Yine yaz tatiline girecektik.Ve ben çok heyecanlıydım çünkü lise 2 ye geçecektim ve tabiki okullar daha kapanmadı.Sınavlar bitti ve sadece sevdiğim çocuğu görebilmek için okula gidiyorum.Sabahın köründe annemin sesiyle uyandım "Hadi kalk kızım geç kalacaksın !" bu sese bayıldığımı söyleyemem ama bana yanlız olmadığımı çağrıştırıyor.Nedenini bilmiyorum ama galiba her sabah birinin beni önemseyip uyandırması hoşuma gidiyor.Kendimi kraliçe gibi hissediyorum. Annem gittikten 5 dk sonra falan hemen kalktım ve okul formamı giydim. Aslında okul kurallarına uyduğum pek söylemez.Okula gittim ve hemen arkadaşlarımı gördüm. Kapının girişinde duruyolardı.tanıtıyım. Şevval,Ceren,Sümeyra,Kumsal.Şevval kahverengi saçları ve ela gözleri olan bir kız. Ceren ise kumral saçlı ve yemyeşil gözlü. Sümeyra aslında siyah saçlı ama saçını sarıya boyadı, kahverengi gözlü.Gelelim Kumsala. Kumsal doğuştan sarı saçlı ve mavi gözlü. Kumsal benim en BFF 'm. Herşeyimi biliyor. Gelelim bana. Benim adım Zeynep. Sarı saçlarım ve bulut mavisi gözlerim var. Arkadaşlarım vicudumun çok güzel olduğunu söylerler ama bencede öyle ama ben övünmyi svmm bikere tmm mı .s Yine o saçma okul günlerindeyiz ve ben tenefüs olsada çıkıp Meteyi görmek için can atıyorum.Uf bide Tarih dersindeyiz iyice kafayı üşütmek üzereyim.Zil ¹¹:20 de çalcak ve saat daha ¹¹:00 kafayı yemek üzereyim.Uyumaya karar verdim. Daki tarihçi "kalk Zeynepçim anlat ne anlattım bu ders ne anladın ?" diye sorana kadar. Tam konuşcaktım zil çaldı ve ben derin bir oh çektim. (Amk ucunda rezillik var siz olsanz aynı seyi yaprdnz agdjadah) Tenefüsteyiz ve kapının önüne geçip salak gibi Meteyi arıyorum.Tam o sırada kapı arkadan öyle bir itildiki ölüyom sandım ve "şimdi s*ktim belanı ırıspı cıcıgı"diye bağırmaya başladım. Kim olsa beğenirsiniz. Evet mete. Why? Why? Why ? Allahım niye ben ? Ya insanın bi günü mutlu geçer bea. Koşmayı bıraktım. Ve oda bıraktı sanırım şimdi gülmekten ağzı yırtılacak. Koskoca bir tokat geçirdiğim gibi okuldan kaçtım. Heyt beee kim tutar seni dgsbdhaga. Eve gittim ve ne yaptığımı düşündüm ve kendime de bir tokat geçirdim. Ya sen kim oluyosunda koskoca Mete Kaya ya tokat atıyosun.İç sesim devreye girdi "hak etti ama çok korktun ama bu çocuğa dikkat et seni ters yatırıp düz... Anladn sen " dedi Allahım beni niye normal insanlarla karşılaştırmazsın dicem ama o insan değilki. (Sfbaghahda simdide kendi kendime laf soktum amk iyimi sgafa) derken pc yi açtım ve rastgele bir kız bana 'slm' diye mesaj attı. 'Aleyküm selam gardaş' diye mesaj attım tabi arkadaşlar adam angaralı adhas. Şaka lan 'slm'dedim ve "konuşcak dertleşcek birilerini arıyorum" dedi.Bende arıyodum ve konuşmaya başladık. Tam tamına 5 saat konuştuk ve o da Eren diye bir çocuktan bahsetti. Bende Meteden aynı olayları oda yaşamış meğer. Aynı kaderi paylaşıyomuşuz Ekinle...