1. Kilométerkő

25 1 0
                                    


-Hol vagyok? Aki?

-Angel. - egy ismeretlen hang

-Hm.. Ki vagy? Hol van Aki?

-Hihi.. Future Devil vagyok. - Kellemetlen alaknak hangzik..

-Hol van Aki?..

-Pisztoly fiú már nincs köztünk. Meghalt. De meg kell mondjam minden pillanat értékes volt a szemében.

-Aki.. Meghalt?..

-Drága Angel barátom. Kezdjük inkább az alapokkal. - felültem a kényelmetlen fekvő helyzetemből és egy romos állapotban lévő viskóban találtam magam. A környezet poros, piszkos, minden törött, egyetlen ágy amin én feküdtem, kényelmetlen.. -Biztos sokkol hogy mi is történt pontosan. Miután megszabadultál a démoni nőstény láncai alól elraboltalak. -Aki.. Aki.. Gun Devil... Ez a valóság?..

-Minek?.. Minek raboltál el?.. Nem látom értelmét. Feleslegesen dolgoztál..

-Haha! Ne legyél buta! Ki akar az ostoba emberek alatt szolgálni? Pff.... Imádom a különleges emberi sorsokat vizslatni, de nem leszek szolga. Te barátom pedig fontos személy voltál Aki életében. Így téged is megmentve tettem egy szívességet az öreg harcosnak... Nyugodjék békében. - a Devil kezeit összetéve nézett az ég felé és nyugtot kívánt neki.. Az én drága Akimnak.. De vajon ez a szerzet honnan ismeri őt?

-Mi közöd van Akihoz? - kérdésemre tágra nyitotta a szemeit és mélyen az enyéimbe nézett.

-Nos... Egy ideig benne éltem a szemében. Szóval.. Tudok a dolgaitokról. Mentségemre szóljon hogy mivel tudom a jövőt tudtam hogy mikor kell kilépnem a látó zónából. Így sosem zavartalak titeket.

-Ohh.. Köszönöm?

-Tessék csak hagyni drága barátom. Úgy is sok mindenen kell most gondolkodnod.

-Aki...

-Hihi.. - Érzek valami kellemetlen vidámságot a nevetésében. Gúnyos kacaj. Akar valamit.

-Nem puszta baráti kedvességből mentettél meg igaz?

-Okos Angel..

-Bökd ki.

-Had éljek a te szemedben is!

-Minek?..

-Mert saját szemmel akarom látni azt ahová tartasz.

-Hova haladok?

-Azt nem mondhatom el.. Akkor nem teljesül be. De! Tudok segíteni valamiben. Akarod látni Akit? - ez a Devil egy nem mindennapi teremtés. Szinte mindent tudhat. Még sokban vagyok Aki elvesztése miatt. Szinte még fel sem fogtam. De tudom... Hogy amikor érezni fogom a hiányt, sírni fogok mint a kékből vörössé vált óceánban..

-Szóval segítesz abban hogy újra lássam? Hova készülünk? Milyen helyet akarsz látni? Két kéz nélkül elég érdekes lesz ez az út önmagában is, és még azt sem tudom hogy mik az indokaid. Lehet kihasználsz.

-Lehetséges! De bent a testedben bármikor össze tudsz zúzni. Én vezetlek téged. Amíg te újra láthatod azt akit szeretsz. Win - Win ha engem kérdezel.

-Ha hazudtál kegyetlen halálod lesz.

-Áll az alku! - Egyetlen egyet pislogtam és az alak előttem eltűnt. Éreztem hogy a szemembe volt. - Kényelmes! Na akkor Angel ideje neki vágni az útnak!




Ez volt a nap ahol elkezdődött az utazásom ezzel a kellemetlen Devillel. Akiért mindent meg kell tennem. Nem élhetek. Nem tudok... Élni nélküle napokat.. Heteket... Évszázadokat...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

















Országút a mennybe [AkiAngel]Where stories live. Discover now