「part three」

477 19 3
                                    

☆࿐ཽ༵༆࿐ཽ༵☆࿐ཽ༵༆࿐ཽ༵☆
𝚃𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚍𝚊𝚢 ... 7:00
𝙵𝚢𝚘𝚍𝚘𝚛'𝚜 𝙿𝙾𝚅;
𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝙸'𝚟𝚎 𝚏𝚒𝚐𝚞𝚛𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚘𝚞𝚝.. 𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝙸 𝚑𝚊𝚍.. 𝚆𝚊𝚜 𝚒𝚝 𝚑𝚊𝚝𝚛𝚎𝚍? 𝙸𝚝 𝚑𝚊𝚜 𝚝𝚘 𝚋𝚎. 𝙵𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗𝚜𝚊𝚗𝚎, 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚒𝚘𝚗, 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚎𝚍, 𝚒𝚝'𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚒𝚐𝚗𝚜 𝚘𝚏 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝? 𝙰𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚎𝚖𝚜 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚊𝚝𝚛𝚎𝚍. 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔... 𝙼𝚊𝚢𝚋𝚎 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚊 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔. 𝙸 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚌𝚘𝚏𝚏𝚎𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚙.. 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝙽𝚒𝚔𝚘𝚕𝚊𝚒 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚓𝚘𝚋 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎. 𝚆𝚊𝚒𝚝 𝚠𝚑𝚢 𝚍𝚘 𝙸 𝚌𝚊𝚛𝚎?! 𝙸 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚑𝚒𝚖! 𝚄𝚐𝚑...
*𝚑𝚎 𝚊𝚛𝚛𝚒𝚟𝚎𝚜 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚏𝚏𝚎𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚙 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝙽𝚒𝚔𝚘𝚕𝚊𝚒 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎*
N: "𝚠𝚑𝚘'𝚜- 𝙾𝚑 𝚑𝚎𝚢!! 𝙳𝚘𝚜-𝚔𝚞𝚗! 𝙷𝚘𝚠 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚎𝚎𝚗?"
*𝚏𝚢𝚘𝚍𝚘𝚛 𝚒𝚐𝚗𝚘𝚛𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚛𝚞𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚙𝚊𝚜𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚜𝚎𝚊𝚝 𝚗𝚎𝚊𝚛𝚋𝚢*
... 𝚆𝚑𝚢 𝚍𝚘 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚋𝚊𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚒𝚐𝚗𝚘𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖? 𝙷𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚜𝚊𝚍.. 𝙽𝚘! 𝙸 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚑𝚒𝚖! 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎?!... 𝙼𝚊𝚢𝚋𝚎 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚑𝚒𝚖.. 𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚒𝚝?? 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚕𝚜𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚖𝚎 𝚝𝚘-
. . .
𝙽𝚘. 𝙽𝚘. 𝙽𝚘. 𝙽𝚘. 𝙽𝚘. 𝙽𝙾. 𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚗𝚘 𝚠𝚊𝚢 𝙸.. 𝙻𝚘𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚖? 𝙽𝚘! 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚖 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐? 𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎. 𝙸'𝚍 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚊𝚜𝚔 𝙳𝚊𝚣𝚊𝚒.. 𝙷𝚎'𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚒 𝚌𝚊𝚗 𝚊𝚜𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚛𝚒𝚜𝚔 𝚘𝚏 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚡𝚙𝚘𝚜𝚎𝚍.
*fyodor gets up and leaves*

𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚍𝚊𝚣𝚊𝚒'𝚜 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎

K: "FUCK OFF."
D: "kunikidaaa, don't be like 𝚝𝚑𝚊-"
*loud thud*
D: "OW??"
K: "idiot"
D: "I'm gonna cry 😢"
K: "do it."
D: ..... "WAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH"
K: "QUIET DOWN"
D: .. ◡̈
K: "there's something terribly wrong with you"
𝙳: ꈍᴗꈍ

𝚘𝚔 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛𝚖𝚒𝚗𝚍.. 𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚐𝚞𝚛𝚎 𝚒𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏.
N: "𝙳𝚘𝚜-𝚔𝚞𝚗! 𝙸'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞! - 𝚠𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎..?"
𝙵: "𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚊𝚕. 𝙰𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝, 𝚒𝚝'𝚜 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕."
𝙽: "𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚖𝚎! 𝚂𝚘.. 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚍𝚘 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐?"
𝙵: "𝙽𝚘, 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚍𝚘 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍. "
𝙽: "𝚠𝚊𝚜? 𝚂𝚘.. 𝚈𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛? 𝚆𝚊𝚒𝚝.. 𝚒𝚝𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚎? 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚞𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛?? 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝?"
𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚖𝚎 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚜𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚊𝚝.. 𝙸𝚝 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚖𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚓𝚞𝚖𝚙 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗. 𝚆𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍. 𝙸'𝚟𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚛 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎.
F: "𝙽𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚛𝚝𝚊𝚗𝚝. 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚎𝚍 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎, 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚊𝚕𝚕."
𝙽: "𝙰𝚑! 𝙸'𝚟𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘.. 𝙷𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚍𝚊𝚢!"

... 𝙷𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚍𝚊𝚢..

Differences collide ~ fyolaiWhere stories live. Discover now