Okula yeni gelen 2 kız, Nisa ve Ece henüz arkadaşları yok ve okulda oldukça popüler olan 3 lü kız grubu olan Asya, Nehir ve Ela .
Nisa ve Ece tanışdıktan sonra kendileri Asya, Nehir ve Ela'ya oldukça yakınlarşmak isterler. Çünkü tam kafa dengi insanlardır. Asya güzel ve zeki, kızda bir hafıza var uff. Nehir, sosyal medyaya sımsıkı tutunmuş bir sanalcı, ve Ela aslında normal bi insan gibi ama ona kafa tutma Ela kendisinin her zaman üstte olmasını ve hep göz önünde bulunmasını isteyen biri, kızlar 10. Sınıf aslında çokta büyük denemez ama kendilerine göre oldukça büyükler. Nisa ve Ece kızların yanına giderek tanışmak isterler Nisa söze girer;-Kızlar merhaba. Ben Nisa ve arkadaşım Ece. Tanışamlımmı çok uyumlu gördüm açıkçası hemen ısındım.
Ece; - Evet evet, çok kafa dengi duruyosunuz.
Asya; - Aslında olabilir hem bizi tanırsınız ama Ela'ya sorun, benlik sıkıntı yok.
Ela; - Sıkıntı yok, tanışalım ısınalım birbirimize.
Nisa; - Tamam, ben Nisa sakin biriyim ama çılgınım çok belli değil ki KDKSMFMS.
Ece; - Nisa bi dur saçmalıyon he.
Nehir; - Ay yok yok, eğlendim la ben.
Ela; - Me too bebeim.
Kızlar tanıştı ve ısındı, ertesi gün takıldılar, takıldılar, takıldılar ve en son 2 hafta geçer.
Artık en yakın arkadaş olan bu 5 kişilik grup üyeleri çok sevilir ve hemen yeniler de tanınır.Sıra erkeklerimizdedir.
"Yürüyen Egolar" okulda nedense hep böyle tanınırlar ve haklılarda bence "çok bilmişler" kendilerini beğenmiş olan bu 4 lü grup aslında pekde kötü değil ama iyide değiller ne kavga varsa hepsine giriyolar ya. Tamam en havalı sizsiniz yaa.
Asıl gelelim grubu tanımayaa...Ege, Çağan, Umut ve Emir
Ege çok saf bence iyi çocuk dersleri falan ama yok çık hareketleri çok gereksiz yaa.
Ege derslerine çok önem verir ama saygı konumda pek iyi değildir.
Çağan ise çok negatif yeni kişilerle tanışmaktan nefret eden ve hemen insanlara ısınamayan biridir.
Umut oldukça sakin ve iş yapmayı çok seven gözleri üstüne toplamayı seven biridir.
Emir'se laf çalmaktan usanmadan çok enerjik ve çok pozitif ayrıca çok zeki biridir ama hareketleri bir insan gibi değil açıkçası hiçkimsenin davranışları insan gibi değil.
Nedense çok iyi kişiler fakat bunları görünüşlerine yansıtamıyolar.
Bunlar lise 1 den beridir tanışan bir 4 lü grup her gün kavgaları var mübarek lerin. Her neyse çok konuştuk istemiyorum.Biraz kısa oldu ama umarım beğenirsiniz...
Devamı hızlı bir şekilde gelicek merak etmeyin sizleri seviyorum<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEMBE KALPLER
RomanceÖzel okulda okuyan 5 lı kız grubu ve 4 lü erkek grubu öğrencilerin yaşadığı macera ve ölümler.