Arkadaşlar yine ben. Bu kitabı yazıp yazmamakta kararsızım. Yani Ekin diye biri gerçekte var ve ne biliyim galiba hikayeyi beğenmediniz. Ve yorumda istiyorum hikayeyle ilgili. Öptüm yavrumm sgsagsgd.
Yine bir gün uyandım ve bugün cumartesiydi. Yeapp! Evdeki rutin işlerimi hallettikten sonra ( sıçmak , yüz yıkamak, üst giymek , saç taramak ) Üstüme siyah kot ve kırmızı gömleğimi de geçirdikten sonra telefonumu ve biraz parayı cebime sıkıştırıp evden çıktım.Hava çok soğuktu eve girdim ve üzerime deri cekedimi de aldım. Bugün Kumsalla buluşacaktık.Sakin sakin ilerliyordum ama kafamı bi kayaya mı vurdum diye düşündüm bir an. Önüme baktığımda bi meteor bana *piç sımayl* yapıyo. Tabi direk içses devreye girdi. "Hadi yavrummm yam zamanı yapış dudaklarına istersen baklavalarına.." . İç sese bir tokat geçirdikten sonra hala meteorun baklavalarına baktığımı farkettim ve hemen pardon diyerek oradan uzaklaşmaya çalıştım. Ama ÇALIŞTIM. Ve tabiki kaybettim ve beni tutup bir köşeye çektikten sonra "Baklavalarım güzelmiydi melek." *piç sımayl* Yaptı. Tabi iç ses devreye girdi "tabi yavrummm sendeki baklavalar pastanelerde yok alırım bi dalll" Ben de tabiki azgın iç sesi susturup meteora " N-Ne alakası var s-Sen kendini nN-e sanıyorsun " Dedim tabi ki kekeleyerek siz olsanız aynı şeyi yapardınız tmm mı.s sonra farkettim telefonum meteorun elindeydi. Ne yanı göt cebimden telefon mu almış. Orayı geçtim kendini meteor diye kaydediyo kim oluyo bi yaaa. Nihayet telefonumu verdi ve burnunuma dokunup gitti. Şimdi allah var bebe daş amna kyym .s Ama bana ne bakcak amk ego tavan. Neyse ilerliyorum ve nihayet Kumsalın yanına geldim. Olan biten herşeyi anlattım oda tabiki her zamanki gibi yolun ortasında zıplamaya başladı. Allahım neden ben ? Why? Sonra gezdik baya ve eve dağılıyoken kızım o çocugu ara bak ara diye kaydetti dedi bende bikere orda sırf çekici görünmek için öyle yaptı ve beceremedi. (Sırf yalan amk ) Eve gittim ve Ekinle konuşmaya başladık herşeyim oldu kız 2 günde bugün olan herseyi anlattım ve biz sabaha kadar Ekinle oturduk. 1 gün boru değil. Ve Ekine ben sana çok alıştım iki günde benim için çok değerlisin dedim. Gerçekten değerli ama ...