7

189 15 3
                                    

Arda'nın anlatımı

Arabaya doğru koşar adımlarla giden Ada nın arkasından ilerliyordum, az önceki konuşmamızdan dolayı kıpkırmızı kesilmişti. Çok tatlı hareketleri vardı, ne kadar zeki ve başarılı olduğunu her ortamda belli ediyordu.

Yüz yüze tanışmamız kısa bir süre önce olsa da onu uzun zamandır tanıyorum, Altay abinin telefon ekranındaki resimde görmüştüm ilk defa daha sonra ise Instagram dan takip etmeye başlamıştım. Güzelliği bir yana büyüleyici biriydi sanki uzun zamandır tanıyormuşum gibi hissettiriyordu bana.

Sürücü koltuğuna oturan Ada ya şaşırsam da yan koltuğuna oturdum hemen, muzip bi gülümsemeyle "ne oldu utandın mı?" Dedim. Yan gözle bana bakarken gözlerini kaçırdı, kollarını göğsünde kavuşturup dışarıyı izlemeye başlamıştı. Ördüğü saçından çıkan bir tutamı kulağının arkasına sıkıştırarak yüzüne eğildim, biraz daha utandırmaktan bişey olmazdı değil mi :)). "Hadi ama konuş benimleee trip mi atıyorsun?" Diyerek yavaş yavaş yakınlaşıyordum, koltuğa iyice sinerek "ne trip atıcam be bişey olduğu yok uzaklaş biraz" diyerek ellerini göğüsüme koyup ittirmeye çalıştı. O kadar tüy gibi bi hareketti ki sadece kıkırdamakla yetindim. Umarım kalp atışlarımı hissetmiyordur, fazla uzatmadan yüzünde son kez gözlerimi gezdirerek yerime oturdum. Hâlâ bana bakmıyordu ve iyice kızarmıştı, "Altay abi de gelemedi" diyerek telefonumu çıkardım.

Birkaç sessiz dakikanın ardından Altay abi gelmişti. Ada ön koltuktan kalkarak arkaya geçmişti, saat daha erken olduğu ve karnımdaki büyük sayılabilecek guruldamalar ile arkama dönüp Ada ya baktım "umarım tek acıkan ben değilimdir ya" diyerek suratımı buruşturdum. Ada bana küçük bir bakış atarak "bende acıktım, abim zaten doğuştan aç ne yiyelim?" Diyerek öne doğru biraz sarkıttı kendini, ani bi harekette düşmemesi için kolumu Altay abinin koltuğuna dayayarak önünde küçük bi barikat kurdum. Altay abi yandan yandan bana gülerken sakallarını sıvazladı, bakışlarımı ondan çekerek önüme döndüm, "yiyebiliriz aslında ama annem akşam yemeğe bekler" dedi. Dudaklarımı sarkıtıp düşünürken Ada "Arda sende gel hem bizimkilerle tanışmış olursun" dedi, red edemiyceğim bi teklif olduğu için kabul ettim. Babamı arayarak kısa bir konuşma yapıp akşam altay abilerle yiyeceğimi söyleyip kapattım.

Sultan teyze bizi çok sıcak karşılamıştı, metin amca ile de çok iyi anlaşmıştık. Sultan teyze ye yemekler için teşekkür edip metin amca ve Altay abiyle oturma odasına geçmiştik. Biz havadan sudan sohbet ederken Ada sofrayı toplamakta annesine yardım ediyordu, "ee Arda bu sene şampiyonluk kesin mi sen ne diyorsun?" Diyen Metin amcaya "inşallah öyle olucak çok sıkı hazırlanıyoruz ayrıca Altay abim gibi bir kalecimiz var yani" diyerek güldüm, saat geç olduğu için artık eve gitmem gerekiyordu "ben artık kalksam iyi olur saat geç oldu evden beklerler tanıştığıma çok memnun oldum" diyerek ayaklandım. Metin amca ve sultan teyzenin elini öperek ayakkabılarımı giymek için dışarı oturma odasından çıktım. arkamdan Ada geçirmek için gelmişti, ayakkabılarımı giyerek burnunu sıktım bundan nefret ettiğini az önce Altay abiden öğrenmiştim skdknssj. O sinirle elime vururken "abim söyledi dimi geberticem onu" diye söyleniyordu. Kıkırdayarak kimsenin olmamasını fırsat bilerek yavaşça sarıldım, sarılmama anında karşılık verirken "herşey için teşekkür ederim çok güzel bi geceydi anne ve baban çok mükemmel insanlar" dedim sesim sonralara doğru kısılırken. İçten bir gülümseme ile bana karşılık verip iyi geceler diledi

Eve doğru yürürken bundan sonra hiçbir şey in eskisi gibi olmıycağından çok emindim yani en azından benim için.

Ada Bayındır ın anlatımı

Kapıyı hızlıca kapatarak salona ilerledim, içeriden babamın Arda yı çok sevdiğini tabiri caizse haykıran bir sesle konuşmasını dinliyordum. Salona girdiğim an annem "kızım gelsene sen iki dakika benle" diyerek göz kırptı, arkasından ilerleyip mutfağa girdim. Orta tezgahın etrafındaki boş sandalyelerden birine oturarak anneme baktım, yüzünde hâlinden gayet hoşnut bir gülümseme ile su ısıtıcıdaki suyu önündeki bardaklara boşalttı. Bazen akşamları ana-kız sohbet ederdik burda mutfağın loş ışığında, elindeki bardaklardan birini bana uzatıp karşıma oturdu. "Ee kızım ne düşünüyorsun?" Dedi, çok açık gitmişti konuya buna biraz şaşırarak "ne konuda ne düşünüyorum?"diye alık alık sordum, buna gülerek kahvesinden bir yudum aldı. "Arda konusunda diyorum, hoş çocuk yani yakışırsınız birbirinize aile terbiyesi var oturmasını kalkmasını biliyo" diyerek kahvesinden bir yudum daha aldı, aslında beklediğim bir konuşmaydı bu "annecim arkadaşım o benim yani o da beni öyle görüyordur üstelik daha yeni tanıştık okulumuz var hayallerimiz var" dedim aynı şekilde kahvemden bir yudum alarak. Yüzünde buruk bi gülümseme ile "artık yaşlandık kızım biliyorsun abine de aynı konuşmayı baban yapıyor sizin mutlu olduğunuzu görmek istiyorum hem bütün arkadaşlarım boy boy torun seviyo" dedi son cümlesinde dudaklarını büzerek. Bu haline gülerek ayağa kalktım, yanına giderek güzeller güzeli annemi de ayağa kaldırdım "biliyorum annecim ama biraz yavaş uç daha 18'ime girmedim" dedik bir yandan gülerek bir yandan anneme sıkıca sarılarak. Sırtıma hafifçe vurarak "bende senin yaşındayken aynılarını söylüyordum sonraki aylarda da abine hamile olduğumu öğrendim" dedi ve gülerek mutfaktan çıktı. Kısa sürekli bi şok geçirmiştim, tamam babam hızlı biriydi de el insaf be adam sjdjsksjks.





Ayayayayya inanın bu yoktu sjwksjsksjis biraz tıkandım bu aralar ilk defa bi hikaye yazıyorum vesaire cidden çok zormuş. Bölümleri biraz daha kısa tutup daha sık bölüm atmayı düşünüyorum hem sizi bölümsüz bırakmıyım hem tıkanmıyım diye umarım beğenirsiniz 🏩🐖🎭🌹🍭🎠🌸🍨

Vote sınırı: 10

ARDA GÜLER / fan ficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin