Lee Minho karmaşadan uzak bir hayattan mutluydu. Onun orgazmı kupalarıydı, üç aylıkken bırakıldığı havuzda elleri titreyene kadar yüzmekti.
Hyunjin'le olan sataşmaları, Changbin'e ağlanmaları onu yeterince tatmin ediyordu yeni arayışlarda değildi sonra birgün uçağa bindi tüm sınırlarını baştan yarattı Han Jisung, öyle bir hâlâ soktu ki ondan başkasına tatminsiz oldu.
Seks duygusal doyumun zirvesiydi ve oraya tırmanana kadar çok yol vardı. Hazırladığı yemekleri onun için yapmayı, yarışamayı kazanmayı değil tekrar kavuşmak için beklemeyi sevdirmişti güzeller güzeli.
Uçakta yan yana oturdukları andan itibaren öyle bir enerji vardı ki t-shirtünün yakasını indirip kaldırıyor sakinleşmeye çalışıyordu oysa daha kıvılcım çıkmamıştı bile. Han Jisung koca bir okyanusta yangın çıkarmıştı ve ateşe tapmak herkesin normali olmuştu.
Dün akşam ortamın aurası çirkindi. Seungmin ve changbin bakışlarıyla, tonlamalarıyla, vurgulamalarıyla, alttan altta laflarıyla sürekli birbirlerine sataşmışlardı. Arada sürekli belli etmemeye çalıştığı bir mahçubiyet yaşayan Jeongin'in yardımına Minho ve Jisung yetişmişti bir nevi.
Önceden bir şeylerden bahsettiği için aklında sorular olsa da o an açıklamak çok daha imkansızlaşırdı. İnsanlar artık basit kalıpları aştıktan sonra bazı gizli dosyalar gün yüzüne çıkıyordu neyse ki ikisi de bu kadar anlayışlı, sevecen birisine adadıkları için yıllarını şanslılardı.
Diğer ikilinin de yardımıyla geceyi kayda değer bir bahadire olmadan atlatmışlardı. Evlere dağldıktan beş saat sonra alarmın sesi her yeri inletmiş saat daha 4.25 olsa da hayatını hedeflerine göre yaşayan bu adam için kalkma zamanı gelmişti.
Kaybetmek kazanacak kadar çok çalışmaya gönlü olmayanların bahanesidir ve Lee Minho kesinlikle onlardan biri değildi.
-
-
[powerbottomsung!, lightbdsm!, lightbondage!, publicsex!, dirtytalk!, blowjob!, deepthroating!, multipleorgasms!, overstimulation!, watersports! (not in the peeing sense, they do it in the pool), shamlesssmut!]
Artık mermerde uyuması gerektiğini hissettiğinde suyun içinde çıkmadan yavaşça soğuma egzersizleri yapmaya başlamıştı. Soyunma odasına gidecek gücü bulduğunda duşa girip uyuyacaktı.
Cuma günleri suyun ve aletlerin haftalık rutin kontrolleri için erken kapatılıyordu salon, artık Minho'nun deliliğine herkes alıştığı için her şey bittikten sonra ancak havuza geliyordu, o yüzden hâlâ azımsanmayacak bir zamanı vardı. Belki biraz daha fazla uyusaydı devam edebilirdi lakin şu an kaslarının hakettiği dinlenmeyi yaşatmak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rebellion against the system | skz
Fanfichwang hyunjin kötüleyip durduğu sistemin ağından kolay kurtulamayacaktı ve bu ağın içinde rockstar christopher bang, onun hayalleri çalınmış eski sevgilisi kim seungmin, hayatını başkalarının kararları altında yaşamak zorunda kalmış kronik öğrenci y...