Másnap reggel Jamie már kint várt. Összepakoltam az ebédet és az egyéb szükséges dolgaimat és puszit adva anya arcára, az ajtó felé vettem az irányt.
Drágám, ezt itt hagytad. -hozott oda nekem egy becsomagolt szendvicset.
Már elraktam az ebédem. -néztem rá értetlenül.
Ezt Jamienek csináltam. -elég érthetetlen fejet vághattam, de elvettem tőle az ételt, és végre kijutottam.
Jó reggelt. -mondta, mikor odaértem hozzá.
Jó reggelt. Ezt anyukám csinálta neked. -nyomtam kezébe.
Köszönöm. -felelte egy apró mosoly kíséretében.
Nos, mivel reggel van és nincs senki az utcán, egyedül is betudok szállni. -nem bírt velem, sóhaj kíséretében beszállt a vezető ülésbe és elindította a kocsit.
Nincs kedvem suliba menni. -hajtottam le a fejem.
Előtte megakarsz állni valahol vagy...-
Nem, inkább menjünk. -válaszoltam.
Én se szerettem bejárni egyébként. -mondta, miközben kikanyarodott az utcánkból. -Van kedvenc tárgyad? -nézett rám egy pillanatra.
Az gáz ha nincs? Várj! A spanyolt szeretem és ennyi. -feleltem egy mosoly kíséretében.
Na látod. Akkor már megéri bemenni. -mondta. Ismét mosoly jelent meg az arcomon. Úgy érzem, kezdek feloldódni akármennyire is nem akartam ezt az egészet.
🌷🌷🌷
Szóval ha már kajálunk.. Haze, ki volt az a szexi pasi aki elhozott? Bepasiztál és nem is mondod?! -csattant fel Sarah.
Mi? Ő nem a pasim.. A testőröm. -bíztam benne hogy senki nem veszi észre, de úgy látszik nem jártam sikerrel.
Oh...-egyből tudta hogy miért is van rá szükség. -De ez jó dolog, nem? És azért valljuk be, elég szexin néz ki. -kacsintott.
A tiéd lehet, csak 25 éves. Amúgy is buksz az idősebb pasikra. -haraptam bele szendvicsembe.
Most kicsit irigyellek. Mindenhova veled megy? Van barátnője? -elkezdett csillogni a szeme. Én viszont szemet forgatva nyitottam szólásra a számat.
Igen, elkísér mindenhova és fogalmam sincs hogy van-e barátnője. Nem is érdekel őszintén. -túrtam bele hajamba idegesen.
Jólvan, nyugi. Én azért foglalkoznék az üggyel. -hihetetlen ez a lány. Felnevettem, mert már nem tudtam mit reagálni rá.
Gyere Haze, lassan menjünk, mert megöl minket körte fej. -hívta fel figyelmem, hogy bizony mindjárt vége az ebédszünetnek és vár minket a szadista biológia tanár.
🌷🌷🌷🌷
Már messziről láttam Jamie autóját. Annyit kértem tőle hogy a sulitól lentebb álljon meg, hogy legalább ennyi szabadterem legyen. Most is egyedül szálltam be, vagyis csak akartam, mert már kint állt. Mégis hogy került ide ilyen gyorsan?
Szia. -köszönt, majd már nyitotta is az ajtót. Lemondóan sóhajtottam és beszálltam.
Neked is szia. -vigyorogtam, bár nem tűnt túl őszintének.
Ennyire azért ne örülj nekem. -vetette oda. Mosoly kúszott arcomra és ránéztem.
Bocsi, csak még mindig szokatlan. -valóban az volt. Ez már az életem része. Vagyis ő. Bár mivan ha egyszer leváltja őt apa? Akkor mi lesz?
Idővel teljesen normális lesz. Azt is képzelheted hogy a bébiszittered vagyok. -kacsintott, válaszul pedig megcsaptam a karját.
Nekem nem kell bébiszitter. Már nagy vagyok. -nyújtottam ki a nyelvem.
Igen, ezt alátámasztja a nyelvnyújtogatásod. -felnevettem kijelentésén és őt is mosolygásra késztette.
Az út nagy része csendben telt, nem igazán tudtam mit mondani. Óvatosan rápillantottam, hogy eleget tegyek Sarah szavainak. Tényleg jól néz ki. Ez tagadhatatlan. Ívelt állkapocs, férfias megjelenés, barna hullámos haj ami a homlokába lóg és édes mosoly. Észre vette hogy bámulom, így rámnézett.
Minden okés? Van valami baj? -kérdezte.
Megköszörültem torkom és úgy tettem mintha nézelődnék.Ahm nincs, csak azon tűnődtem, hogyha apa azt a 40 éves nőcit választaná, biztos sokkal nehezebb lenne a feloldódásom. Csak gondolj bele, lehet hogy úgy viselkedne, mint egy fegyőr. Azt nem bírnám ki. -néztem az utat.
Ez igaz. De az is lehet, hogy nagyon aranyos lett volna. Nyílván nálam nem aranyosabb, de..-
Oké oké, értem. Fő a szerénység. -szakítottam félbe, mielőtt még itt elszállna magától.
Megérkeztünk. -állította le a kocsit. Remek. Mehetek tanulni.
Nincs kedved megírni helyettem az algebra házimat? -néztem rá reménykedve, hátha egy zseni aki tudna nekem segíteni mindenbe. Igaz, nem ezért van itt, de hátha.
Mi lenne, ha én popcornt ennék és nézném ahogy írod a házid? Legalább ösztönözne. -milyen poénos ez a csávó.
Haha. Jólvan akkor megcsinálom egyedül. -vágtam durcás képet.
Jó segítek. -ez azzz! Győzelem.
Boom! Hálám örökké üldözni fog. -örömtelien szálltam ki a kocsiból és rohantam az ajtóhoz.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Legdrágább Megmentőmnek
RomanceHazel Coleman élete megváltozik, miután egyik nap elrabolják és olyasvalamit tesznek, ami minden lány rémálma. Édesapja azóta nem tud megbékélni, ezért felbérel egy magántestőrt, hogy vigyázzon lánya minden egyes porcikájára. Hazel eleinte ódzkodik...