ʀᴇᴀʟʟʏ ʟᴏᴠᴇ | ʏᴏᴏɴᴍɪɴ ғɪᴄ | ᴛʜᴇ ғᴏᴜʀᴛʜ ᴘᴀʀᴛ

69 2 1
                                    

JK: Ben eve girdiğimde yere düşmüştü eski yaraları açılmıştı malesef öldü

TH: Ahx s*ktir! Bak bu ikimizin arasında kalıcak Jimine falan filan hiç kimseye bir şey söylemek yok anlaşıldımı?!

JK: Tabiki söylemem mal değiliz

Jimin duydukları karşısında dona kalmıştı. O sıra kalbine büyük bir acı gelmiş sıkıca göğsünü tutmuştu. Yavaş adımlarla odasına girdi kapıyı kilitledi. Bir anlık nefesi durmuştu sanki. Sonra düzeltmeye çalışınca normale dönmüştü.

JM: Sesizce/ H hayır hayır olamaz Yoongi yaşıyor ölmedi o sadece bi kabus görüyorsun Jimin sakin ol öyle bir şey yok!

Yere çöküp ağlamaya başlamıştı. Sesini içine bastırması boğazını acıtıyordu. Gözünden yaşlar durmuyordu hayatının anlamı manasına gelmiş adamı bile yok etmiştiler o yüzden görüşlere gelemiyordu. Artık nasıl devam edicekti bu hayata? Nasık olucaktı? Yoongi artık yoktu. Koca bir hiçliğin ortasında tek başınaydı Jimin çaresiz, ümitsiz, Hissleri yok edilmiş.

...

~ 2 Saat Sonra~

Jimin kalkıp yüzünü yıkadı aynada kendisiyle karşılaştığında yüzünde sırıtma oluştu. Taehuyung ve Jungkook un en sevdiği ev kıyafetini giyinib kendi haline dönüp odadan gülümseyen yüzüyle çıktı.

TH: A Jimin? Sen evedemiydin?

JK: Ne zaman geldin fark etmemişim

Jimin gülümseyip Jungkookla Taehuyung un arasına geçip oturdu.

JM: Hiç az önce geldim öyle geldiğim gibi odaya geçtim

JK: Çok güzel olmuşsun/ demiş Jimin in saçını okşamıştı

Jimin İçindeki yatan şeytanın planı ile gülümsemiş Jungkook un dudağına gelmiş öpmeye başlamıştı. Taehuyungda fark edip Jimin in boynuna yönelmişti arkadan.

...

Taehuyungla Jungkook Jimine sarılıp uykuya dalmıştılar çoktan. Jiminse hala uyanıktı yüzünde hiç bir ifade yoktu sadece düşünüyordu. Uyuduklarını kontrol edip doğrulmuştu. Yataktan ayrılıp mutfağa yönelmişti. Eline en iti bıçağı almış Taehuyungla Jungkook un olduğu odaya adımlamıştı.

Elindeki bıçakla iksinin yanı tarafında durmuştu. Bütün hayatı boyunca ona yaptıklar acılar, eziyetler, her şey her keder gözünün önünden bir filim şeridi gibi geçmişti akan yaşlarla. Ve onlar buna aşk diyordular. Oysaki Gerçek Aşk sahip olup engeller koymak değildir.

JM: Ağlayarak/ Her şeyimi elimden aldınız.. Sevdiğimi bile...

Jimin bir hırsla Bıçağı ilk Tae ye saplamıştı. Daha sonra Jungkook a geçmişti. Bıçaktan damlayan kana birde cansız bıraktığı bedenlere bakmıştı Jimin. Ölüm bulaşan ellerinden anında bıçak yere düştü. Kanlı elleriyle kafasını tutmuş yere çökmüştü.

JM: Bağırıp Ağlayarak/ İntikamını aldım Yoongi!! Duyuyormusun beni?! Aldım! Gel artık lütfen lütfenn / demiş hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı.

...

• 3 Yıl Sonra •

Jimin gözünü açmıştı. Karşısında Yoongini görüşüyle gözleri açılmış yerinden doğrulmuştu.

JM: Y Yoongi? Ölmediğini biliyorum yaşıyorsun sen biliyordum/ diyip Yoongiye sarılmıştı. Yoongide sarılmış kokusunu içine çekmişti.

JM: Taehuyungla Jungkook artık yoklar bize engel olamazlar birlikte ola biliriz artık/ demişti gözünden akan sevinç yaşlarıyla

Yoongi Jiminden yavaşca ayrılmıştı

YG: Yine ilaçlarını almıyormusun Jimin? Ben 3 yıldır ölüyüm unutdunmu?

JM: H hayır hayır sen yaşıyorsun karşımdasın ben iyiyim

YG: Artık gelmeyeceğim Jimin. İyleşmelisin. Lütfen benim için iyleş seni böyle görmeye dayanamıyorum.

Jimin in Gözündeki yaşlar şimdiden akmaya başlamıştı bile

JM: Yoongi lütfen gitme ben sensiz yapamıyorum yalvarırım yanlız bırakma beni

YG: Jimin in yüzündeki göz yaşlarını silerek/ Gelecekte gök yüzünde buluşuruz sevgilim...

Yoongi Jimin in elini bırakıp ayağa kalkmıştı

Jimin ani şekilde ayılmıştı. Etrafına baktığında yine her zamanki manzaraydı. Kolunda serumu ve bem beyaz hastane odası. Dizlerini kendisine çekip ağlamaya başlamıştı.

İşte her şey böyle olmuştu. Yoongi öldü Jiminse hayata küstü. Onların hikayesi başlamadan bitmişti. Bir birlerine sarılamadan, bir birilerine dokunamadan. Gerçek Aşk vardı aralarında ama o aşkı ikiside tadamamıştı. Yolları ayrılmıştı. Kalpleri bir birlerine aitdi....

•SON•

𝑹𝑬𝑨𝑳𝑳𝒀 𝑳𝑶𝑽𝑬 | 𝒀𝑶𝑶𝑵𝑴𝑰𝑵 𝑭𝑰𝑪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin