ʀᴇᴀʟʟʏ ʟᴏᴠᴇ | ʏᴏᴏɴᴍɪɴ ғɪᴄ | ᴛʜᴇ ғɪ̇ʀᴛs ᴘᴀʀᴛ

138 4 0
                                    

Elinde kalemi karşısında kitapları ile balkonda oturmuştu. Hafif ılık esen rüzgarın sesiyle güneşin batışını izleyerek dalmıştı genç adam. Bu manzarayı seviyordu. Sakinliği Kiminsenin ona "Jimin? sevgilim" Diye seslenişi bozmuştu. Arkasını döndüğünde ona zorla sahip olan iki kişiyi görmüş günlüğünü hızla kapatıp önüne dönmüştü. 

 TH: Bitmedimi ödevler?JM: Bitdi az önce tamamladım 

 JK: Yanına oturarak/ Sevgilim bu aralar bizimle az vakit geçiriyorsun ama/ demiş başını Jimin in boynuna yaslamış öpmüştü boynundan.

 Taehuyungda diğer tarafına geçip Jimin in yüzünü kendisine çevirmişti. Tam dudağını buluşturacakken Jimin ayağa kalkmıştı. 

Bi şeyler uydurdu. 

 JM: Em bi yerlere gidelim zaten sabah okul var gidemeyeceğiz dersiniz?Taehyungla Jungkook Jimin in bu davranışndan bir birilerine bakıp Jimine döndüler. 

 JK: Olur ozaman hazırlanıp çıkalım bara gidelim ne zamandır gitmiyoruzJM: Onaylarcasına kafasını sallamış balkondan ayrılıp odasına geçmişti.

 Jimin'denGülümseyerek yanlarından geçib gitdiğimde kendi surat ifadem kaplamıştı yüzümü. Aynanın karşısına geçip kendimle yüz yüze geldim. Hiç bir şey hiss etmeyen kalp her zaman ölü olurdu oysaki. 

Taehyungla Jungkook liseden zorbalarımdı bir zamanlar, sonrada kendileri benimle ben istemeye istmeye oldular. Küçükken Annem Babam beni terk edip sahib çıkamazken şimdi iki bana yabancı kişiyle sevgiliyim. 

Onları seviyor gibi yapıyordum bazende içimde bir hiss yaratıyordu ama hiç bir zaman bunun adına aşk diyemezdim. Savaşacağım tek şey içimdeki bendi...Yazar'danJimin hazırlanıp çıktı. Tehuyung da onu bekliyordu. Daha sonra Jungkookda elindeki kemerini beline takarak gelmişti. 

 JK: Hazırmıyız?

 JM: Hm hm ...Jungkook arabayı kullanıyordu. 

Tae ile Jiminde arka koltuktaydı. Taehuyung ne kadar Jimine yakınlaşsa Jimin kaçınıyordu sadece pencereden dışarıya bakıyordu Taehuyungda başını Jimin in dizlerine yaslamış telefonuyla uğraşıyordu. 

Sonunda varmıştılar bara. ... 3 de geçip oturmuştu bi tarafta. Her kes kendi halindeyken sahneye birisi çıkmıştı. Sim siyah giyinmiş boynundan asılı olan zencirli kolyeyleri uzun ensesinden sarkan dağınık saçları, ve elindeki yüzüklerde "Suga" yazan her kesin hayran kalacağı birisiydi bu. Jimin başını kaldırıp içtiği anda onu görmüş elindeki bardağı ona bakarak yavaşca masaya koydu. 

 Genç adam eline mikrafonu alıp şarkıya başlamıştı. 

Her kes telefonlarını çıkarıp onu çekiyordu. (Agust D Daechwita~ Şarksı)Jiminde kendisini dansa verip herkes gibi oda şarkıya yüksek sesle eşlik ediyor eğleniyordu. Bu rap'ı dinlemişti ama sanatcıyı ilk defa görüyordu.

 Rap dinlemeyi seviyordu ve ne zamandan beridir böyle eylenmemişti.

 YG&JM: 빛나고 있어, 빛나고 있어, 내 왕관을 봐, 빛나고 있어. 기억해 기억해 지나간 날들을. 나는 노예로 태어났다, 이제 나는 호랑이다. 이게 내 라이프스타일이야, 미안하지만 내 걱정은 하지마.{Parlıyor, Parlıyor tacıma bak parlıyor. Hatırla, hatırla gelip geçen günleri hatırla. Uh Evet köle olarak doğdum ama şimdi bir kıralım. Yaşam tarzım budur benim evet} 

 Jimin eyleniyorken Taehuyungla Jungkook un sinir dolu bakışlarını görünce sesini alçaltmış yüzü düşmüştü. Jimini hiç bir zaman bir erkekle ve ya kızla yadaki onlara ait bir şeyle eylenmesine bile karşı çıkıyordular. 

𝑹𝑬𝑨𝑳𝑳𝒀 𝑳𝑶𝑽𝑬 | 𝒀𝑶𝑶𝑵𝑴𝑰𝑵 𝑭𝑰𝑪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin