepas tersedar dari tidurnya, ayahku membalas balik pukulan ibu ku dengan menamparnya. Ibuku ditarik dan ditolak oleh ayahku ke katilnya dan ditampar beberapa kali.
Aku dapat lihat pergelutan antara ibu dan ayahku tapi dengan pertolongan Wati dan Ina, ibuku berjaya dihentikan dan diikat kaki tangannya. Mulutnya disumbat kain untuk mengelaknya dari bising.
Ayahku kemudiannya mengangkat ibu ku dan menghumbannya ke katil bilik ku. Selepas keadaan reda, aku dapat mendengar gelak tawa Wati dan Ina sambil memanggilku ke bilik.
"Akak, akak jangan risau, saya dan Ina memang jaga anak akak ni elok2," kata Wati sambil membelai muka ku yang dah siap berlutut di hadapannya.
Wati menyuruhku baring di sebelah ibuku yang terikat dan aku akur dengan arahan Wati. Sebaik sahaja aku baring di sebelah ibuku, Wati melondehkan seluar treknya dan naik ke atas katil lalu mencangkuk di atas muka ku.
" Anak akak ni tiap2 pagi dapat air hasil usaha saya dan Ina. Tak ada ibu tiri yang nak melayan anak tiri sebaik kami akak. Sayaaang, bukak mulut tu sayang," kata Wati kepada ibuku sambil menyuruhku melopongkan mulutku.
Aku melopongkan mulut seperti arahan ibu tiriku. Wati melunaskan hajat kecilnya ke dalam mulutku sambil diperhatikan oleh ibuku dengan mata yang terbeliak. Ibuku hanya mampu melihat aku menelan bulat2 air kencing Wati.
"Lepas tu kami ajar jugak anak akak ni kepentingan kebersihan, tengok mcamana dia bersihkan kami ni kak," kata Wati sambil membelai rambut ku. Aku seperti biasa mula menjilat cipap Wati selepas kencing untuk membersihkannya. Sedikit lawas air kencing Wati dapat ku hirup dalam usaha membersihkan cipap Wati.
"Kami pun ajar anak akak ni untuk habiskan makanan dan minuman yang diberi tanpa buat rugi dan besyukur dengan apa yang dapat," sambung Wati sambil mengalihkan dirinya daripada ku dan digantikan Ina.
Ina duduk mencangkung hampir dengan mulut ku dan mula melepaskan air kencingnya yang deras kedalam mulutku yang masih terlopong. Dengan segera aku menelan kencing panas yang dilepaskan Ina sehingga habis. Selepas habis kencing, aku membersihkan cipap Ina sebagaimana cipap Wati dibersihkan.
"Lepas minum kena buat apa sayang?" tanya Wati kepada ku.
"Terima kasih ibu Wati , terima kasih Ibu Ina," kata ku sambil merangkak mencium kaki Wati dan Ina. Aku telah dilatih dan terbiasa sebegini sehingga aku tidak kisah yang ibu aku sedang memerhatikan ku.
Ibu aku meronta melihatku dan air mata mula bergelinang dari matanya. Aku nampak Ina berbisik sesuatu kepada ayahku dan ayahku senyum sinis. Ina kemudiannya menanggalkan kain ibu ku dan seluar dalam ibuku dihadapan aku dan ayahku. Ibuku cuba bergelut tapi ayahku mengerdik ibuku sehingga ibu ku diam.
"Sayang, u pakai ni ye, hari ni special untuk u," kata Ina sambil menyuruh ku memaka seluar dalam ibuku yang berwarna pink corak berbunga. Aku pun akur dengan arahan Ina dan memakai seluar dalam ibuku.
"Selalunya anak akak ni dapat pakai seluar dalam akak yang dalam almari saja. Untung dia hari ni dapat pakai seluar dalam akak fresh dari akak sendiri.
Tengok batang dia, seronok anak akak," kata Ina sambil meraba-raba batang ku disebalik seluar dalam ibuku. Batangku yang memang separa tegang mula menegang dan terpacak dalam seluar dalam ibuku yang lembut tersebut.
Ayahku mengambil posisi di kaki ibuku sambil mengurut-urut batangnya yang sudah menegang. Keras betul batang ayahku hinggakan urat batangnya menonjol keluar.
Ina membawa ku ke belakang ayahku supaya aku dapat melihat apa yang ayahku akan buat. Kaki ibuku yang diikat diangkat ayahku, cipap ibuku ditunjukkan kepada ku. Ayahku meraba-raba cipap ibuku yang agak kering. Aku dapat mendengar dengusan ibuku sebaik sahaja jari ayah menyentuh cipapnya.
Dengan menggunakan jari tengahnya, ayahku menjolok masuk jarinya kedalam cipap ibu ku. Ibuku bergelut tapi gelutannya hanya mengundang gelak tawa Wati, Ina dan ayahku. Jari ayah ku yang agak besar merodok masuk keluar dari cipap ibuku. Makin dirodoknya, makin basah melekit cipap ibuku.
"Sayang, lancap tengok ibu kandung u sayang," bisik Ina kepada ku. Dengan segera aku masukkan tangan aku dalam seluar dalam ibuku dan mula melancap.
Ayahku sambung merodok mengorek cipap ibuku dengan kasar. Akibat terlalu ghairah, aku terpancut melihat perbuatan ayah aku. Seluar dalam ibuku sudah mula dibasahi oleh pancutan air mani ku.
"Anak akak ni satu saja masalah, nafsu dia mcm ayah dia tapi lemah sangat. Cepat sangat dia pancut. Tengok tu, dah terpancut dah tu," kata Wati kepada ibuku sambil mengejek aku.
Walaupun aku dah terpancut, aku menyambung semula melancap kerana akur mengikut arahan Ina tadi. Batangku menegang semula melihat cipap ibuku dirobek ayahku.
TIba2, ibuku memancut dengan deras. Air cipapnya terpancut membasahi tilam katilku. Aku dapat mendengar dengusan nafas ibuku semasa ibuku memancut. Tangan ayahku dibasahi air cipap ibuku.
Ayahku berhenti sebentar dan memasukkan jari manisnya bersama jari tengahnya kedalam cipap ku. Badan ibu bergetar bagaikan direnjat elektrik semasa dirodok jari2 ayah ku.
Sekali lagi aku terpancut melihat cipap ibu ku dirodok jari ayahku. Ibuku pun mula memancut sedikit sedikit sehinggalah akhirnya ibuku klimaks pada kali kedua. Kali ni air pancutan ibuku lebih banyak dan pancutannya bercampur air kencing skali. Habis basah tilam katil aku akibat ayahku.
Seterusnya, ayahku memulakan aksinya, batangnya yang tegang dijolok masuk cipap ibuku yang basah. Begitu senang batang ayahku menembus, seperti tiada halangan langsung. Ayahku mula menghenjut dengan henjutan yang agresif, batangnya dibasahi oleh air cipap ibuku.
Aku dengar nafas dengusan ibuku yang kuat dan suaranya disebalik sumbatan kain. Namun, ayahku tidak pedulikan sedikit pun malah lebih seronok ayahku menghenjut ibuku. Aku masih meneruskan lancapan aku walaupun aku sudah memancut dua kali sebelumnya.
"Akak, anak akak ni seronok tengok akak kena henjut dengan abang. Dah 3 kali dah dia pancut dan dia masih tegang akak," kata Ina sambil membelai rambut ku. Ayahku menghenjut hingga bergetar katil ku.
Ayah mendayung keluar masuk keluar masuk batangnya berturut-turut hinggalah dia terpancut dalam ibuku. Semasa ayahku mencabut batangnya keluar, mengalir air mani ayahku deras daripada cipap ibuku.
"Sekarang, sayang pulak khidmat dekat ibu kandung tu," kata Wati sambil merapatkan aku dengan ibuku. Seluar dalam ibuku dilondehkan Wati dan kaki ibuku diangkat untuk ku.
Air mani ayahku masih lagi mengalir keluar dari cipap ibuku namun atas desakan Wati dan Ina, aku terpaksa menjolok batangku kedalam cipap ibuku. Rasa cipap ibuku agak panas kerana air mani ayahku masih mengalir di dalamnya, namun cipap ibuku agak ketat buatku.
"Tengok akak, anak akak pun pandai mendayung. Untung akak dapat anak dan laki macam ni," kata Ina sambil tertawa sedikit melihat ku menghenjut ibuku sendiri. Walaupun bukan sekuat ayahku, aku menghenjut sekuat mana yang boleh dan terpancut dalam cipap ibuku dalam masa kurang dari 10 minit.
"waaah, untung akak, benih si suami dan si anak bercampur dalam akak. Gerenti mengandung anak nanti," kata Wati sambil tertawa melihat ku memancut dalam cipap ibuku. akibat terlalu letih, aku terbaring di sebelah ibuku. Ibuku seperti hampir pengsan akibat dihenjut oleh kami berdua dan matanya masih lagi bergelinangan air mata...
Tamat...
.Please like sebelum anda menyimpan ke dalam reading list...