Onu düşünürken uyuyakalmısım. Uyandığımda gidip bi bardak su içtim. Hala kendime gelememiştim. Aklımdan onu aramak geçiyordu ama yapamazdım..
Telefonuma bi mesaj gelmişti. Mesaja baktığımda yakın arkadasım olmasa da arada bir Konuştuğum arkadasım bana Çıkma teklifi ediyordu. Şaşıp kaldım. Ne yapsam bilmiyorum. Acaba o bana çok sevdiğimi unutturabilir mi? Denemekten zarar gelmez..
Teklifini kabul ettim. Çok iyi anlaşıyorduk. Arada bir küçük kavgalar ediyorduk ama hemen barışıyorduk. Birgün rüyamda çok sevdiğimi gördüm. Uyandığımda kalbim çok hızlı çarpıyordu. Aklıma çok Sevdiğim geldi. Bir an düşündüm de çok Sevdiğim benim aklımdan hiç çıkmamıştı ki... Şuanki sevgilime haksızlık yapıyordum. Başkasını severken onla çıkıyordum. Fakat o bunu bilmiyordu. Çok sevdiğimi unutmak imkansızdı. Yapamıyordum...
3 aylık tatil bitmek üzereydi. Okullar açılacaktı. Sevgilime ayrılmak için mesaj attım. Tamam dedi.. Çok Sevdiğim aklımdan hiç çıkmıyordu. Her şeyde onu düşünüyordum. Artık delirecek gibiydim..
Okulların açıldığı ilk gün hazırlanıp okula gittim. Çok sevdiğimi gördüm. Göz Göze geldik çok utandım. Utandığım için kızardım oda bana Güldü. Çünkü ben her utanıp kızardığımda o bana her zaman gülerdi. Bir an bunu hatırladım. Neyse Arkadaşlarımın yanına gittim. Çok sevdiğimle benim ortak arkaşlarımız vardı. Geçen senede hep beraber takılırdık. Onların yanına gittim. Belki çok Sevdiğim gelir diye düşündüm. Fakat o buraya baksa bile yanımıza gelmiyordu. Kendimi çok kötü hissediyordum.. Keşke yanımıza gelse.. Derslere girdik ve okul saati sonunda bitti. Eve gidip hemen uyudum. Çünkü uyumadığım her dakika da çok sevdiğimi düşünüyordum. Artık onu düşünmek istemiyordum...!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikayesi
RomanceÖğrendiğim Şeyler herşeyi değiştirecek bazen çok duygusal bazen ise acımasız Olacağım.