💚 dami//dreamcatcher

53 5 2
                                    

💚 lee yubin
💚 dreamcatcher
💚 wife
💚 without au
💚 soft/hard 🎶/☢️

🐻‍❄ możnaby się rozpisywać na temat tego, jak się poznałyście, ale po co to robić, skoro było to niezbyt skomplikowane zdarzenie? otóż podczas koncertu dreamcatcher niespodziewanie dziewczyny poprosiły ciebie byś weszła na scenę i razem z nimi za...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


🐻‍❄ możnaby się rozpisywać na temat tego, jak się poznałyście, ale po co to robić, skoro było to niezbyt skomplikowane zdarzenie? otóż podczas koncertu dreamcatcher niespodziewanie dziewczyny poprosiły ciebie byś weszła na scenę i razem z nimi zaśpiewała jeden z utworów. po koncercie pozwoliły ci wejść na backstage, gdzie miałaś okazję porozmawiać z każdą z nich. okazało się, że najlepiej ci się dogaduje z yubin.

️🐻‍❄️ kolejne miesiące przynosiły wam (tobie i yubin) coraz częstsze spotkania, a wasze uczucia wobec siebie nawzajem stawały się coraz silniejsze. z drugiej strony jednak ty ukrywałaś je w obawie przed zniszczeniem jej kariery, a ona - w obawie przed tym, że jak fani się o tym dowiedzą, to zaczną pisać do ciebie różne niezbyt miłe wiadomości i komentarze.

🐻‍❄️ jednego dnia jednak nie byłyście w stanie tego ukrywać dłużej. dami rozpoczęła całą rozmowę, ale była tak zestresowana, że ostatecznie mało co powiedziała. ty wtedy okazałaś jej wsparcie w tej sytuacji, mówiąc ❝yubin, kochanie, mi możesz wszystko powiedzieć.❞, dopiero po chwili orientując się, co właściwie powiedziałaś.

🐻‍❄️ dami nie odpowiedziała. zamiast tego pocałowała cię w usta, a ty to odwzajemniłaś i to był najbardziej namiętny pocałunek w twoim życiu. jak już się od siebie odsunęłyście, bardzo niechętnie zresztą, zapytała cię, czy chcesz przenieść to do łóżka. ty nie wahałaś się ani chwili i się zgodziłaś, pewna, że nie będziesz tego żałować. w sypialni okazało się, że dami wcale nie jest taka delikatna, jak myślisz i posiada całkiem spory repertuar zabawek erotycznych. na dodatek, dziewczyna okazała się być naprawdę dobra w ich używaniu, a nawet pozwoliła tobie ich użyć na niej i byłaś pierwszą, która dostała od niej na to zgodę.

🐻‍❄️ a po wszystkim zapytałaś dami, czy chciałaby być twoją dziewczyną, na co ona odpowiedziała, że to będzie trudne, patrząc na to kim jest, ale tak bardzo cię kocha, że jest w stanie przezwyciężyć wszelkie trudności.

🐻‍❄️ z okazji rocznicy związku yubin dostała od ciebie najlepszy możliwy prezent - postanowiłaś jej się oświadczyć. dziewczyna z radością zgodziła się zostać w przyszłości twoją żoną i od razu założyła na palec pierścionek zaręczynowy. po kilku dniach wspólnie postanowiłyście wyjawić fanom dreamcatcher wasz związek. ku waszemu zaskoczeniu, spora większość z nich przyjęła tą informację bardzo pozytywnie.

🐻‍❄️ ślub wzięłyście dwa miesiące później na pięknej tropikalnej wyspie. była to raczej mała uroczystość, na którą zaprosiłyście jedynie najbliższą rodzinę i przyjaciół, w tym resztę członkiń jej zespołu. całe wydarzenie przebiegało zgodnie z planem i nie zdarzyło się podczas niego nic, co jest warte szczegółowego opisu.

🐻‍❄️ od waszego ślubu minęło równe pół roku, a wasze uczucia wciąż pozostają niezmienione. oczywiście zdarzają wam się kłótnie, nawet bardziej często niż rzadko, ale nie zmienia to faktu, że bardzo się kochacie i chcecie być razem do końca.

🐻‍❄️ twoim ulubionym zajęciem jest nagrywanie coverów do piosenek całego zespołu dreamcatcher, a także do solowych utworów yubin. z początku dziewczyna była temu przeciwna i nawet próbowała ci tego zabronić, ale teraz słucha ich dosłownie codziennie.

 z początku dziewczyna była temu przeciwna i nawet próbowała ci tego zabronić, ale teraz słucha ich dosłownie codziennie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

hyuk__4 ;; miłego dnia i guess

powinnam zmienić ten przedzielnik (xd to nie brzmi dobrze...) informujący o mojej notce... dobry pomysł czy mam zostawić??? ja bym zmieniła ale pytam o waszą opinię

𝗸𝗽𝗼𝗽 𝗶𝗱𝗼𝗹 𝗮𝘀 𝘆𝗼𝘂𝗿 ♡✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz