Selammmmmm yaaa aklıma takıldı sormam lazım aranızda polis olmak isteyen yada pmyo/pomem giden varmiii?
-------------------------------------
Yaptığımız teste göre Aleyna Korhan %99.9 ihtimalle Koray Yıldırım'ın kızıdır..Kendimi kontrol edebilen biriydim çoğu zaman ama şuan belli etmemek için ekstra bir çaba harcıyordum hiç bu kadar olmamıştı.
Sinirden kahkaha atmaya başladım odada şuan sadece benim kahkahalarım yankılanıyordu.
"Ne bu saçmalık"dedim küçümsercesine.Odadaki bir babam hariç tüm erkeklerin bana öfkeyle bakması dışında çok sorunum vardı o yüzden umursamadım.
Odada ilk yükselen ses çakma sarının oldu"eee şimdi ne olacak ben gerçek ailemi istiyorum"deyince
Bio annem de beni almak istediklerini söyledi. Normalde kadına sayardım ama gözleri dolu doluydu.Ne yapsam bilemedim.
Ben sıkıntıyla nefes verirken ailem sandığım şahıslar kızlarını tabiri caizse "bağrına basmışlardı".
Annem sandığım kişi "Sizde Aleyna'yı alın ne de olsa sizin kızınız"dediğinde ona beni hemen bırakmasından değil de bu kızı hemen bağrına basmasından dolayı şaşkınlıkla bakıyordum.
Herkesin odağı başka yerdeydi sadece kardeşim olduğunu öğrendiğim siyah saçlı mavi gözlü tahminimce en fazla 20 gibi görünen çocuk en ufak ayrıntıma kadar incelenmişti.
"Eee hadi akşama kadar sizi mi bekleyeceğiz burada?"deyince bio babamda durumu kabul etti ve bende kaderini kabullenmiş kurbanlık koyun mu oluyordum şu durumda.
Şimdi ben sizi istemiyorum desem ayıp olacaktı annem ve babam sandığım kişiler ve çakma sarı da gitmişti zaten. Hem ikiside bana çok şefkatle bakıyordu tabi birde abilerimi görün..
"Ne bu annenizi öldürmüşüm gibi bakmalar?Böyle bakınca bir etki yarattığınızı mı sanıyorsunuz?Ben şuan karşımda sadece bir takım kızgın boğa görüyorum."
"Ne diyorsun sen değil misin bizim aileyi perişan eden" sarı saçlı mavi gözlü olan. Yazık şizo herhalde..
"Şizofren misin oğlum sen daha yeni tanışmıyor muyuz"
"Ben bu kızı evde istemiyorum"deyince dakikalardır gözünü benden ayırmayan siyah saçlı mavi gözlü abim "kes sesini onun ne alakasi var yürüyün arabaya"deyince daha da konuşma olmadı.
Evin önüne geldiğimizde eve doğru baktım ve gözlerim kocaman açıldııı..
Ev diyerek hakaret etmişim burası konaktı. Hayatımda 1 kere konak görmüştüm oradan biliyordum onu da "pembe ve mavi" dizisinde görmüştüm.içlerinde en çok iyi gibi duran şu siyah saçlı mavi gözlü kişi "ağzını kapat sinek girecek"dedi ve yandan yandan yarım ağız sırıtarak bana bakmaya başladı.
Ayyy bize aşık herhal..
O sırada bio annemin sesi yankılandı konağın bahçesinde"sen benim kızımsın ve prensesler gibi yaşayacaksın burada bizim olan ne varsa senin herkes burada kardeş ve öyle yaşayacaksınız"dedi.
itiraz edecekleri belli olan abilerime babam öyle bir baktı ki hiçbir şey söyleyemediler.
Hehehhe"Hadi içeri geçelim"
O sırada şuanki konumumu beni gerçekten sevdiğini hissettiğim anne ve baba benden nefret ettiğine emin olduğum 5 abi ve şaşalı bir hayat..
Bekle beni geliyorum o zaman masayı donat..
---------------------------------------------------------
Selammm nasılsınız ya ben diyorum yb bugün mu atsammm?Neyse bence çok güzel olduu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem Mii?
Teen Fictionkarıştırılan bebek klasiği... Aleyna 17 yaşındayken öğrendiği bu gerçekle ne yapacaktır? Yeni ailesini kabul edebilecek mi? Not:Bu hikaye diğerlerinden biraz farklı olacaktır Mesela ne mi?Biyo abileri ona babasını öldürmüş gibi davranmayacak ,kız on...