7.

42 7 1
                                    

Hamar vége lett az óráknak. Péntek volt, holnap újra találkozok Himikoval. Most ment el pár órája de én már az új találkozót várom. Suli után én értem vissza először a koliba. Ilyen is régen volt. Egyre csak Himiko járt a fejemben, amikor is Mina lépett elém.

-Szia Uraraka. Megbeszéltük hogy ma tartunk egy kis felelsz vagy mersz partit. Jössz te is?
-Persze szívesen jövök. Mikor lesz?
-Hat órakor kezdünk, de akkor érsz ide amikor szeretnél.
-Rendben, ki nem hagynám!

Legalább ez majd eltereli kicsit a gondolataim. Megcsináltam a házit hogy később ne kelljen. Hamar eljött a hat óra. Az egész osztály össze gyűlt lent. Majd Mina kezdett el beszélni;

-Na látom mindenki ide ért időben. Aki nem tudná a szabályokat, egy üveggel fogunk pörgetni és akinél megáll attól kérdezünk. Ki kezd?
-Én!-vágta rá Mineta

Az üveg Yaomomonál állt meg
-Felelsz vagy mersz?-kérdezte egy perverz mosollyal az arcán Mineta
-Felelek.- sóhajtott Momo
-Mennyi pénzért vennéd le a ruhád?
-Mineta ez a szabályokkal ellenes, viselkedj normálisan!-mondta Ida
-Igaza van! Ja és a kérdésedre a válaszom az hogy semmenyiért soha nem venném le neked a ruháim!-mondta Momo

Yaomomo pörgetett. Az üveg Dekunál állt meg.
-Ne is kérdezd meg, felelek!-mondta deku
-Hmm, ki néz ki legjobban az osztályból?-kérdezte a lány
-Todoroki!-vágta rá egyből a pasija nevét
Már néztem magam a tükörben hogy milyen az arcom de meglepő módon semmi sem történt. Minden oké volt. Nem éreztem hogy fájt volna ez a mondat.

Deku pörgetett. Denki előtt állt meg az üveg.
-Felelsz vagy mersz?
-Merek!-mondta Denki
-Vedd le a zoknid a szájaddal!
-Könnyű!- és egyből megcsinálta a feladatát

Majd Denki pörgetett ami nálam állt meg.
-Felelsz vagy mersz?-kérdezte
-Felelek!-mondtam
-Te nem láttál de én téged igen, kit öleltél meg a parkba?
Egyből elpirultam. Ekkor kezdett csak izgalmassá válni a játék. Ez a többiek arcán is látszódott. Nem tudtam mit válaszoljak.
-Egy barátom.-mondtam hiszem ez tűnt a legegyszerűbb válasznak
-Ez így nem rendes válasz! Mond el róla többet!
-Nem ez volt a kérdés!-vágtam rá elpirulva

Majd én is pörgettem egyet és pedig Minánál állt meg.
-Na Mina, felelsz vagy mersz?
-Felelek!
-Ki tetszik vagy tetszett az osztályból?
-Senki! Esküszöm!
-Pff oké. Én vissza megyek a szobámba.
-Na most miért?
-Elfáradtam.
-Béna. Jó éjt.-mondta Mina
Jó éjt-felelt rá az egész osztály
-Nektek is!

Felmentem a szobámba. Sosem zárom be az ajtót, minek? Nem fog senki betörni vagy ilyesmi. Amikor arra a folyosóra értem ahol a szobám volt, arra lettem figyelmes hogy az ajtóm tárva nyitva van. Ki rázott a hideg. Ledermedve álltam a folyosó végén. Majd egyre gyorsabb léptekkel mentem a szobám felé. Az ajtó előtt megálltam. Felkészültem és beléptem. Viszont nem egy betörőt vagy egy rablót láttam. Hanem a világ legrangosabb gonosztevőét Himikot. Az ágyamon ült törökülésben.

-Szia Himiko! Hát te hogy hogy itt vagy?
A lány szó nélkül felállt és magához húzott majd szorosan megölelt.
-Bocsi hogy csak így jöttem. Az egész csapat távol van ma és holnap. Én ma nem lettem volna csak nem akartam egyedül maradni. Így hát eljöttem. Remélem nem gond. -motyogta
-Nem dehogy gond én csak örülök. Hiányoztál...
-Te is nekem.- olyan nyugtatóan mondta hogy elpirultam
Az ajtót nem csuktam be. Akkor nem volt az eszembe, és látszólag Himikonak sem. Nem akartam megzavarni a pillanatot amikor is újra a biztonságot keltő karjaiban lehetek...

-U-uraraka?-motyogta egy ismerős hang
Nem nagyon érdekelt és eszembe sem jutott hogy ki tart a karjai között.
-Hadjál bárki is vagy nem látod hogy elfoglalt vagyok?-feleltem kissé ideges hangon.
-Várjunk csak... Ő nem..
Ekkor esett le hogy Deku áll és nézi ahogy Himikot ölelem. Ő még mondta volna tovább, de a szőke lány ezt máshogy gondolta...
Alig tudtam figyelni a történéseket. Pár perc múlva egy elájult Deku volt a székemhez kötözve.

-Sajnálom, máshogy nem tudtam megoldani. -mondta a szőke
-S-semmi gond. Nem fog emlékezni arra hogy mit látott?
Majd egy üvegre mutatott.
-Az micsoda? -kérdeztem kíváncsian
-Drog, erős drog. Nem fog emlékezni semmire a mai napból ha beadjuk neki.
-Ez nem veszélyes?
-Dehogy veszélyes! Twice, az egyik csapattársamé. Gondoltam egyszer majd kipróbálom, de nem volt időm és merszem sem.
-Akkor csináljuk!-nevettem el magam egy kicsit ezen az egyáltalán nem vicces dolgon
(Írói megjegyzés: nem írom le hogy kell drogozni aki tudja tudja)
Deku miután felkelt, nagy baromságokat kezdett el mondani.
-Hello ti kik vagyoltok? Ufók?-mondta a zöld hajú
-Mondtam hogy erős.- súgta a fülembe Himiko
-Ájcsi ájcsi te ja barátynőm vagyol?
-Mi? Nem! Dehogy! Jézusom!-vágtam rá egyből a választ
Himiko meglepődött, hiszem jól tudta hogy mi történt köztünk Dekuval.
-De gyere csak idje!
-NEM! HADJÁL!
-Akkoj én megyek.
Majd oda jött és a falhoz lökött. Erőszakosan csókolni kezdett.
-H-hadjál, fejezd be! Nem szeretlek! Meleg vagy! Nekem más tetszik!
-Nyem baj olyan kis szexi vagy.
-Kérlek hadj békén.
Himiko ledermedve állt. Nem kellett sok neki, elővett egy kést és Deku lábába szúrta.
-Jesszusom Ochako jól vagy? Sajnálom hogy nem jöttem előbb.
-S-semmi gond...
-Ezt is sajnálom nem tudtam mást tenni. Nem fog emlékezni rá. A sebet ellátom, és persze arra sem fog emlékezni hogy szerezte. Max te beadsz neki egy kamu storyt. Ja és ez nem olyan vészes seb. Túl éli.
-O-oké...
-Hé gyere ide.
Majd szorosan magához ölelt és elkezdte a hátam simogatni. Én sírni kezdtem. Csak sírtam sírtam és sírtam Himiko karjaiban. Majd mikor már elálltak a könnyeim Himiko megtörte a csendet.

-Valamit kéne vele kezdeni...
-Ja, de mit csináljunk?
-Vigyük be a szobájába. Biztos oda indult. Tudod hol van?-kérdezte Himiko
-Aha, vigyük.

Szerencsére senki nem volt sem a lépcsőn sem a folyosón. Így simán bevittük. Nyitva volt az ajtó. Rá tettük az ágyra és vissza osontunk az én szobámba. Kicsit nevettünk hogy már megint mibe keveredtünk. De a nevetést Himiko hamar megtörte.

-Nem akarunk már lefeküdni aludni? Én eléggé elfáradtam.
-De akarok, én is fáradt vagyok.

Majd elmentem fürdeni. Himiko nem ment mert ilyenkor vannak még lent és nem lehetne kikerülni az osztálytársaim. Vissza mentem lekapcsoltam a lámpát és a félig már alvó Himiko mellé feküdtem.

-Jó éjt Himiko.
-Neked is Ochako! Majd egy puszit nyomott a homlokomra amitől teljesen elpirultam és pillangók is voltak a gyomromban. Vajon tényleg szerelmes vagyok Himikoba? Nem, én, én nem vagyok leszbikus. Akkor mi ez az érzés?

Helooo remélem van itt valaki lol na mindegy, bocsánat hogy nem izgik a részek azért próbálkozom, de ha tetszik akkor további jó olvasást!<3

Nonszensz szerelem (togaocha)Where stories live. Discover now