Öncelikle yaşayıp yaşamadığını kestiremediğiniz harika yazarınızdan selamlar.
Bölüm atmıyorum çünkü üşeniyorum. Ama atmaya çalışırım
Bu arada instagramda anime grubu var gelmek isteyen varsa nivk biraksin şuraya bir yere.
(Bundada tüm karakterler olmayabilir aklıma pek bir şey gelmiyor hepsinin aynı olmasını istemiyorum)
(Ulan uykum var suan 2 karakterle idare edin yarın gelir devami)
Arkadaşımız cok güzel bir şekilde açıkladı olayı.
(Evliolalim)》Midoriya《
Evli olduğunuz için sorun görmüyor.
Karanlıkta yonünü çok iyi buluyor...
Nefesini boynunda hissedince bir an irkilirsin fakat ikinizden başka kimse olmadığı için anlarsın.
Boynuna sokulup ellerini belinde gezdirir ve sadece nefes alış-veriş seslerinizi dinlersiniz.
Bir süre sonra yavaşça dudaklarını öpmeye başlar ve belindeki elini kalçana indirip seni kucağına doğru çeker.
Sen kucağına yerleşirken iki elinide kalçalarına koyar sen ise ellerinle yüzünü avuçların arasına alıp öpücüğü derinleştirmeye devam edersin.
(Abi cok useniyorum hepsinde etek gomlek giyin cikarmasi kolay olsun fln)
Eli ile ilk baş bacağınızı okşar sonra işte kıyafetlerinizi çıkarır ve sonra yiyişirsiniz.
Bitirdiğiniz zaman derin derin nefes alıp verecek. Etraf batmadığı için giyinip sarılarak uyursunuz sabah yetkilileri ararsınız.
》Bakugou《
Telefonlarınızın şarjı az olduğu için telefona bakmıyordunuz.
Gece karanlık çökmüştü ve yapacak bir şeyinizde yoktu Bakugou fırsat bu fırsat diye içinden geçirdi ve zaman kollamaya başladı.
Bakugou sürücü koltuğunda otururken sende yanındaki koltukta oturuyordun. Artık birbirinizi bile zar zor görüyordunuz.
Sen de sıkılmıştın ve Bakugou'ya baktın yavaş yavaş ona yaklaştın ve elini boynuna koydun Bakugou zar zor görebiliyordu seni, fakat her hareketini dikkatle izliyordu.
Onun kucağına otururken o saçlarını topluyor.(yüzünü daha rahat görmek için.THE WEEKND CALMAYA BASLADI ve bakugou asiri the weeknd vibe verio yani sey gibi fotografina bakinca sanki uyumluymus gibi hissettim)
Kucağına yerleşmeye çalışırken yanlışlıkla-bilerek-fazla kıpırdanırsın ve Bakugou'yu tahrik edersin.
*Bakugou* "Ne istediğini gerçekten biliyorsun.."
Cevap vermeden boynuna eğildin ve emip iz bırakmaya başladın. Dominant mı olmak istiyorsun? Bakugou izin vermeyecek.
Bir eliyle kalçanı sıkar-önceki sexinizden morluk kalmış gibi düşünün-sıktığı yerde morluk olduğu için inler ve geri çekilirsin.
Bakugou dudaklarına yapışıyor. Hepimiz çok iyi biliyoruz öpüçükleri sert ve nefes kesicidir. Dudağını ısırdığında geri çekilmeye bile tenezzül etmiyorsun o yavaş yavaş ikinizi soyuyor.
Ikinizde tamamen çıplak kaldığınızda sadece arabanın içine yansıyan ayın beyaz ışığı sizi aydınlatıyor.
Şuan evde olsa size sarilıp uyumak istediğini fark ediyor ama konu şuan uyumaktan çok uzaktı.
Tebrikler! Dağları delip geçtiniz...
İşiniz bittiğinde bir süre içinizde kalır ve menilerinin daha derine gitmesi için kıpırdanır.-içinize boşalmayı gerçekten seviyor.-
Biraz göğüslerinle oynar-ayrıca göğüsperest-ve sizi kucağından indirir. Dua et kıyafetlerini parçalarcasına çıkarmamış olsun.
Garip bir deneyim olur...