dört

3.6K 225 175
                                    

Cqk üseniyom düz yazı yazmaya ama sizin icin
Altayın agzından yazcam
Yazım yanlısım cok muhtemelen özür dilerim

Arabada mertin mükemmel şarkılarıyla ve ferdinin kucağinda homurdanan ardayla parti yerine gidiyorduk.Serdar durup durup mesuta büyük direkleri gösterip sana girsin diyordu ve buna volkan abim hariç bende dahil hepimiz gülüyorduk.Komik değildi ama sonuçta mesuta denilen her şey komik dir.

Bir yandan da bizim çocukların kurduğu planı düşünüyordum.Kimse kim yani niye bu kadar önemli oldu ki bir anda?.

Volkan abim Behzat ç edasıyla kullandığı arabayı durdurunca geldiğimizi anladım.Batshuayi Valencia ya kusmak üzere olduğunu söyledi.Hemen arabadan indik ve salona girdik.Muhtemelen mesutun zoruyla kırmızı giyen ozan otuz iki diş sırıtıp bana baktı.

Kapının hemen çaprazında icardi ile şakalaşan kerem vardı.Bizi fark edip gülümseyerek el salladı.Hızlıca yanımıza geldi ve ferdiye sarıldı.

"Hoşgeldiniz çocuklar,nasılsınız"

"İyiyiz keremcim sen nasılsın"
Dedi emre abim

Bende sadece gülümsedim.Ferdi keremin yanağından öptü.Ama arda bu durumdan pek hoşlanmamıştı sanırım.Kaşlarını çatmıştı ve gözleri dolmuştu.Evet sevgili değillerdi ama ikisininde birbirinden hoşlandığı çok belliydi.

Hep birlikte masaya oturduk.İçki servisi yapmaya başladılar.Gözümle keremi süzdüm, gerçekten çok güzel olmuştu.Boğazlı bir sweeti vardı.Herkesin aksine o çok rahat giyinmişti,buna rağmen çok güzeldi.Kulağındaki küpesi dikkatimi çekti,yıldız vardı çok asil duruyordu.

Kerem bir anda bana baktı,göz göze geldik.Hafifçe gülümsedim,o zaten gülümsüyordu.İkimizde bir süre gözlerimizi çevirmedik.En son bana seslenen irfana bakmak için kafamı çevirdim.Bana içkinin ne kadar ağır olduğunu anlatıyordu.Bir yandan kereme bakıyordum, şimdiden ikinci bardağa geçmişti bile.

Hep birlikte sohbet ettik.Böyle yerlerde ezeli rakip gibi değilde en yakın dostmuş gibi davranıyorduk.Sonuçta hepimiz insanız,kavgaya gerek yok.

Muslera abi kereme seslendi.

"Kerem arabadan bana cüzlanımı getirebilir misin?"

Kerem gülümsedi

"Tamam abi anahtarı ver"

Muslera abi anahtarı kereme verdi.

Hemen emre abim volkan abimin kolunu cimcikledi.Volkan abim bana döndü.

"Altay sende kalk şu arabaya bak  Trabzonsporlu bebeler sileceği kaldırmasın zaten yapabildikleri tek şey bu ben çıkarsam döverim."

"Ne alaka abi" dedim.

"Kalk lan benim asabımı bozma"

"Ben çıkmışken bakarım abi"
Dedi kerem

"Hayır siz ikiniz kardeş kardeş gidin"

"Tamam abi,hadi kerem gidelim"
Dedim ve elimi keremin omzuna attım.

Birlikte dışarı çıktık, arabalar zaten arka arkaya duruyordu.

"Hayat nasıl gidiyor kerem"dedim.

"İyi gidiyor,senin?'

"Benimde öyle aynı değişen bir şey yok"

Arabaların yanına doğru yürüyorduk.Birden aklıma gelen şeyle kereme döndüm.

"Kerem"dedim

Bana döndü,bir yavru kedi gibi bakıyordu.

"Çok güzel olmuşsun"dedim.

Gözleri büyüdü,resmen parlıyordu.

"Sende çok şık olmuşsun"dedi.
Gülümsedim,omzundaki elimle saçlarını karıştırdım.

"Sen zaten hep güzelsin"

Dedim sessizce,ama o duymuştu.

......

Ofoff
M

preg fici mi yazsam ayol

1.70 lik çıtır•Altay-Kerem•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin