Hawks One-Shot

1.4K 41 5
                                    

sleepy!keigo

—— —— balkon kapınız tekrar açılıp kapanmadan önce hafif bir çarpma sesi duyduğunda, yatağınızda oturup biraz işinizi halletmeye çalışın. tanıdık kanatlı adam uçuş ceketini yere atıyor, gözlüğü ve kulaklığı çok geçmeden komodinin üzerinde yerini buluyor ve kendini senin yanındaki yatağa atıyor. "Hey kei," diyorsunuz, dizüstü bilgisayarınızı yan sehpaya koyarak. dirseğinizin üzerinde kendinizi destekleyerek onunla yüzleşmek için yan tarafınıza dönersiniz. keigo bir selam mırıldanır ve sana bakmak için döner. ne kadar bitkin göründüğünü anlıyorsun. kehribar gözlerinin altındaki koyu halkaları ve normalde evcilleştirilmiş sakalının normalden daha uzun olduğunu fark ediyor. "Yorgun görünüyorsun," iç çekersin, başını sallarsın. "Devriyeler kıçımı tekmeliyor," diye açıklıyor tekrar yastığa gömülürken. "Bazen bir kahraman olmaktan o kadar sıkıldım ki." Onu göğsünüze doğru çektiğinizde keigo tuttuğunu bilmediği bir nefes verir. parmaklarınızı saçlarının arasından geçirmeye başladığınızda adeta sizin içinde erir. "Senin için endişeleniyorum kuş. daha fazla uyumaya başlamalısın.” Deniyorum, diye mırıldandı. "deneyeceğime söz veriyorum." "Şşt, biliyorum bebeğim. seninle gurur duyuyorum. şimdi dinlen, tamam mı?” keigo göğsünüze başını sallar, gözleri kapanırken kolları belinizi sarar. "Seni seviyorum," diye nefes alıyor, nefesinin sürekli inip çıkmasıyla yavaş yavaş uykuya dalıyor.

вηнα ѕмυт!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin