Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy ragyás diák, akit kráterfejűnek hívtak. Egyszer találkozott a barátaival azt mondták neki: Csá faszosom! és pofán baszták egy adag szarral. Kráterfejű nem tudott ezzel mit kezdeni és összehugyozta magát. Ez nem az én napom- mondta. Ez után elment a premier outletbe egy tejeskávéért meg tiszta ruhákért. Ebben a sorrendben természetesen. A tejeskávé után megrohamozta a klotyót, de kalandos útja során befosott. A teringettét- csapott az adag szarba. Tiszta szar volt a gyerek. Így hát bele is kente Feri bácsi érforsz egy cipellőjébe. Ezt meg mégis mire véljem fiatalúr?- kérdezte Feri bátyánk, miközbe megrugdalta a kráterfejűt a szaros cipőjével. Fos- válaszolta kráterfejű. Előkapta telefonját, lőtt egy selfiet miközbe az öreg elől menekült két monoklival a szemei alatt, a vlogba az js belevan tartozékolva, hogy elkapták a cigányok. Ezentúl ők vezetik a készáz feliratkozós jutu csatit. Aszonták sziasztok jutyukák.
A cigányok.
Ök mindták. Mármint a teljeskiörlésűek.
A cigányok.
Ők.
It ül meletwm a Szarházi js amúgy na.
Viszatérve.
Elkaozák a cigányok. Aután megkéselték átvették teljes uralom alá vonták, elvették tòle, övéké let a jutu csatija a 2 millás feliratkozos számal együt.
MOSt mi LesZ?!?!?!?!? 🥵🥵😱😱😱😱😱