ANLAŞILMAZ GÜNLERİMİZ

12 2 0
                                    

Ege ve Ece'nin konuşması ardında hafta sonu olur.
Ardından çocuklarımız konuşmak için toplanırlar.
Burası Sudenaz'ın babasının yeridir.
Sudenaz ise kim olduğunu bilmiyorsunuz, Sudenaz Emir'in en yakın arkadaşlarından biri.
Çocukluk arkadaşı olduğu için en yakın arkadaşı diyorum.
Emir ve grup arkadaşları oraya gittiklerinde, Emir Sudenazı görür ve yanına çağırır. Tabiki bizim beyler Sudenaz'ı tanıyolar. Emir ise kızlarla yanıştırmıştı Sudenaz'ı
Sudenaz cana yakın ve çok eğlenceli bir kızdır. Kızlarala tanışır ve konuşurlar. Sudenaz çocuklara birer kahve ve kurabiye ikram eder.
Çocuklarımız Sudenaz gittikten sonra okula yeni gelecek olan kızla ilgili konuşanlar yapar.
Çocuklar konuşup ayrılırlar, fakat bu akşam için gerçekten çok kötü bir olay olacaktır...
Ege sarhoş bir şekilde kendi halinde dolaşır. Kafası çok dağınık ve hiç birşey bilmeden kendi başına sokaklarda dolaşır. Aklına Ece gelir sıkıldığı için yanına gider , tabikide Ece'nin annesi evde yoktur. Ece'nin kapısı çalar ve ardından Ece heyecanla kapıyı açar, fakat hiç istemediği bir görüntüyle karşılaşır...
Ege içmiş leş gibi kokuyordu.
Ece kapının önünde Ege'ye sesli sesli bağırmaya başlar.

"Ege mal mısın neden geldin bu saatte sarhoş bir şekilde,git kendine şekil düzen ver manyak manyak hareketler yapma,gecenin bu saati ne bu patavatsız görüntü."

" Ece ben sadece... " Ege kusar...
Ece'nin miğdesi kalkmış bir şekilde Ege'ye acıyarak onu içeri alır.
Ece Ege'yi odaya götürürken ağzına ne geldiyse sayıp söver.
Eve girip Ece'nin odasına vardıklarında Ece zorla Ege'yi yatağına yatırır. Zorlada olsa, sonunda yapmıştı.

" Maalesef bu gece burdasın saçma salak işlerinden bize kaldın gece gece uyutmican bizide. "
" Ece özür dilerim, canım çok sıkkındı yoksa gelmezdim. " dedi Ege sarhoş ve ağzını geveleyek konuşma stiliyle.
" Ege bundan sonra git başka kızların kapısına"
" Ece bana sen iyi geliyosun sadece başkalarına ihtiyacım yok... "
" Ege ama ben seni istemiyorum. Git hayatımdan daha yeni tanıştığın birine bu kadar bağlı olmamalıydın. " dedi Ece, Ege'nin baş ucunda otururken.

Sonunda sabah olur Ece kendini Ege ile birlikte başbaşa bulur. Bir anda yattığı yerden sıçrayarak uyanır ve bir çığlık basar. Onun bağırışına Ege'de uyanır ve yaşadıkları duruma şok olurlar. Ece saydırıp sövmeye başlar herzamanki gibi. Ege ise çok rahat davranır.
Okula geç kalmadan hazırlanıp çıkarlar ve okulun yolunu tutarlar.
Ege yol boyunca özür dileyip durur fakat Ece tek kelime söylemez.
Sonunda okula vardıklarında okula yeni gelen kızı görmek üzere sınıfa giderler , fakat kız sınıfta değildir.

" Tabi ya başka sınıfa alındı" dedi Ece.
" Ece ben çok merak ediyom ya şu kızı" dedi Ege
Ve Ece'nin sinirleri dahada bozulur.
" Ege senin merak etmediğin kızmı var? "
" Ece sus! "
" Ege gece olanları birine söylersen seni keserim bunu bil. Şu zamana kadar ne yaptıysan hepsini anlatırım haberin olsun. Ayağını denk al!"
" Tamam, tamam"

Beneklerim nasıldı beğendiniz miiii
Aslında pek uyumlu olmadı ama olsun hayal edince harika şeyler çıkıyo ortaya. Herneyse en sevdiğiniz bölüm ne oldu?
Sizce Ege'nin ve Ece'nin bölümü nadsıldı?

PEMBE KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin