🦍💨

592 30 77
                                    

Mikey💥"Sadecee şaka yapmak istemiştim ve yanlışlıkla ödevini yırtmıştım ama senin bu kadar ileri gideceğini bilseydim seninle asla arkadaşlık kurmazdım"(Ciddi anlamda kırılmıştı ve seninle konuşmayı kesti he ryerden engelledi ve senin olduğun ort...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mikey💥
"Sadecee şaka yapmak istemiştim ve yanlışlıkla ödevini yırtmıştım ama senin bu kadar ileri gideceğini bilseydim seninle asla arkadaşlık kurmazdım"
(Ciddi anlamda kırılmıştı ve seninle konuşmayı kesti he ryerden engelledi ve senin olduğun ortamdan hep kaçtı)

Baji💥
"İstersem senin nude larını okula yapardım ama senin kadar aptal ve pic değilim "
(Suratına Bile bakmadı)

Mitsuya💥
"Bu kadar iğrenç bir insan olduğunu bilmiyordum"

Kazutora💥
"Bil bakalım kim sırf kızı 16 yaşında hamile kaldı diye evden atacak "
(Sapik)

Kisaki💥
Okulun duvarlarında senin aranıyor afişlerini var

Hamma 💥
"Seni burda domaltip bağırta cagirta siksem kim duyar ki "
(Sinirden gülerek ananı sevdi)

Iza💥
"İsteseydin ödevini sırf senin icin tekrar yapabilirdim ama madem böyle bir kızsın benim orospu gavatlarla isim olmaz "
(Yüzüne bakmadi)

Kaku💥
" bir şekilde bu fotoğrafın havasını söndür yoksa çok fena şeyler olur "

Ran💥
(Senin nudelarin yayıldı"

Rin💥
"Sosyal medya hesaplarını ve özel bilgilerini ele geçirip başıma bela açacak şeyler yaptı "

Sanzu💥
"Hiç istemezdim ama "
(Seni uyuşturucuya başlattı
"İhanetin bedeli ölüm diye çok dedim "

Taiju💥
"Buna gerke yoktu sonuçta kimsede benimle dalga geçecek göt yok

Koko💥
"Ya kötü çıkmışım Allah belanı vermesin Kezban "

¤tepki Tarzi Bisey<tokyo×ReVENGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin