Evvvet yeni hikayeyle geldim yakışıklı/güzellik umarım beğenirsinnn
*************
-Shinsou'dan-
Sonunda 1/A'ya transfer olmuştum.İçeriye girdim babam yani Aizawa-sensei sınıfa beni tanıttı,konuşurken bana pür dikkat bakan sarışın dikkatimi çekti,göz kırptım kafasını masaya koydu.
-Denki'den-
Sınıfa giren morlu çok yakışıklı ve çekic- ben ne düşnüyorum ya? Ama haklıyım.Bi anda bana göz kırptı kafamı masaya gömdüm.Çok utanmıştım, Aizawa-sensei onu benim arkamdaki boş sıraya oturttu,Hala kafam masadeydı.Bu garip duyguda neydi? Mutluluk,utanma,heyecan....aşk? Hayır hayır aşk olamaz ne kadar utangaç olmasamda utanmış olmalıydım.
-zil çalar 3.kişilik-
Shinsou,Denki'nin omzunu dürttü.Bütün ders boyu birşeyler çizmişti.
Sh: Sþh sen hey?...Hey!
D: Ha,ne benmi?
Sh: Bi zahmet
D: E-Evet?
Sh: Arkadaş olmak istermisin?-Shinsou'dan-
Babam biriyle arkadaş olmamı istiyordu..En kolay hedef oydu bu yüzden arkadaşlık teklifi ettim.İlk başta terettüt etti sonra kabul etti.Adı Denki Kaminari'miş özgünlüğü elektirik olduğunu söyledi.
D: Senin özgünlüğün ne?
Sh: Sana ne?
D: Uh şey sadece merak etmiştimKaba olduğumu fark edince özür dilemeye karar verdim ama kafasını eğip çoktan gitmişti.Peşinden koştum.1/B'deki Monoma onu sıkıştırıp öpünce içimde biriken sinir ile sınıfın yolunu tuttum. Neden sinirlendim ki?
-Monoma'dan-
Denki'yi gördüm,arkasında Shinsou vardı. Onu takip ediyordu.Denki üzgündü, Onu duvarla arama sıkıştırıp öptüm.Bu sefer karşılık alamadım,Dilimi ağzına soktum ama yine karşılık yoktu,gözlerine baktığımda rahatsın olduğu belliydi.Tch bu sefer ileri gitmicem,yan gözle Shinsou'yu giderken görünce ayrıldım ve anlına öpücük bırakıp sınıfın yolunu tuttum.
-Denki'den-
Laner olsun....Lanet olsun....Lanet olsun...LANET OLSUN...LANET OLSUN!
D: LANET OLSUN!
Sesli bağırdığımı fark edince ağzımı ellerimlr kapattım.Mic haca oradan geçiyordu,sorunun ne olduğunu sordu.
M: Sorun ne Denki?
D: Ö-önemli deilLanet olsun kekelemiştim
M: Gel benimle
Mic-sensei beni diblenme odasına (şu All Might ve Deku'nun konuştuğu yer) götürdü.Aizawa-sensei'de oradaydı.Durumu sadece O biliyordu.
Aw: Yinemi Monoma?
D: Hmhm
M: ne? Ne yaptı?-Devam Edecek-
Offf çko saçma oldu yhaa,Nys hasta hasta yazıom değerini bil yakışıklı/güzellik💓💓⭐⭐🌟🌟 diğer bölüme kadar byyy!
3 oy
3 yorum
= YB332 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Sevgi /shinkami\ -TAMAMLANDI-
RomanceNbr ben aşko kuşko yazarınız önceki hikayemi beğenmişsiniz bu yüzden yenisine başladım 💓⭐⭐