Bolüm 2: kuleye giden yol

1 0 0
                                    

"30 dakikadır yürüyorum ve hala kuleye yaklaşamadım bile. Ne kadar uzağa fırlattı beni bu zeus pezevengi" patikayı takip ederek sağ döndüğü sırada 4 tane iskelet daha görür.

"bir siz eksiktiniz zaten"  ileri atılır ve en öndeki iskelete bir dikey kesiş yapar aynı zamanda sola doğru bir kılıçtan kaçınır  iskelete tekme atarak düşmesini sağlar fakat işini bitiremeden geri çekilmek zorunda kalır yinede hiç morali bozulmadan iskeletle vur kaç taktiği uygulamata devam eder.

5 DAKIKA SONRA

kılıcını son iskeletin kafasına saplar " ulan aynı anda  5 düşmanla vs atmakta ne zormu- ha o da ne" yerde gözüne bir kağıt parçası çarpar ve kağıdı eline alır.

"Yetenek kağıdı: kılıç ışını"
"Açıklama: bırakıldığı yönde yatay bir enerji kesişi yollar."
"Öğrenmek istiyor musunuz?evet yada hayır:

"Hah bu kadar erken bir yetenek elde etmeyi beklemiyordum, evet"

《Yetenek kılıç ışını öğrenildi》
|bekleme süresi 2 dakika|
|açıklama: normal kılıç hasarının %75 i kadar hasar veren 2 tane yatay enerji kesiş gönderir.|

"seviye atladınız ve 3 tane istatstik puanı kazandınız"

"Durum penceresi "

《Kullanıcı eterius | Irk insan》
《Seviye 3, sonra ki seviye için gereken deneyim 34/150》
《Sınıf yok》
|Güç:12
|zeka:10
|çeviklik:13
|dayanıklılık:11
| mevcut puanlar:3

"2 puan güce ve 1 puan dayanıklılığa veriyorum" sonrasında yürümeye devam edeceği sırada bir ses geldi.

"ROAAARRRRRR"birazcık uzağında 3 metreden uzun mızraklı ve kalkanlı bir iskelet duruyordu.

"Ah kulenin dışında bile canavarlar ve sistem vardı ama bir mini boss bile olacağını düşünmemişt-" konuşması ani bir mızrak darbesiyle yarıda kesilir, çevik bir hareketle yana doğru yuvarlanıp çapraz kesiş yaparak karşı saldırı gerçekleştirir.
 
SHANG

Saldırısının kalkan tarafindan engellendiğini görünce şaşırdı ve kısacık bile olsa durakladı iskelette bu hatayı affetmeye pek niyetli gözükmüyordu, mızrağını hızlıca saplayarak ileri atıldı eterius bu harkete karşı soğukkanlı bir şekilde yana bir adım attı ama yinede omuzuna bir darbe aldı.

"Aghh neyse ki dayanıklılığa puan vermişim yoksa o saldırı omuzumu paramparça ederdi"
Geriye doğru yuvarlanarak.

"Enerji kılıcı" 2 kılıç enerjisi de hızlı bir biçimde iskelete çarpar ilk saldırıyı kalkanıyla engellemişti fakat kalkanı kırıldıktan sonra
 2. saldırya yapabilecegi bir şey yoktu ve kılıçı enerjisi bedenini ikiye ayırdı.
 
"Ding 100xp kazandınız"

"Omuzum ve kolum yaralandı hızlıca kuleye ulaşmam lazım yoksa bu gidişle yarını görmeyebilirim" iskeletin mızrağını inceler .

"Elimde ki kılıçtan çok daha kaliteli olduğu kesin" mızrağı sırtına asarak yürümeye devam eder.

3 SAAT SONRA

Bir tepenin üstünde kuleye yakın durumdadır.
"Sonunda kuleye çok az yolum kaldı biraz daha yürürsem ordayım" yürümeye devam ederken aniden yer sallanmaya başlar.

"Neler oluyor bu ani sarsıntı da ne" fakat sorusu cevapsız kalmadı ve yanında ki tepenin  yavaşça hareketlenemeye başladığını ve ayağa kalktığını gördü. Tüm hızıyla kuleye doğru koşmaya başladı koşarken arkasında baktığında kocaman tek gözlü bir yaratığın ona baktığını gördü.

" burda lanet bir cyclops un ne işi var bu yaratık 50. seviyeden aşağı değildir a*k" kuleye yaklaşık 20 metre yakındayken.
Cyclops bir anda koşmaya başladı aralarında ki mesefa çok hızlı nir şekilde daralmaya başladı.

"Olamaz ben kuleye ulaşamadan o beni yakalayacak" tam umudunu kesmek üzereyken cyclops takılıp yere düştü."puhahahhahah tek gözlü moron seni"
Cyclops gözünü açtı ve eteriusa baktı gözü adeta öfke saçıyordu ve kükreyerek.

"ÖLÜMÜN ELIMDEN OLACAK INSAN EVLADI" ayağa kalkarak öncekinden bile daha büyük bir hızla koşar fakat eterius çoktan kulenin kapsına varmıştır.

《Kuleye giriş yapmak istiyor musunu? Evet yada hayır》

"Evet" ve ışınlanır cyclops ise kulenin kapısına çarpar "HAYIIRRRRRRR"

Devam Edecek

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tanrılar Benim DüşmanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin