Tatil

32 0 7
                                    

A-27...

27 benim uğurlu rakamındı. Daha doğrusu peşimi bırakmayan bir sayıydı.

Aral 02.07.2007 de doğmuştu. Abim 07.02.1998'liydi. Araba plakasının son 4 hanesi 2772 idi.

Yanı kısacası hayatımın her yerinde 27 vardı. Peki A...

Çok düşünmemenin en iyisi olacağını düşünüp asansöre yöneldim. Hepimiz odalara dağıldık.

Alp daha gelmemişti.

Oda kapısını açmamla mavilikler ayağımın altına serildi sanki. Kapının hemen karşısında boydan boya bir cam vardı. Dümdüz yürüyerek cama gittim.

Burası cam değildi. Burası bir oda kadar büyük bir balkondu. Bir balkon bu kadar büyükse odaları düşünemiyordum.

Balkondan çıkıp. Önüme gelen ilk kapıyı açtım. Zaten kapıdan içeri girince iki kapı karşılıyordu seni biri sağında, biri solunda.

Solda kalan kapıyı seçtiğim için ilk seçimde odayı bulmuş oldum. Odanın da içinde kocaman camla kaplı bir kısım vardı. Ama burası balkon değil sadece camdı.

Cam açılınca düşülmemesi için bel hizasında bir cam vardı. Camları incelemeyi bırakıp odaya baktım.

4 taraflı odanın bir tarafı camla kaplı, diğer tarafı ise yatak başlıklarına denk geliyordu. İki tane tek kişilik yataktan büyük ama çift kişilik yatak kadar büyük olmayan yataklar vardı.

Yatakların hemen karşısında bir buzdolabı, buzdolabının bittiği yerde masa tarzı siyah mermer tezgah başlıyordu. Tezgahın üstünde beyaz renkli tahta bir dolap vardı dolap kendime doğru çekince kapak arkaya gitti ve televizyon öne çıktı.

Karıştı tarafı incelemeyi bırakıp 4. duvara döndüm burada da iki kapı vardı birini açıp baktığımda burasının siyah renklerin hakim olduğu bir banyo olduğunu gördüm. Bu kapıyı kapatıp diğerine girince, boydan boya dolapların oluşturdu bir giyinme odası olduğunu anladım.

Kapı çalınca merakla kapıyı açtım. Gelen oda görevlisiydi bavullarımı kapının girişine bırakıp bir şey isteyip istemediğimi sorup gitmişti.

Kapının karşısındaki balkona geçip hemen denizin bir fotoğrafını çekip paylaştım. Açmadığım tek kapı girişteki sağda kalan kapıydı. Kapıyı açıp baktım. Burası diğer banyoya zıt bir şekilde bembeyaz bir banyoydu.

Oda gezmekten sıkılmıştım. Bavulları giysisi odasına bırakıp içinden sadece beyaz sade mayomu, mavi kot şortumu ve gömlek şeklindeki pareomu alıp çıktım.

 Bavulları giysisi odasına bırakıp içinden sadece beyaz sade mayomu, mavi kot şortumu ve gömlek şeklindeki pareomu alıp çıktım

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Siyah banyoda üstümü giyip karşıdaki Kumsal'ın odasına geçtim. Kapıyı ilk tıklatışımda açıldı. "Masal, bu odalar çok güzel." dedi. Beni süzüp "En az senin kadar." diye ekledi.

yaz tatiliWhere stories live. Discover now