Reggel kirán keltem. Felöltöztem egy hétköznapi ruhába. Már egy ideje állást keresek. Szüleimmel nem tartom a kapcsolatot. 20 éves vagyok. Nem azért mert nem szeretem őket. Hanem azért, mert felnőttem.
Így néztem ki iskolában. Azóta a derekamig ér a hajam, és nőiesebb lettem. Apám neve Aizawa, anyámé Keija. Apám erős, de ez nem látszik rajta. Anyám bár nem erős, de szeretem. Én is erős testalkatú vagyok, és ez látszik is rajtam. Önvédelemre járok már 16 éve. Már jobb vagyok a tanáromnál is.
Éppen a közösségi oldalt nézem, hátha találok valami álláshírdetést.
Végül megakadt a szemem ezen:A háztartással eddig semmi dolgom nem volt. Nagy lakásom van. Ráadásul szeretek takarítani. Régen dührohamaim voltak. Akkor nem teljesen vagyok magamnál, és képes vagyok feldúlni az egész helyet. Már egyszer megtörtént. Azóta meg se látszik... Nsjó, a falon igen. Azóta még nem vakoltam be.
Na de vissza a jelenbe, leírtam a címet, és gyorsan felöltöztem. Egy öltönyt vettem fel, egy nadrággal. Szürke inggel, fejete nyakkendővel. Fekete csizmával amit letakartam a nadrággal. Egy aktatáskát kaptam a kezembe. Beleraktam minden fontos papírt(okmány, igazolvány,...stb.). Még eltettem a laptopom is. Veszálltam a kocsimba, és elindultam. Lediktáltamba telefonomba a címet, és fél óra múlva meg is érkeztem. Egy hatalmas ház volt.
Kiszálltam a kocsiból. Bekopogtam.
Egy ugyanolyan hajú, velem egyidős fiú nyitott ajtót.-Oh.. Jó napot! Miben segíthetek?
Felmutattam a telefonom.
-Rendben. Jöjjön be.
Beléptem a házba. Fehér falak, sötét bútorok. Nem lehet régi a ház. Elvezetett egy szobához. Kinyitotta az ajtót.
-Fáradj be.-leültem.-Na.. Akkor gondolom az állás interjura(nem tudom hogy kell írni) jöttél. Igaz?
-Igen!
-Akkor lesz egy próba heted. Ezt követően ide kell költöznöd. És ha megvagyok veled elégedve, akkor aláírjuk a szerződést, és meg is vagyunk. Érthető?
-Igen!
ESTÁS LEYENDO
A házvezetőnő!
RomanceEgy magányos lány, ki csak szereterte vár. Olyan szeretetre, amit rég elvesztett. Ám nem könnyű neki. Felelőtlen, lobbanékony, nehezen fogad mást a szívébe. Bár könnyű felhúzni egyetlen szóval, mégis a szív legmélyén kedves. A szíve mélyén olyan aka...