Chapter -1

2.2K 40 3
                                    

Let's coax the male Lead

နီနီတစ်ယောက် အိပ်နေရင်းအရမ်းအသက်ရှူကြပ်လာသလိုခံစားနေရသည်။လူကို ပတ်ပတ်လည် ကြိုးနဲ့တုတ်ထားသလိုမျိုး ဒါပေမဲ့ကြိုးထက်ဖိအားများနေတာသေချာတယ်။ လည်ပင်းနားမှာလည်း ယားကျိယားကျိ နဲ့ မျက်လုံးကလဲဘယ်လိုမှဖွင့်မရဘူး' ဘယ်လိုဖြစ်တာလဲ'ငါအိပ်နေရင်း ဘီလူးစီးတာများလား '
'ကယ်ကြပါအုံး ကယ်ကြပါအုံး '
'Hello Host Welcome from 007 system '
'ဘာကြီး ငါအိပ်မက်မက်နေတာလား'
'အဲ့လိုပြောလို့ရပါတယ်host အရမ်းကိုရှည်တဲ့အိပ်မက်တစ်ခုပေါ့ '
'အိပ်မက်ကလဲ ဝတ္ထုကျနေတာဘဲ host systemတဲ့ ငါတော့ ဝတ္ထုဖတ်တာများသွားပြီ' 'ဆက်မမက်ချင်တော့ဘူး ထချင်ပြီ အသက်ရှူကြပ်တယ်'
'အဲ့ဆို ကျွန်တော် hostကိုလုပ်ရမဲ့တာဝန်ကိုပြောပြီး အမြန်ပို့ပေးမယ်နော် '
'ဘယ်ကိုတုန်း '
'Love is Choice Novelထဲကိုလေ '
'မသွားပါဘူး ငါ့ဘာသာအိပ်မက်ကထချင်တာ '
'မသွားရင် hostက hostရဲ့လက်တွေ့ဘဝမှာ အိပ်နေရင်း အသက်ရှူကြပ်ပြီးနှလုံးခုန်ရပ်သွားလိမ့်မယ် ပြောရရင်သေသွားမှာပေါ့ အဲ့ဒါကြောင့် hostမှာ ရွေးချယ်စရာမရှိဘူး ' 'ဘာဖြစ်တယ် ဘာတွေလဲဟာ ညကငါ့ဘာသာဝတ္ထုဖတ်ပြီး အိပ်ပျော်သွားတာလေ အခုတော့ဘာတွေလဲ '

'အခု hostဖတ်ခဲ့တဲ့ Novelထဲကိုရောက်သွားမှာလေ "
"ဘာလို့ငါလဲ"
"hostက Authorတစ်ယောက်မလို့ စာဖတ်သူတြွေဖစ်စေချင်တဲ့ဆန္ဒတွေကိုဖန်တီးပေးနိုင်တဲ့သူ ဇာတ်ကောင်ကိုအနားလည်ဆုံးသူဘဲ hostရယ် မြန်မြန်လက်ခံလိုက်ပါနော် အချိန်မရှိတော့ဘူး hostတာဝန်ကတစ်ခုတည်းပါ အဲ့ဒါပြီးရင် ပြန်နိုးလာမှာ ခဏလေးရယ် "
"ပြီးရော ပြီးရောဟာ"
"ဇာတ်ကြောင်းကိုပြန်ပြောပေးမယ်နော် "
"အခုhostရောက်သွားမှာက Love is Choiceဆိုတဲ့ psychopathic love storyတစ်ခု ဇာတ်လမ်းကhostဖတ်ဖူးပေမဲ့ပြန်ပြောပြပေးမယ် ဇာတ်လိုက်က Cyan အရမ်းဒေါသကြီး အရမ်းအတ္တကြီးပြီး ပိုင်ဆိုင်လိုစိတ်ကြီးတဲ့ စိတ်ရောဂါရှိတဲ့သူ လူသတ်ရတာကို ပုရွက်ဆိတ်သတ်သလောက်ထင်တဲ့သူမျိုး သူကNiaဆိုတဲ့ ဇာတ်လိုက်မင်းသမီးကို ရူးသွပ်လောက်အောင်ချစ်နေတဲ့သူ သူ့အသွေးအသားထဲကကို သူမကိုစွဲလမ်းနေတာ Niaကလဲ Cyanကို ချစ်ပေမဲ့ "

"Blake ကိုရွေးသွားခဲ့တယ်လေ အဲ့ကောင်မကို ကျေကိုမကျေနပ်တာ ငါ့Cyanလေး ရင်ကွဲပြီးသေရတယ် Cyanအချစ်ကိုနားမလည်တဲ့ကျက်သတုံးမ "

Let's coax the male leadWhere stories live. Discover now