CHAPTER 20

133 3 0
                                    

- Ce a fost in capul tau sa te lasi atinsa de nemernicul ala?!

- Au fost multe! Si sunt! Daca ai auzit bine i-am spus sa-si ia mainile de pe mine! Normal ca nu ma las atinsa de alti barbati! Eu nu ma las atinsa de tine dara-minte de altii!

- Normal, de asta te-a atins Josh si Moran!

- Si eu ca femeie ce vrei sa fac?!

- Sa ii respingi, asta sa faci! Nu sa vin sa te salvez eu de fiecare data!

- Si ce vrei, sa dau in ei?!

- Da! Sau nici asta nu poti face?!

- Chiar vrei sa fac asta? Sa nu te aud ca te fac de ras!

l-am impins si am vrut sa plec, dar m-a prins de incheietura.

- Where are you going?

- Home!

- You need a ride home!

- No, I don't! I can walk home by myself!

Ies din sala lasandu-l singur, sau, in compania domnisoarei. Bine pentru el. Merg alene, pe trotuarul partial luminat, cu capul plin pana la refuz de ganduri. Dupa 20 de minute de mers o masina neagra opreste in dreptul meu. Xander. Nu am bagat inseama chiar daca l-am vazut si l-am privit in ochi, am mers mai departe. Asta a mers asa de 3 ori la rand. Oprea masina, dar eu mergeam mai departe. A patra oara s-a dat jos din masina, m-a luat de mana pentru a ma duce la masina, dar m-am opus tragand mana eliberandu-ma. Mi-a luat mana, m-a intors spre el si m-a aruncat pe umarul lui. M-a aruncat in masina si mi-a pus centura.

- Stay here!

- No!

- You don't have a choice! se pune la volan si porneste masina

- Where are we going?!

- Home! You said you want to go home!

- I want to go by myself! I don't need a ride!

- We live there together anyway!

- You didn't have to leave the gorgeous lady alone, you know?!

- W...What lady? What are you talking about?

- The lady you danced with!

- And what if I danced? It's not like I slept with her!

- And Moran just touched my waist. What's the difference between us?

- What did you just said?

-Absolutely everything you've heard! You would end up there eventually!

- Speak for yourself! Why didn't you told me you wanted a threesome?!

- What?!

- A threesome.

- I heard what you said and I know what it means, but why are you saying this?!

- Because that's what you want!

- What I want?! Speak clearly!

- You just want to be fucked by those motherfukers!

- Is that...what you...what you think about me?

- Yes!

- Then why do you marry me?!

- I told you I didn't want to marry you! I don't love you! I despise you! I'm forced to marry you!

M-au socat cuvintele pe care tocmai le-a spus. Am tacut si m-am intins pe scaun. Mi-am indreptat capul spre geamul masinii. In scurt timp ajungem acasa. Ma schimb, imi iau plusurile si ma intind pe canapea acoperindu-ma cu patura. Aud usa apartamentului inchizandu-se. Inchid ochii pentru ca nu vreau sa il vad sau sa mai vorbesc cu el. Trece pe langa canapea si se opreste pentru un moment. Ma studiaza apoi, se indreapta spre dormitor. Dau patura jos de pe mine, imi iau telefonul si merg in sala, unde, imi fac incalzirea.

TO BE CONTINUED IN THE NEXT CHAPTER...

Arranged Marriage With The Mafia Boss's SonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum