Tmurno zimsko nebo proteze s kraja na kraj grada, hladan vetar proganja poneki zaostali list, koji nema gde da se sakrije u ovom malom gradu. Sprema se kisa ili sneg, a ko ce ga znati, znam samo da sam krenula do grada da kupim neke stvarcice, da upotpunim svoju odevnu kombinaciju za docek Nove godine. Pracena prvim pahuljama snega, krupnim koracima sam jurila kroz grad.. Razgledala sam izloge iako mi to sada nije bilo potrebno jer sam morala da stignem u zlatari pre zatvaranja. Predivne haljine, raznobojni nakit mamio mi je poglede, svetiljke u gradu su me prosto odusevile, osecala sam cari nove godine, nekako mi je ova nova godina mnogo bolja od predhodne, veselija, a mozda i samo malo mirnija od predhodne.
-Dobar dan, izvolite
-Dobar dan, zanima me da li imate neku srebrnu narukvicu?
-Naravno, a kakva vas zanima?Hocete mozda ovu, ovo je kraljevski rad, skuplja je malo, ali mnogo lepa, prefinjena.
-Hmm, mogu li da vidim jos neku?
Nije mi se svidjala, previse je pretrpana, nije po mom ukusu, treba mi nesto jednostavno, a lepo.
-Evo, pogledajte ovu, kako vam se cini?
- E to je ta, pun pogodak!
-Uzimate je?
- Da, daa. Ah, prelepa je, prosto sam odusevljena. Koliko je?
- Samo momenat, hmm, samo da izracunam, 7300.
-Kupujem.Evo izvolite novac.
-Evo vama kusura, u zdavlje da je nosite, prelepa je.
-Hvala puno, dovidjenja.
- Dovidjenja
Uh, kupila sam to, jedna obaveza manje na mom spisku, sta sad? Hmm, da li da idem kuci ili da prosetam malo?U trenutku dok sam se razmisljala sta da uradim zazvonio mi je telefon.
Klara? Pa zar ona nije u Londonu sa Petrom?
- Halo, Klara, odkud ti, zar nisi u Londonu?Mislila sam da cemo preko vibera da se cujemo kasnije i kako...
-Nista me ne pitaj sad ovako, molim te dodji kod mene, molim te, svasta se izdesavalo, ja ovo ne mogu da podnesem, ne znam sta da radim, dodji, molim te
-Klara, plasis me, sta se desava?
-Samo dodji, ispricacu ti sve, potrebna si mi mnogo.
- Evo dolazim.
-Ajde, pozuri, molim te.
-Stizem.
Svasta, sta li se sad desilo, sigurno jee nesto ozbiljno cim nije otputovala, a trebala je jos sinoc da krene, ne razumem, ako nije otisla zasto...
-Je l slobodno?
- Jeste, dokle?
-Do bulevara
I kako to da mi se tek sad javlja, nista mi nije jasno, ko zna sta se tu sve izdesavalo..mozda su raskinuli, jao, mozda je saznao za onaj njen flert, jao, pa i ona nikako ne moze da se zaustavi, pa kad imas decka, sta ce ti drugi, nikad ona to nece nauciti, zato joj se sve vraca, nikako da skrpi jednu normalnu vezu.
-Evo, stigli smo, to ce biti 350dinara
- Ok, samo da vidim da li imam nesto sitno, jao, gde sam ga ostavila, aha, evo ga, kako rekoste, 350?
-Aha
-Evo izvolte
-hvala, prijatno
-Prijatno
YOU ARE READING
Queen and four ladies
Misterio / SuspensoSvaka devojka moze da postane dama, ali samo se kraljica postaje rodjenjem.