Altay ile birlikte sinemaya gidiyorduk.Arabayi o kadar iğrenç kullanıyordu ki miğdem ağzima gelmişti."Ulan gerizekalı biraz yavaş"dedim koluna vurarak.
"Yav çiçeğim sorun bende değil yollarda."dedi.
Göz devirdim ve yolu izlemeye devam ettim.
Altay arabayı otoparka park etti ve sinema salonuna doğru yürümeye başladık.
Altay elini sürekli elime değdiriyordu.
Altay biletleri aldı ve salona girdik.Hangi filmi seçtiği hakkında hiç bir fikrim yoktu.
Ortalarda bir yere oturduk ve beklemeye başladık.Bir süre sonra film başladı.
"Hangi film bu?"dedim
"Dabbe 4 cin çarpması"dedi suratıma bakmadan.
Kaşlarımı çattım.
"Komedi filmine gideceğiz demiştin"dedim sinirle
"O filme bilet bulamadım,ama buda komedi sayılır."Dedi ve gülümsedi.
Gözlerimi devirip izlemeye devam ettim.Salonda biz dahil en fazla beş kişi vardi.Hangi akıllı Dabbe izlemeye gelir ki zaten.
Filmin en başları bile çok korkunçtu.
Korktukça altaya sıvısmaya başladım.Ama o hiç korkmuyordu,aksine ekrandan gözlerini bir saniye bile çekmiyordu.Omzumda hissettiğim el ile ilk ürksemde güvende hissettim.Altayın varlığı bile yetiyordu gerçi.
Altay kulağıma eğilerek konuştu.
"Ben bi lavaboya gidip geleceğim bekle beni"dedi.
Gülümseyerek kafa salladım.Altay yerinden kalktı ve gitti.
Bir saniye,omzumda hala bir el hissediyordum.Terlemeye basladım, hareket edemiyordum.
Bir anda film kapandı,salon kapkaranlık oldu.Yerimden kalkamıyordum,kitlenmiş gibiydim.
Omzumdaki el hareket etmeye başladı.Bende ağlamaya başladım,zaten korku filmlerinden nefret ederdim.Gözlerimi sıkıca kapattım,daha sesli ağlamaya başladım.
Bir süre sonra bir şarkı çalmaya başladı.
Etrafımın aydınlandığını hissettiğimde gözlerimi açtım.Omzumdaki el gitmişti,ayağı kalktım ve görüş açıma altay girdi.
Hemen aşşağı,onun yanına indim.Çalan şarkı tanıdık gelmeye başladı.
Karlos-yaren'den;yanarım
Altay arkasında sakladığı büyük çiçek buketini çıkardı.
"Benim kanayan yaramsın sen,aynı zamanda o yarayı iyleştiren de sensin.Sen benim hem kötüm,hem iyimsin.Bu yarayı iyilestirir misin?"
Altay bu sözlerinden sonra derin bir nefes aldı ve gözlerini kapattı.
"Sevgilim olur musun kerem?"
Gözlerimden düşen yaşları sildim ve parmak uçlarıma çıkarak altaya sarıldım.
"Evet,sevgilin olurum"dedim.
Kafamı geri çektim ve altayla göz göze geldim.
Sadece bakışıyorduk,altayın yüzünde çok güzel bir gülümseme vardı.
Bir anda altayla dudaklarımızı birleştirdim.
Altay belimi kavradı ve kendine daha çok bastırdı.
"Lan!"
Duyduğum ses ile hemen geri çekildim.Ama Altay hala belimi sıkıca tutuyordu.
İçeri volkan abim, emre abim ve Muslera abim girdi.Hemen ardından diğerleri.
Benim oturduğum yerin arkasından ise mesut çıktı.
"Selamın aleyküm yenge"dedi sırıtarak.
.......
SEVGİLİ OLDULSR AYOLL