3.

5 1 0
                                    

Francesca
Vzbudím se a zmateně se rozhlédnu okolo sebe.

,,Slečno, vstávejte,"promluví služebná s úsměvem.

,,Sakra sakra,"zvednu se do sedu.

,,Kolik je hodin?"zeptám se ještě, když se zvednu z postele a začnu si oblékat školní uniformu.

,,Slečno Francesco, máte ještě čas. Chtěla jsem Vám jenom oznámit, že na Vás čeká v kuchyni Vaše oblíbená snídaně,"usměje se.

,,Jane, co bych bez tebe dělala,"oplatím jí úsměv a začnu si zapínat knoflíčky na košili.

,,To nevím,"zasměje se.

,,Hned jsem dole,"věnuji jí ještě jeden unavený úsměv a ona s kývnutím opustí místnost.

V koupelně si udělám ranní hygienu a nanesu si make-up. Spokojeně se na sebe usměju do zrcadla a upravím si trochu vlasy.

Seběhnu schody a dojdu do kuchyně, kde na mě čeká müsli s jogurtem a ovocem. Miluji to.

Mezitím co jím se podívám na mobil a najdu tam zprávu od Megan.

Meg🫶🏻: Dobré ránko, dneska párty!! Těším se!!

Musím se nad zprávou usmát, také bych chtěla bych takhle optimistická hned po ránu. Odpovím jí, že ji přeji také dobré ráno a na párty se jako vždy netěším. Nikdy jsem tyhle školní akce neměla ráda, je tam jenom plno opilých lidí a mužů, kteří se neumí chovat.

Dojím snídani, vezmu si batoh a vyrazím ven, kde uvidím nevlastní matku, která se dohaduje se zahradníkem, že by chtěla okolo altánku jiné květiny, než jsou růže. Jenom protočím očima a snažím se ignorovat její uječený hlas.

,,Dobré ráno, slečno,"otevře mi řidič dveře a věnuje je mi u toho zářivý úsměv.

,,Dobré ráno a děkuji Davide,"vrátím mu úsměv a sednu si do auta.

Celou jízdu přemýšlím o tom, jak se mi nechce do školy a že bych nejradši řekla Davidovi, ať obrátí směr jízdy.

Když vystoupím z auta, poděkuji řidiči a rozloučím se s ním. Hned si všimnu Meg, která se vybavuje s Tomem a vypadá u toho nadšeně. Hádám, že nejspíš říká, že se děsně těší na tu párty a že to bude skvělé.

Vydám se k nim a když mě Meg uvidí, tak se zářivě usměje a obejme mě. Obojí ji vrátím a nezapomenu je oba pozdravit.

,,Tak jak se má naše královna školy?"zasměje se Tom.

,,Spala bych a nemám náladu na tvoje kecy,"také se zasměji.

,,Takže klasicky,"řekne Megan.

Přikývnu a všichni se společně vydáme do budovy školy.

Cestou si všimneme nějaké větší skupinky lidi v kroužku a zastavíme se.

,,To jsem já,"řekne známý hlas, který jsem včera slyšela v mojí blízkosti mluvit více než bych chtěla.

,,Můžu fotku, Wille?"vykřikne nějaká holka a věnuje mu široký úsměv.

Zasměju se tomu a všimnu si pohledu, který mi Will věnuje. Chvíli mě pozoruje a potom odvrátí pohled zpátky ke svým fanynkám.

,,Naše hvězdička školy,"řeknu Tomovi a Meg.

,,Ty žárlíš,"podívá se na mě Tom.

,,Já? Na koho?"ušklíbnu se a vydám se směr třída.

,,Že nejsi hlavní téma týhle školy."

,,To jsem byla naposledy, když jsem chodila s Kylem,"protočím očima a vzpomenu si na to, jak jsem chodila s bývalým čtvrťákem Kylem, který byl kapitán fotbalové týmu a celá škola řešila náš vztah.

,,Když myslíš, čau holky,"mrkne na nás a vydá se jiným směrem do svojí třídy.

Dojdeme do třídy a sedneme si do lavice.

,,Hádej, co nás čeká první hodinu?"protočí očima Meg.

,,Matematika,"řekne znechuceně.

,,Co jiného,"řekne Meg, když zrovna zazvoní a učitelka ihned vejde do třídy.

,,Ona snad vždycky čeká za dveřmi,"podívám se na Megan, která jenom přikývne na souhlas.

Po vyučování se s Megan rozhodneme, že pojedeme nejprve k ní, abych jí pomohla vybrat, co si vezme na sebe a potom pojede ke mně vybrat outfit pro mě.

Ahojky, je tady po dlouhé době nová kapitola!!

vaše xxgirlxx1<3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 27 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Rozdělený světyKde žijí příběhy. Začni objevovat