Part-1🍁

484 50 3
                                    

Zawgyi..

ကိုယ္သိပ္သေဘာက်ရတဲ့ ပန္းတစ္ပြင့္ကိုသူမ်ားက ခူးဆြတ္သြားတဲ့အခ်ိန္မွာ အရမ္းကိုႏွေျမာမိတယ္...အဲ့လိုပဲ ကိုယ္တန္ဖိုးထားရတဲ့သူတစ္ေယာက္ကို သူတစ္ပါးလုယူသြားတာက ငရဲတစ္ခုပဲ...နာက်ဥ္တာထက္ကိုပိုတဲ့နာက်ဥ္မွုေတြ...ေနရာတိုင္းက ကိုယ့္ကို အကုသိုလ္ေတြေပးေနသေရာင္ေရာင္..စိတ္ေတြဘယ္လိုမွထိန္းမရေတာ့တဲ့အခါ အကုန္လုံးကိုဥပကၡာပဲျပဳလိုက္ခ်င္ေတာ့တယ္..ၿပိဳလဲပလိုက္ခ်င္မိတယ္...ဒါေပမဲ့ လူေတြကကိုယ္ၿပိဳလဲေနတာကို ျမင္ခ်င္ေနၾကတာ..ကိုယ့္ရဲ့က်ရွုံးမွုက သူတို႔ကိုေလွာင္ရီဖို႔အခြင့္အေရးေပးသလိုျဖစ္ေနေတာ့လဲ...ဟက္! ငါဘယ္ေတာ့မွမက်ရွုံးေစရဘူး...!!!

....................................................................................

လူသူကင္းမဲ့တဲ့ၿမိဳ႕အစြန္ကတစ္ေနရာတြင္...ႀကီးမားေသာတိုက္ႀကီးတစ္လုံးရွိသည္..ထိုတိုက္ထဲတြင္..

ခုံတစ္ခုံေပၚတြင္လက္ႏွစ္ဖက္ကို ႀကိဳးနဲ႔တုပ္ခံထားရေသာလူတစ္ဦး...ထိုသူ၏ပါးစပ္အား အဝတ္စတစ္ခုျဖင့္စည္းထားသည္..

သူ၏ေရွ႕တြင္လည္းခုံတစ္ခုံရွိသည္..ထိုခုံေပၚတြင္တီရွပ္အျဖဴကိုတံေတာင္ဆစ္နားအထိေခါက္တင္ကာ style pants အနက္ေရာင္ဝတ္ထားေသာ ေငြေရာင္ဆံႏြယ္ေတြနဲအမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးဟာလက္အိတ္အနက္ေရာင္ျဖင့္ စမတ္က်စြာ ထိုင္ေန၏...ထိုအမ်ိဳးသမီးသည္ Marvius ေဆးလိပ္တစ္အား အိတ္ကပ္ထဲမွထုတ္ကာ ပါးစပ္ေတြေတ့လိုက္ၿပီး ေဘးဘက္ရွိသူမ၏လူကိုေမးေငါ့ျပလိုက္သည္..ထိုအခါ အဲ့လူက ႀကိဳးတုပ္ခံထားရေသာ လူ၏ပါးစပ္တြင္ရွိေသာ အဝတ္စအား ဖယ္ခိုင္းလိုက္ၿပီး သူ၏ boss အား ေဆးလိပ္မီးညႇိေပးရသည္..

"ဘယ္လိုလဲ ဒယ္ဒီ...?? ေပ်ာ္မွေပ်ာ္ရဲ့လား..? ဒါေပမဲ့ ေနာက္ဆုံးေတာ့လဲ ကၽြန္မပဲ နိုင္တာပဲေလ..အဲ့ေတာ့ဒယ္ဒီ မာမီ့ကိုႏွိပ္စက္ခဲ့တာေတြကို ေနာက္ဆုံးေတာ့ျပန္ခံစားရေတာ့မယ္ေလ..ဟဟ.."

ထိုလူအားအဝတ္စဖယ္ေပးလိုက္ေတာ့ ေငြေရာင္ဆံႏြယ္ေတြနဲ႔အမ်ိဳးသမီးဟာ ေဆးလိပ္တစ္လိပ္လုံးအား တစ္ရွိုက္ထဲဖြာၿပီး ခပ္ဟဟရီကာေျပာလာ၏..

"မင္း..!! ေခြးမ.. ေကၽြးတဲ့လက္ကိုျပန္ကိုက္တဲ့ေကာင္မပဲ..!! မင္းကို ဒီလိုျဖစ္လာေအာင္ငါဘယ္ေလာက္သြန္သင္ဆုံးမခဲ့ရလဲ..!! ဟမ္..!! အခုက် ေက်းဇူးကန္းၿပီ..!!"

VengeanceWhere stories live. Discover now