Numai aveam niciun chef să ies în oraș cu Emy. Ce s-a întâmplat cu o jumătate de oră în urmă m-a speriat îngrozitor. Și nu neapărat că mă simțeam în pericol, ci pentru că o aveam pe Anastasia cu mine, iar ea, atacată de un om al străzii care poate mai era și drogat, nu era în planul meu din acea seară. Mă bucur că un băiat care și-a petrecut câțiva ani la orfelinat cu mine a decis să mă învețe cum să mă apăr. După spusele lui "îmi ești dragă, așa că o să te învăț să te aperi, ca să nu fii ținta agresorilor", inima mi s-a umplut de bucurie și în acel moment am acceptat cu drag. Era mai mare decât mine cu vreo doi ani și ajutorul lui mi-a prins bine, mai ales în seara asta.
După ce Tyler mi-a oferit banii pe luna asta, am și plecat din casa acestuia. Voiam să ajung acasă, să fac o baie fierbinte, să mănânc ceva bun și să mă bag în pat, dar mi-am adus aminte de Emy și de promisiunea făcută azi-dimineață, așa că nu pot amâna totul doar pentru că un om al străzii mi-a stricat toată dispoziția.
În timp ce mergeam grăbită pe stradă mă gândeam că ar fi trebuit să-l bat mai rău pe cel care m-a atacat, dar în acel moment n-am putut gândi așa din cauza șocului și a grijii față de Anastasia. Când intru pe ușa apartamentului meu, telefonul îmi sună,pe ecran apărând numele lui Emy.—Bună, Emy!
—Bună! Haide, ieși, te aștept afară.
—Am ajuns deja acasă. Numai vreau să ieșim în oraș. Ce zici dacă vii la mine cu o sticlă de vin și comandăm ceva de mâncare?
—Sună bine, dar ai pățit ceva?
—Un om al străzii s-a ținut după mine când am scos-o pe Anastasia la plimbare și a încercat să mă atace. Dar sunt bine. Nu-ți face griji. Te aștept la mine?
—Da, sigur, ajung imediat.
Închid apelul, mă descalț de adidași și în drum spre baie încep să scap de câte o haină de pe mine. Le strâng în mâinile mele, apoi le îndes în mașina de spălat rufe. Nu am timp de o baie fierbinte, dar un duș tot apuc să fac înainte să apară Emy.
Când intru în cadă las apa fierbinte să îmi umezească părul lung. Corpul meu s-a relaxat imediat ce picturii de apă caldă au intrat în contact cu pielea mea. Am stat sub jetul de apă până am auzit ușa de la intrare deschizându-se.—Chloe, am venit!
Opresc apa care numai avea mult până să se răcească,ies rapid din duș și pun un prosop alb pe mine, iar altul pe cap. Emy îmi zâmbește drăcește când mă vede înfășurată doar în prosop. Încă are hainele de lucru pe ea, din ele ieșind un miros puternic de mâncare ce îmi intensifică starea de foame, părul ei stă într-un coc ciufulit în vârful capului. Ține pe umăr un ghiozdan și în mână o sticlă de vin roșu. Mă îndrept spre ea pentru a o lua în brațe. Eram sigură că o să vrea să stea la mine peste noapte atâta timp cât a venit cu sticla de vin după ea.
—Nici măcar un băiat nu s-ar uita așa la mine cum o faci tu, spun amuzată și ne pufnește râsul pe amândouă. Ea se îndepărtează de mine cât să mă privească cu ochii ei albaștri. Ochii ei au o culoare așa profundă, încât cu greu mă abțin să nu mă holbez doar la aceștia și să intru într-o transă din care numai vreau să ies.
—Ce fată modestă! Doar știi cum se uită băieții la tine când trecem pe lângă ei.
—Nu, chiar nu știu. Nu mă uit la ei ca să văd unde li se duce privirea, ea râde din nou, făcând un gest din mână. Eu zâmbesc dulce spre ea, luând sticla din mâna ei. Dacă nu ne ajunge doar una? întreb curioasă și ridic sticla grea pentru a vedea la ce mă refer.
—Nu-ți face griji,mai am una în ghiozdan. E ok dacă rămân în noaptea asta la tine,nu?
—Din partea mea poți rămâne,dar dacă vine soțul meu acasă și ne vede în același pat, nu știu cum o sa reacționeze.
CITEȘTI
Model sub acoperire
ActionTotul a început într-o seară de primăvară, când Chloe Hall a scos-o la plimbare pe micuța Anastasia. La doar douăzeci de ani, Chloe stă singură într-un apartament micuț din Londra, lucrând în permanență ca babysitter pentru a-și câștiga existența. N...