- Ce ai facut?! De ce esti din nou in spital?! Te-ai taiat din cauza lui nu?
- ...
- Zi!
- Da. Maine ma intorc acasa.
- Gata! Te iau acasa! Nu mai stai o secunda cu el ai inteles?!
- Mira stai putin! Am rezolvat! E totul bine acum!
- Esti sigura?
- Da, sunt sigura.
- Esti contienta ca iti faci rau nu?
- O sa fie bine.
- Daca spui tu.
- Nunta se va tine peste o luna jumatate. Sper ca vei veni.
- Nici sa nu te gandesti ca voi lipsi de la nunta ta!
- Ma bucur.
- Te las sa te odihnesti. Ai grija de tine.
- Am. Si tu la fel.
Cum inchid apelul aud usa salonului deschizandu-se, iar pe ea intra Cataleya si....socrii mei?! Cataleya nu a mai avut rabdare sa ajunga cu totii langa pat si a alergat pana la mine urcandu-se mai apoi in pat.
- Dadiii!
- Cum te mai simti? ma intreaba mama
- M...Mai bine. imi tin capul plecat neputand sa-i privesc in ochi
- S-a intamplat ceva?
- N...Nici nu va pot privi dupa tot ce am facut! Imi...
- Sa nu indraznesti sa termini propozitia! Nu ai pentru ce sa-ti ceri scuze!
- Dar l-am lovit pe Xander, am spus toate acele lucruri iar acum sunt internata in spital pentru ca m-am taiat! V-am facut de ras!
- Ai avut motivele tale. Fata de dinainte nu a suportat atat!
- De...dinainte?
- Da, inaintea ta a mai fost cineva. Era cu totul diferita de tine. A fost aleasa de noi, dar dupa ce a plecat, Xander ne-a spus ca vrea sa-si gasesca singur pe cineva. Te-a gasit pe tine intr-o misiune. A cercetat personal absolut totul despre tine si ne-a informat.
Macar asta este adevarat din toate cuvintele dulci si frumoase pe care mi le-a spus pana acum.
- Am o singura intrebare tata. mi-am intors capul spre fereastra privind in gol
- Spune.
- De ce eu? De ce nu altcineva?
- Cred ca s-a indragostit de tine in acel bar.
- Ha! "Te iubesc", " Doar pe tine te vreau" , "Vom trece amandoi peste toate"! Ce minciuni frumoase camuflate in cele mai dulci cuvinte. Am auzit si mai rau de atat si de fiecare data mi-am lasat garda jos. S-a sfarsit la fel de frumos: el plecand fara niciun gram de remuscare, eu suferind intrebandu-ma cu ce am gresit sfarsind sa ma distrug atat interior cat si exterior. Mereu este acelasi continut al asa-zisei "povesti de dragoste".
- Te rog nu gandi asa si despre Xander. Mai acorda-i o sansa. spune mama uimita de vorbele mele
- Asta este ultima sansa pe care i-am acordat-o si i-o voi acorda.
- Multumesc draga mea! Iti suntem recunoscatori!
- Nu aveti de ce sa fiti. Pana la urma, el m-a ales, el trebuie sa aiba grija de mine. De data asta nu o sa mai stau deoparte ca sa faca el ce vrea din mine.
- Dadi iar te-ai taiat?
- Da, dar voi incerca sa ma opresc.
- Promiti?
- Promit.
- Bine.
- Ar trebui sa ne intoarcem. Mama ta ne asteapta.
- Va multumesc pentru tot.
- Este placerea noastra. De acum suntem o familie.
Dupa ce au plecat m-am intins si am adormit imediat. Dimineata am fost trezita de asistenta care intrase inaintea doctorului in salon. Inainte de a pleca, medicul mi-a dat numarul psihologului spunandu-mi ca l-a pus la curent cu situatia mea si ca zilele aste va trebui sa-l contactez pentru a stabili ziua si ora primei sedinte. La scurt timp de la parasirea salonului de catre medic si asistenta, intra si Xander cu niste plase in mana. Se aseaza langa pat.
- How are you doing?
- I'm good, thank you.
- Here. mi-a pus pe pat un schimb de haine si o pereche de incaltari
-Thank you.
- If you need help please let me know. I'll be outside. Call me when you're done changing.
- Yes.
Am luat tricoul, dar cand am vrut sa-l imbrac mi s-au desfacut o parte din cusaturi. Am lasat tricoul pe pat si mi-am desfacut bandajele. Sangeram.
- Xander...
Nici nu a mai asteptat sa mai spun ceva. A intrat in salon si de cum mi-a vazut mainile a alergat pana la mine ingrijorarea citindu-i-se pe fata
- Renna you're bleeding!
- I swear I didn't do anything! I wanted to put the T-shirt on and the stiches broke!
- Please look the other way. Tell me if it hurts too much.
Mi-am intors privirea asa cum a spus. Simt o usoara durere ca niste impunsaturi de ac. Ce face? Cumva ma...coase?! Ma bandajeaza si se ridica in picioare. Realizez ca sunt doar in lenjerie intima. Oh Doamne! Imi strang picioarele si cand vreau sa-mi acopar pieptul cu mainile...
TO BE CONTINUED IN THE NEXT CHAPTER...
CITEȘTI
Arranged Marriage With The Mafia Boss's Son
RomanceThis story is bilingual (romanian&english) and contains: curses, kisses, tears, drama, violence, action, blood, bad grammar If you're not comfortable with any of this, please don't read! It's my first time writing a story like this. Warning!! This i...