2.

8 1 0
                                    

Francesca
Dojdu na školní hřiště a hned zahlédnu Megan, jak sedí úplně dole a drží mi místo. Pomalým krokem jdu za ní a po cestě si prohlížím opravdu nadšený lidi, kteří se taky přišli podívat na tenhle údajně strašně zajímavý zápas.

Přijdu za Megan a sednu si vedle ní. Je na ní vidět nadšení před zápasem. Tohle jí opravdu závidím, protože dokáže mít opravdovou radost i z maličkostí.

Věnují jí úsměv a ona mi ho hned oplatí.

Chvíli si povídáme a pak jí řeknu: ,,Meg, já si ještě skočím na záchod, ano?"

,,Jdi, ale rychle se vrať,"kývne směrem k hřišti, kde už se všichni hráči protahují.

,,Běžím."

Dojdu rychlejším krokem zpátky do školy a jdu k záchodům. Chci otevřít dveře, když v tom do mě někdo vrazí a já ztratím rovnováhu.

,,Au,"dopadnu na zem.

,,Bože,"promluví neznámý hlas.

Než se vůbec stihnu zvednout, tak už mě ta osoba chytne a začne zvedat.

,,Díky,"řeknu a konečně se podívám přes sebe.

Přímo před sebou uvidím vyššího bruneta s povrchním úšklebkem na tváři.

,,Páni, ty musíš být ta nová školní fotbalová hvězdička,"protočím očima.

,,Will, Will Beaufort,"ušklíbne se.

Bože, už jen ten jeho výraz mi vadí.

,,Supr,"řeknu a chci projít na záchody, ale zastaví mě jeho hlas poměrně dost blízko u mého ucha.

,,Fotbal není to jediné v čem jsem dobrý,"zašeptá.

Zvednu obočí a podívám se mu přímo do očí. Má krásný hnědý oči, ale to jediný hezký na něm. Protočím očima a zasměju se mu.

,,Hm,"řeknu jenom a jdu konečně na záchod s pocitem, že se každou chvíli počůrám.

I přes Meganino spamování zpráv, že už to začalo, vyjdu ze záchodů a jdu pomalu směrem ke hřišti.

Dojdu k Megan a posadím se.

,,Páni, to vypadá zajímavě a koukej na toho novýho,"ukáže před sebe.

Podívám se s nezájmem směrem, kterým ukáže.

,,Já vím, už jsem měla tu čest se s ním seznámit,"protočím očima.

,,Co?"

,,No šla jsem na záchod a srazil mě."

,,Tak to je hustý,"zasměje se.

,,No ani ne."

Vtom najednou trefí ta nová hvězda Jakea míčem přímo do obličeje a zastaví se hra. Všichni najednou ztichnou.

,,Kurva,"řeknu potichu.

Jake si chytne nos a je vidět, že mu z něho kape krev. Chci se zvednout a běžet za ním, ale nemůžu. Mám tu být, abych podporovala naší školu.

,,Snad je v pohodě,"zašeptá Meg a já si všimnu smutku v jejím obličeji.

,,Určitě,"usměju se na ní, i když se o něho taky bojím.

Podívám se zpátky na hřiště a všimnu si doktora, který ho odvádí.

,,Já chci ale hrát,"protestuje Jake.

Do konce zápasu už Jake nehraje a je to špatný, protože tým bez něho není moc dobrý. Nakonec to dopadne tak, že vyhrajeme o tři góly. Jake bude naštvaný.

Celá naše škola se raduje a já místo toho jdu za Jakem, určitě bude na ošetřovně. Řeknu to Meg, která se stejně jde slavit za Tomem a dalšími.

Rychlejším krokem jdu zpátky do školy a vydám se směr ošetřovna. Dojdu tam a uslyším hlasy uvnitř, to mě donutí se zastavit před ní. Asi na něho spíš počkám.

Po deseti minutách se otevřou dveře, ale vyjde z nich někdo jiný než bych čekala.

,,Máme na sebe nějaký štěstí asi,"promluví největší hvězda naší školy.

,,Štěstí? Tak když to chceš nazvat takhle,"protočím očima a snažím se nakouknout do ošetřovny.

,,Hledáš někoho?"

,,Co je ti do toho?"podívám se na něho.

Nejradši bych mu dala ránu do obličeje za to, co udělal Jakeovi.

,,Tak vypadá to, že mě stalkuješ, což na druhou stranu chápu, protože vypadám takhle a jsem tady nový,"ušklíbne se.

,,Jak vypadáš?"prohlídnu si ho.

Přiblíží se ke mně, trochu mě tím překvapí, ale nenechám se vyvést z míry.

,,Jako myslíš zpoceně? Nechci ti radit, ale sprcha by pomohla,"mrknu na něho.

Zasměje se.

,,Docela zákeřná."

,,To mě ani neznáš,"odstoupím od něho.

,,Zatím,"sjede mě pohledem.

,,Tak já jdu a dej tu sprchu, prosím,"zasměju se a jdu pryč.

Kde sakra je Jake? Zastavím se před školou a rozhodnu se mu napsat. Odpoví mi, že už je doma a že je naštvaný kvůli tomu zápasu. Přesně jak jsem čekala. Odepíšu mu a rozhodnu se zavolat řidiči, ať pro mě přijede. Po dnešku se vážně těším do postele.

Je tu další kapitola! Doufám, že se vám líbila a snad brzy vyjde další, ale nechci nic slibovat. Posílám lásku!!!

vaše xxgirlxx1 <3333

Rozdělený světyKde žijí příběhy. Začni objevovat