Dacă nu iubeşti ,totul e perfect ,nimic nu te face să iţi doreşti să nu fi existat ,dorinţa de a fi iubit o avem fiecare dar şi dorinţa de a iubi arde in suflet şi doare când moare inima n tine .
Julia era o persoana slaba ,eu as fi acceptat atatea de la un asemenea om ,nu imi doresc sa iubesc ,ma doare sufletul cand o vad asa pierduta .
Dupa ce Julia a plecat am coborat la povesti cu bunica mea.
-Sofia ,cealalta buica a ta vrea sa te vada ,ar trebui sa mergi la ea ceva timp cum faci in fiecare vară .
-Dar bunica ,şti bine ca nu ma prea inteleg cu ea .
-Stiu ,dar te rog sa mergi ,esti si singura lor nepoata .
-Sunt si singura voastra nepoata.
-Da ,dar cu noi esti tot timpul .
-Dar m am saturat sa imi aduca aminte in fiecare minut de tata.
-Pai mergi acolo si iesi si tu in oras .
-Ok,cand trebuie sa plec ?
-Pai maine !
Cand am auzit am plecat in camera mea ,bunica din partea tatalui era foarte rea ,tot timpul ma facea sa plang amintindu mi de tata ,parintii mei fiind morti de cand eram mica .
Cu toate astea a trebuit sa imi las prietenii si sa plec ,intr un loc in care nu aveam nici un prieten .Drumul a fost lung si plictisitor ,am ajuns si in prag ma asteptau bunicii care m au luat in brate si bla ,bla .
Am mancat si am plecat singura in oras ,la terenul de basket ,era singurul loc pe care il stiam la perfectie ,mergeam acolo cu tata cand eram mica.M am aşezat pe bordura si am iceput sa plang ,mi am adus aminte de tata care ma alinta mereu .Am luat o minge si am incercat sa arunc la cos dar mi am adus aminte cum ma ridica in brate sa nimeresc coşul ,ochii mi s au inundat de lacrimi si n am nimerit .Din spatele meu am simtit doua brate .Am vazut o minge si cum mainile imi sunt asezate intr o anumita pozitie ,apoi m am intors ai am vazut un baiat ,care mi a spus să arunc .Am aruncat mingea si am nimerit coşul.
-Buna ,imi pare rau ca am facut asta dar te am vazut asa trista si ma gande am sa te inveselesc.
-Nici o problema,am spus eu nepasatoare.
-Eu sunt Kevin ,cum te numeşti?
Nu i am raspuns la intrebare si am fugit acasa ,ma apucase plansul si nu vroiam sa dau explicatii unui necunoacut.Toata noaptea m am gandit la el si mi a parut rau ca nu am stat de poveşti .